وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسنی: برابر سپیدرود رشت فقط پیروزی می خواهیم / این بازی پخش زنده نداریم!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – افشین حسنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: تیم های فوتبال بعثت و سپید رود هردو مدعی صعود به لیگ آزادگان هستند و دیدار حساسی برابر یکدیگر خواهند داشت، دیداری که برنده آن می تواند به صعود بسیار نزدیک تر شود.

وی ادامه داد: تیم سپید رود یکی از تیم های خوب و قابل احترام گروه است و مطمئنا دیدار سختی برابر این حریف خواهیم داشت اما تیم ما نشان داده برابر رقبایی که بازی روانی از خود به نمایش می گذارند بهتر بازی کرده و می تواند مطمئن تر نتیجه بگیرد.

حسنی با بیان اینکه تیم بعثت دیگر جای اشتباه ندارد افزود: اگر می خواهیم همچنان جزو مدعیان صعود باقی بمانیم چاره ای جز پیروزی در این مسابقه حساس نداریم و بازیکنان نیز عزم خود را جزم کرده اند تا صاحب سه امتیاز خانگی این دیدار شوند.

وی همچنین با اشاره به عدم پخش مستقیم مسابقه تیم های بعثت و سپید رود رشت از شبکه استانی زاگرس به علت اتمام قرارداد با صداوسیمای مرکز کرمانشاه خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران با حضور پرشور و گسترده خود تیم بعثت را در این مسابقه حساس و دشوار یاری کرده و زمینه های پیروزی ما فراهم کنند.

حریف داور مسابقه برابر ایرانجوان بوشهر نشدیم

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه اشاره ای نیز به دیدار هفته پیش این تیم برابر ایرانجوان خورموج که با برتری سه بر یک بوشهری ها همراه بود نیز داشت و با انتقاد از نحوه قضاوت داور مسابقه اظهار کرد: در این دیدار حریف داور نشدیم و متاسفانه با اشتباهات فاحش خود زمینه های شکست تیم ما را فراهم کرد.

حسنی گفت: گل اول حریف در حالی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که قبل از انجام خطا، بازیکن حریف حداقل چهارمتر در آفساید قرار داشت اما کمک اول به راحتی از این مسئله گذشت و با ادامه بازی شرایطی فراهم کرد که در دقیقه 10 مسابقه به نفع حریف پنالتی گرفته شود.

وی ادامه داد: گل دوم تیم ایرانجوان نیز اصلا گل نبود و در حالی که توپ حداقل 50 سانتی متر تا خط دروازه فاصله داشت کمک داور در کمال ناباوری گل اعلام کرد و در ادامه نیز با اخراج یک بازیکن ما از سوی داور و نگرفتن یک پنالتی مسلم به سود ما، زمینه های شکست بعثت توسط تیم داوری فراهم شد.

حسنی یادآور شد: در این دیدار متاسفانه رییس هیات فوتبال بوشهر نیز مدام با توهین و پرخاشگری به ناظر و داور مسابقه به آن ها استرس وارد می کرد و شرایط را به نفع تیم ایرانجوان تغییر داده بود، به گونه ای که می توان گفت مجموع این شرایط باعث شود تا نتیجه مسابقه تیم بعثت برابر حریف خورموجی، خارج از زمین مسابقه تعیین شود.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: در دیدار رفت تیم های بعثت و ایرانجوان در کرمانشاه که با تساوی یک بر یک همراه شد، داور مسابقه از پذیرفتن دو گل صحیح و یک پنالتی برای تیم ما خودداری کرد و در کمال ناباوری ناظر مسابقه گزارش عالی را برای داور به فدراسیون اعلام کرد.

تیم بعثت کرمانشاه در پایان هفته ششم با هفت امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی گروه دوم قرار دارد

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 12 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.