وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

جریمه نقدی برای تیم سپیدرود / انحلال همه کانون‌های هواداری به دستور کمیته اخلاق

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات تماشاگران تیم سپیدرود صادر کرد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های سپید رود و ساپیا در ورزشگاه قوامین برگزار شد که از سوی تماشاگران تیم سپید رود تخلفاتی مبنی بر شکستن صندلی رخ داد و خسارات مختلفی به بنرهای تبلیغاتی در این دیدار وارد شد.

کمیته انضباطی پس از بررسی اعلام کرد که تیم سپید رود رشت طبق ماده ۸۲ باید مبلغ ۲۰/۸۰۰/۰۰۰ ریال بابت تخریب صندلی ها و بنر های تبلیغاتی در این دیدار در مورخ۹۷/۵/۴ را پرداخت کند.

همچنین تیم سپید رود باید مبلغ ۳/۲۰۰/۰۰۰ ریال بابت تخریب صندلی های ورزشگاه در تاریخ ۹۷/۷/۲۱  توسط تماشاگرانش پرداخت نماید.

این رای قابل تجدید نظر است.

انحلال همه کانون‌های هواداری به دستور کمیته اخلاق: ابلاغیه مهم سازمان لیگ به باشگاه‌ها

سازمان لیگ با انتشار یک ابلاغیه جدید و جدی باشگاه های لیگ برتری را در هفته پایانی ملزم به رعایت برخی موارد کرد.

بازی های لیگ هجدهم در حالی به هفته آخر خود رسیده که بحث و جدل و حاشیه نسبت به بازی ها کم نیست. مسایلی چون مشکلات داوری و خشونت روی سکوها و…در این هفته ها بشدت مورد اعتراض و نقد قرار گرفته است.

شب گذشته هم دو بازی حساس تیم های صنعت نفت- استقلال و پدیده-سپاهان که در قهرمانی این فصل نقش داشت با مشکلات تاثیرگذار داوری همراه بود. این اتفاقات، کشیده شدن جنگ قهرمانی و سهمیه و همچنین فرار از سقوط به لیگ یک روز آخر مسابقات را پرالتهاب تر و حساس تر کرده است.

در همین رابطه امروز سازمان لیگ دستورالعملی را به باشگاه های لیگ برتری ابلاغ کرد تا هفته پایانی بدون تنش به پایان برسد. این دستورالعمل ۴ بندی و متن ابلاغیه مهم سازمان لیگ که به امضای حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ رسیده به این شرح است:

مدیران عامل محترم باشگاه های فرهنگی ورزشی لیگ برتر

با سلام

احتراما نظر به برگزاری جلسه کمیته اخلاق فدراسیون در خصوص بررسی علل و حواشی و اتفاقات مسابقات اخیر لیگ برتر مورخ(۸/۲/۹۸) و تصمیمات پیرامون سالم سازی حوزه فوتبال ، کلیه باشگاه های لیگ برتر مکلف به انجام موارد ذیل می باشند.

الف-راه اندازی سایت و کانال رسمی هواداری به منظور ارائه اخبار و اطلاعات مربوط به باشگاه های متبوع خود-صرفا از طرق سامانه رسمی صورت بگیرد.

ب- باشگاه ها علیه سایت ها و کانال های مجهول که به انحای مختلف در فضای مجازی با استفاده از نام، آرم ، علامت و هویت های معنوی باشگاه فعالیت دارند ، در مراجع قضایی طرح شکایت کنند.

پ- در راستای ساماندهی حوزه هواداری، باشگاه های لیگ برتر (برابر نامه شماره ۹۸/۴۸۹۱ مورخ ۹/۲/۹۸ کمیته محترم اخلاق) ضمن انحلال کانون هواداران، نسبت به برنامه ریزی جهت ایجاد ساختار جدید تحت مدیریت “معاونت فرهنگی باشگاهی” نسبت به تشکیل حوزه هواداری اقدام و پس از استعلام از مراجع ذیصلاح و پلیس امنیت استان مربوطه، رسما اعلام و اطلاع رسانی شود.

د-توجیه مربیان، اعضای کادرفنی و بازیکنان نسبت به عدم مصاحبه های غیرفنی، تحریک آمیزو تنش را توسط مدیران محترم باشگاه ها.

خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به انجام موارد فوق ظرف مدت یک هفته اقدام و نتایج حاصله را به این سازمان منعکس نمایند. بدیهی است تبعات آنی عدم اجرای تصمیمات فوق برعهده باشگاه متبوع خواهد بود.

رونوشت به: ریاست محترم فدراسیون فوتبال جهت استحضار

کمیته انضباطی و اخلاق

اداره حراست فدراسیون

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.