وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حضور مالک باشگاه سپیدرود در اردوی سرخ پوشان

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمهندس علی رضا نوید مالک باشگاه سپیدرود رشت در اردوی بازیکنان سپیدرود در شب مسابقه با چوکای تالش حضور پیدا کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، مهندس نوید مالک باشگاه سپیدرود با حضور در هتل کادوس رشت با بازیکنان و اعضای کادرفنی باشگاه سپیدرود دیدار و گفتگو کرد و در ارتباط با مسایل مختلف پیرامون باشگاه سخن گفت.

بنابراین گزارش، مهندس نوید در این دیدار ضمن اعلام پاداش برای پیروزی در مسابقه برابر چوکا و حمایت کامل و همه جانبه از اعضای کادرفنی تا پایان فصل در ارتباط با اقدامات انجام شده توسط ایشان گفت: مشکلات سپیدرود بر جای مانده از بی نظمی مالی در سال های گذشته است و متاسفانه به همین دلیل بدهی سنگینی از گذشته بر باشگاه سپیدرود تحمیل شده است که ما مشغول بررسی اسناد و پرداخت بدهی های بر مبنای اولویت ها هستیم.

مالک باشگاه سپیدرود رشت افزود: پرداخت و تسویه حساب بدهی های کمیته تعیین وضعیت و برخی بدهی های دیگر را انجام داده ایم و البته قرار هم نیست تمام مسایل در همین مدت کوتاه حل شود و باید همه کمک کنند تا سپیدرود از این دوره گذار به سلامت عبور کند. سپیدرود از لیگ دو یه لیگ برتر رفت و به دلیل سو مدیریت ها خیلی زود به لیگ دو سقوط کرد و امروز برای حل مشکلات برجای مانده از سال های قبل نیازمند کمک همه ی مسئولین هستیم و ما امانتدار این باشگاه هستیم و بدون همدلی نمی شود بعضی از گره های کور را باز کرد.

مهندس نوید با برشمردن اقدامات آتی باشگاه سپیدرود رشت گفت: ما به زودی اعضای هیات مدیره را معرفی می کنیم و در ثبت شرکت ها کارهای اداری را انجام می دهیم و با بررسی اسناد مالی و سایر مسایل حاشیه ای و برطرف کردن ابهامات گذشته سعی می کنیم خیلی زود سپیدرود به ساحل آرامش برسد و در آینده ای نزدیک با هواداران و اصحاب رسانه در ارتباط با همه ی موارد انجام شده صحبت خواهیم کرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.