وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حسین و میلاد در تیم هفته: جشن سپیدرودی‌ها با هنرنمایی ستاره رشتی (گزارش تصویری)

(عکس ها از: آرمین زاهد)

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکنان سپیدرود در پایان دیدار با سایپا جشن پیروزی برپا کردند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، در تیم منتخب هفته بیست و چهارم تیم های سپاهان و استقلال تهران با ۳ و پرسپولیس و سپیدرود رشت با ۲ بازیکن، بیشترین نماینده را دارند.

در روز آشتی کنان علی دایی و علی کریمی سپیدرود رشت موفق شد در رشت با دو گل سایپا را شکست دهد و با کسب یک برد حساس، شانس بقای خود در لیگ برتر را بیشتر کند تا دو بازیکن ستاره سپیدرود در تیم منتخب هفته ورزش سه جای بگیرند.

مدافع: میلاد قربانزاده

مدافع چپ سپیدرود رشت در روز فوق العاده تیمش عملکردی از خود به جا گذاشت که علی دایی را با دردسر تاکتیکی بزرگی مواجه کرد و سرمربی سایپا حتی دست به تغییر وینگر راست مدعی حضور در تیم ملی خود زد.

علی قلی زاده، وینگر موفق سایپا در جدال با این مدافع سختکوش یک روز خوب در استادیوم سردار جنگل پشت سر گذاشت و در نهایت توانست سمت راست حریف را کاملا خنثی و تیم را برای دستیابی به امتیاز این بازی یاری کند.

مدافع فیزیکی سپیدرود در این جدال با اعتماد بنفس بالا توان تکنیکی خود را نیز به رخ کشید و چندین بار نیز با ضربات راه دور خود حریف را به دردسر انداخت.

هافبک: حسین ابراهیمی

در جنگ حیثیتی علی کریمی و علی دایی یکی از بهترین بازی های خود برای سپیدرود را به معرض نمایش گذاشت تا جایی که روی هر دو گل این تیم نقش ایفا کرد. حسین ابراهیمی به عنوان یکی از ستون های تهاجمی سپیدرود در اولین تجربه لیگ برتری همچنان به عنوان بازیکن وزنه ای تاثیرگذاری خاص خود را نشان می دهد.

این بازیکن سرعتی در مصاف با سایپا در پی آزادی عملی که از سوی جادوگر پیدا کرده بود با سرکشی به تمامی نقاط زمین هر کاری دلش خواست با مدافعان سایپا انجام داد و در پایان هم با تاثیرگذاری روی هر دو گل این تیم به عنوان ستاره سپیدرود معرفی شد.

حالا طرفداران رشتی به این بازیکن و سایر بازیکنان سپیدرود در راه بقا دل بسته اند که باید منتظر ماند و دید نمایش های خوب حسین ابراهیمی تا چه اندازه می تواند پایان خوشی را برای تنها نماینده گیلک ها رقم بزند.

جشن سپیدرودی‌ها با هنرنمایی ستاره رشتی

سپیدرود در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برد ارزشمندی مقابل سایپا به دست آورد. این مسابقه که به دلیل رویارویی علی کریمی و علی دایی به عنوان سرمربی دو تیم حساسیت بالایی داشت در رشت با برتری تیم قرمزپوش رشتی به پایان رسید و هواداران سپیدرود خوشحال به خانه ها برگشتند.

در پایان بازی روز جمعه بازیکنان سپیدرود با شادی ایسلندی مقابل چشمان هواداران خود این برد را جشن گرفتند. میلاد قربان زاده ستاره جوان و بومی سپیدرود هم در این جشن پیروزی رهبر حرکات هم تیمی هایش بود. قربان زاده در دیدار با سایپا به عنوان یک مدافع چپ نمایش بی نقصی داشت و توانست هواداران و کادرفنی را راضی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    به نظرم علاوه بر حسین و میلاد ، میثم هم باید جزو بازیکنان تیم هفته قرار می گرفت ، چون هم در دفاع بدون نقص ظاهر شد و هم یک گل برای ما به ثمر رسانید.
    درود بر همه بازیکنان با غیرت سپیدرود رشت