وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

حمید رضا منصوری: انشاالله با تلاش به صدر جدول صعود می کنیم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حمیدرضا منصوری مربی تیم سپیدرود رشت در خصوص بازی این تیم با ملوان انزلی و حواشی این دربی گفت: در نیمه اول بازیکنان سپیدرود تحت تاثیر احساسات قرار گرفتند و نتوانستند توانایی های خود را نشان دهند و ملوان انزلی نیز برای یک امتیاز بازی را به خوبی بسته بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از اعتدال شمال، وی ادامه داد :با توجه به اشتباهات معدودی که بچه های تیم ما داشتند ملوانی ها از همین اشتباهات استفاده کرده و گل پیروزی را زدند و از نظر روحیه هم بالا رفتند و هم توانستند نیمه اول را به خوبی اداره کنند.

منصوری عنوان کرد :در اواسط نیمه دوم با توجه به روحیات آقای نظر محمدی سرمربی سپیدرود و تغییر سیستمی که در تیم اعمال شد توانستیم بر بازی مسلط شویم و موقعیت های خوبی یافتیم که یکی از آنها منجر به زدن گل تساوی شد اما اعتقاد دارم که حق ما برد بود و می توانستیم بازی را ببریم که متاسفانه چنین نشد.

وی در خصوص حواشی این دیدار و فحاشی های تماشاگران و اظهار ناراحتی مایلی کهن سرمربی ملوان انزلی ،اظهار کرد : در بازی دربی معمولا چنین شرایطی وجود دارد خصوصا دربی گیلان که از سالهای دور بازی ملوان و سپیدرود تنش و رقابت وجود داشته است.

منصوری تاکید کرد : امسال به جهت حساسیت شرایط جدول لیگ که هر دو تیم در رقابت تنگاتنگ هستند این شرایط ایجاد شده است و در خصوص بازی رفت که در انزلی انجام شد تماشاگران ملوان فحاشی های زیادی انجام دادند و حتی کار به کتک کاری و شکستن شیشه های خودروها تماشاگران سپیدرود کشیده شد و طبیعی است که بحث تلافی نیز وجود دارد.

وی ادامه داد :البته بنده این گونه رفتارها را تایید نمی کنم و نباید فحاشی و اعمال ناشایست صورت گیرد اما در همه جای جهان این موارد وجود دارد و باید کنترل شود.

منصوری گفت :هر چقدر تنش کمتر باشد به نفع تیم است و البته حساسیت های این چنینی گاهی اوقات به ضرر تیم میزبان خواهد بود چون وقتی که تماشاگر تحت تاثیر قرار بگیرد بازیکنان هم به تبع اثر می پذیرند.

وی در زمینه شرایط تیم سپیدرود در جدول عنوان کرد : در حال حاضر در رده سوم جدول قرار گرفتیم و یک بازی عقب افتاده با فجر سپاسی شیراز داریم که اگر بخواهیم گل بزنیم در رده دوم قرار خواهیم گرفت.

در دو سه هفته پیش رو چند بازی متوالی خواهیم داشت که بازی ها در رشت انجام می شود و این در حالی ست که ملوان در بیرون خانه بازی می کند.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم که در آن هفته ها با بازی هایی که انجام می دهیم و کسب امتیاز به صدر جدول صعود کنیم و صدر را از ملوان انزلی بگیریم.

وی افزود :ان شا الله با تلاش و توجه به تیم بتوانیم تا پایان فصل لیگ برتری شویم.

وی در خصوص شرایط تیم سپیدرود رشت گفت : بحث مالی تاثیر زیادی بر تیم خواهد داشت و از سوی دیگر بازیکنان ما نیز باید دقت بیشتری بخرج دهند و تماشاگران نیز این لیاقت را دارند که تیم های گیلانی را در لیگ برتر و سطح اول فوتبال کشور ببینند.

وی در پایان گفت : شهر تبریز سه تیم لیگ برتری دارد و مسوولین نیز به آنها توجه می کنند و امکانات می دهند ولی گیلان با آن عظمت و پیشینه درخشان و با فوتبالیست هایی که دارد از توجه مسوولین بی بهره است و از نظر امکاناتی و سخت افزاری بسیار ضعیف هستیم.

مسوولین برای همین مردم کار می کنند و فوتبال نیز گوشه ای از نیاز مردم است که به آن عشق می ورزند و با آن تیم ها شاد می شوند و یا می گریند . استانهای دیگر نیز تیم های لیگ برتری دارند که جایگاه فوتبال آن شهرها را ارتقا بخشیده است و حق تیم های گیلان و مردم نیز بیشتر از اینهاست.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

29 دیدگاه ارسال شده است

  • سپیدرود در لشت نشاء جاریست گفت:

    از مسئولان میخواهیم که سپیدرود را به شهر خود برگردانید تیم رشت داماشه و سپیدرود برای لشت نشائه از قدیم بوده هنوزم هست یادتون نره نصف بیشتر ترکیب ثابت لشت نشائی هستند. سپیدرود در لشت نشاء جاریست

  • جمال گفت:

    سلام.سپیدرود در گیلان جاریه .مسئولای رشت نمیتونن تیمو تزریق مالی کنن.لاهیجان با اینکه شرکتای کلوچه سازی فعالن فقط زحمت کشیدن تیم شطرنج دارن که از مالیات معاف باشن .گله ای نیست چون اونام مشکلات خودشونو دارن.حمید منصوریم بچه لاهیجانه .درسته هادی تامینی نزهتی همه برای سپیدرود و ملوان و نام گیلان بازی میکن.زنده باد گیلان

  • پاسداران گفت:

    آقای منصوری داغ صدر تو دلت میمونه.خدایی نو بازی رفت ما اینطوری کردیم.تو روز روشن داری دروغ میگی؟

  • فرزاد گفت:

    نه بابا سپیدرود از خودش آب تولید میکنه و به خودش میریزه…مشکلی هم نیست میتونن تمام لشت نشایی ها از این تیم برن . اینم شد حرف….
    حالا شما رشتی هستی یا انزلی چی؟

  • sadegh گفت:

    لشت نشام ماله شهرستانه رشته آقای سپیدرود در لشت نشا جاریست! خوبه یکم سواد و شعور خودمون رو بالا ببریم.

    هر چند میدونم این طرفمونم یه نفوذی از کشور بیگانه انزلیه. اینایی که ضد رشت و رشتین گیلانی نیستن. یه مشت آدم غریبه پرسته…متاسفم برای این طرز نگاه برخی هم استانیای بی سواد و بی تعصب.فقط افسوس.همین.

  • سیامک از رشت گفت:

    اگر سپیدرود صعود هم نکنه گاوبندی را از روسها یاد بگیریم مانع از صعود آنها بشیم

  • وحید گفت:

    عشق هم سپیدرود هم ملوان

  • سیامک از رشت گفت:

    داغ لیگ برتر را به دل شلخت خزری میزاریم

  • فرهاد گفت:

    درود
    آقای مایلی کهن در پاسخ مصاحبه علی نظر، بعضی مطالب را گفته که بنظرم صحیح نیست.ایشان صحبت از توهین هایی کردند که در استادیوم رشت برعلیه انزلی چی ها شده است که قابل انکار نیست. اما باید پرسید آیا در انزلی به هواداران ما توهین نمی کنند؟! حالا این تعداد آدم، عقلشان نمی رسد که توهین و فحاشی را نباید با فحاشی پاسخ داد و بهانه دست این افراد داد.
    یا مثلا” در بازی با فومن، هواداران داماش نیز توهین هایی به انها کردند. من البته محکوم می کنم اما در دیدار رفت در فومن به رشتی ها توهین نکردند؟! اشجاری از خود واکنشهای زشت در برابر هواداران داماش نشان نداد؟ خوب در اینجا به قول آقای منصوری بحث تلافی کردن است. بازهم من شخصا” این نوع رفتار از جانب هرکسی که باشد را محکوم می کنم.
    حرف دیگری که آقای مایلی کهن زد و باعث شد که ما دوباره مایلی کهن واقعی را ببینیم! این بود که سپیدرود بویژه مربی آن مدعی هستند که پول نگرفتند در حالی که من مطمئن هستم از ما بیشتر گرفتند!!!
    مرد حسابی دروغ می گویی لااقل جوانب آن را بسنج. اگر پول گرفته بودند که مرض نداشتند اعتصاب کنند. مرض نداشتند در مقابل اداره ورزش تجمع نمایند. ۸۰ درصد فصل گذشته را نگرفتند، بماند، این فصل نیز نهایتا” اگر ۱۰ درصد گرفته باشند. در حالیکه بازیکنان ملوان بیش از ۵۰ درصد گرفته اند مضافا” براینکه تیم نظامی ملوان امکانات و امتیازاتی دارد که از بدو تاسیس این باشگاه توسط نیرو دریایی در سال ۱۳۴۸، این امکانات و امتیازات بود. اما سپیدرود در سال ۱۳۴۷ توسط مردم تاسیس گردید و هیچیک از اینها را نداشت. این تیم توسط مردم اداره شد کمااینکه این آقای نظر محمدی بود که عرضه داشت و توانست ۵۰۰ میلیون تومان پول از افراد دیگر بگیرد و به تیم تزریق نماید تا لااقل جلوی از هم پاشیدن تیم راگرفته شود.وگرنه ۵۰۰ میلیون برای تیم مبلغی نیست. یا مثلا” می گوید شهرداری و استانداری به این تیم کمک می کنند. تا آنجایی که همه می دانم استانداری همیشه برای کمک به تیم ملوان نیرودریایی پیشقدم بوده این را البته خود با چشمهای خودم دیدم نه یک دفعه بلکه چند دفعه. اما شهرداری رشت فقط هزینه لجستیک تیم را می دهد یعنی هزینه رفت و برگشت تیم به شهری که باید به انجا بروند و هزینه اقامت و هتل و غذا، اما یک ریال به تیم پول ندادند تا به بازیکن مبلغی داده شود. اگر این کمک نبود که سپیدرود تا امامزاده هاشم هم نمی توانست برود چه رسد به شهرهای خارج از استان. شما در این سالها از کجا پول آوردید؟! بازیکن مفت و مجانی سرباز و سایر امکانات و امتیازات را از کجا آوردید؟!

  • سپیدرود در لشت نشاء جاریست گفت:

    آقای فرزاد و صادق عزیز ما لشت نشائی ها نه رشت واسنون محمه نه انزلی فقط منطقه خودمون لشت نشاء واسمون محمه و تیم منطقمون سپیدرود لشت نشاء شما اگه عرضه داشتید تیم خودتون داماش رو نمیزاشتید اوت بشه دست از سر تیم ما که لشت نشائی ها با خون دل خوردن آوردنش لیگ یک بردارید لطفا … حتی تو بازی ملوان تنها کسایی که فحاشی نکردن لشت نشائیها بودند چون فوتبال فهمترین و فوتبال خیز ترین منطقه گیلان لشت نشائه …سپیدرود در لشت نشاء جاریست .

  • omid گفت:

    تیم به فرموده اوشون من بعد بره ئرزشگاه سن سیرو لشت نشا بازی کنه

  • ملوان در صومعه سرا جاریست گفت:

    بله بله ملوان هم بیخود در انزلی هستش تمام کسایی که در اصل ورزشگاه انزلی میان و فحاشی نمیکنند صومعه سرایی و جمعه بازاری و کسمایی هستن.اقای دنیامالی باید دست از سر تیم ملوان برداره اینهمه لیگ برتر بوده همش قعر نشین اره خخخخخخ

  • شهرداری فومن در سنگر جاریست گفت:

    اها اها حق کاملا با دروغگوی د برار امان سنگریان شالوده شهرداری فومنیم اصلا اگه امان نبیم ورزشگاه درون فحاشی و غوغا به دست از سر ا تیم اوسانید امارا فادید اها د

  • پدرام گفت:

    پارس داران کم لاب بکن ره

  • چوکای تالش در آستارا جاریست گفت:

    ما مردم شریف آستارا اعلام میکنیم چوکا در سالهای دور که به لانه عقاب معروف بود دروازه بان و مدافعان آستارایی داشت اگه تیمو همین حالاهم به ما بدین سه سال دیگه تو لیگ برترین چوخ ممنون

  • آبرار گفت:

    و بازهم ‌…. با شکل دیگه واسه تفرقه وارد این سایت شدن و مسئول با تعصب!!!! سایت همه مثل همیشه هوشیار!!!!

  • مهدی گفت:

    اگه پول ایاب ذهاب و . . . باشگاه مردمی و پرهوادار سپیدرود رو شهرداری رشت میده، افراد بی سواد باید بفهمند که شهرداری یک نهاد مردمی و غیردولتیه که از بودجه دولت ارتزاق نمیکنه و با پول مردم اداره میشه. بازم سپیدرود مردمی خواهد بود نه نظامی و نه دولتی. اگه فوتبال انزلی با پول و حمایت نیروهای نظامی به ثباتی رسیده باشه و بازیکنان سایر نقاط استان و سربازهای سراسر کشور رو جمع کنه افتخار محسوب نمیشه. اگه توی پنجاه سال گذشته حتی یه تیم از شفت هم امکانات و حمایت نیروی دریایی رو داشت الان تمام عملکرد پنجاه ساله انزلی مال شفت بود.فوتبال خصوصی و بدون حمایت نظامی در انزلی، استقلال انزلی بود که اسطوره هاش مثل غفور جهانی و سیروس قایقران با بقیه ستاره های ملوان مثل فرخ جهانی و بهروز پرورشخواه و خیلیهای دیگر نتونستن پنج سال حفظش کنن و روی پای خودشون بایستن و در کوتاه مدت رفتن در آغوش تالش و محو شدن. ملوان هم اگه چتر حمایت نیروی دریایی از سرش برداشته بشه، در کوتاه مدت عین استقلال انزلی محو و نیست میشه. امتحانش مجانیه، اگه تونستن مثل دو باشگاه ریشه دار و مردمی و خصوصی رشت، فقط یک دهه دوام بیارن (مقام و افتخار پیشکششون) اونوقت بگن انزلی فوتبال داره!! الان فعلا انزلی ویلا داره و فوتبال مال شهرستانهای دیگر استانه که با حمایت نیروی دریایی میان انزلی. توی همین تیم امسال ملوان ایمان صادقی، حامد نورمحمدی، صائب محبی، صادق صادقی، محمد آبشک، یاسر وکیلی، حسین شنانی، پوریا غلامی، رضا اعتمادی، احمد آهی و . . . کدومشون انزلیچی هستن؟!! همه یا سرباز هستن (از داخل استان و خارج استان) یا بازیکنان اهل شهرستانهای دیگر. در سالهای دور و نزدیک هم داشتیم مثل فشنگچی، بادامکی، مسلمان، پورقاز، کنعانی زادگان، حاتمی، افشین، محسن یوسفی، سیامک کوروشی، سیدحسین حسینی، ماهینی، کرمی و . . .

  • قوی سپیدرود گفت:

    این فرهاد ابای را بدین ثبت بکنن در گینس پدیده عجیبیه از همه چیز خبر داره حتی از امورمالی ملوان !؟

  • فیروز گفت:

    مهدی جان تو چرا رو اونجات مونده ؟

  • سپیدرود در لشت نشاء جاریست گفت:

    حرفهای نامربوط نزنید لطفا چوکا و ملوان و شهرداری فومن به اون شهرها هیچ ربطی ندارند اما سپیدرود به لشت نشاء تعلق داره امیدوارم مسئولین لشت نشاء از حق مردم این منطقه دفاع کنند.

  • ملوان در رشت و رضوانشهر و فومن و تالش جاریست گفت:

    مولوان مربوط به شهرهای رشت و رضوانشهر . فومن و تالش هستش و شهرهای اطراف مثل خمام و خشکبیجار…اینها میان تو مولوان بازی میکنن…ان زلی فقط ویلا داره و بس

  • آبرار گفت:

    آبراران مگه مایلی کهن هم داخل آدم هستش تا حرفاش واسه ما اهمیتی داشته باشه…وقتی فحاشی هواداران شلخت رو نشنیده و ندیده پس بهتره درمورد آبراران چرت نگه..یکمی شرف هم خوب چیزیه

  • omid گفت:

    صحبتهای مهدی رو باید رو سر در سازمان ملل ثبت کنن کاملا بحق فرمود

  • omid گفت:

    لش نشا بکش خخ

  • ملوان در صومعه سرا در جاریست گفت:

    حرفهای نامربوط نزنید لطفا سپیدرود به لشت نشا ربطی ندارد اما ملوان اصل کسما بازاره امیدوارم مسولین صومعه سرا از حق مردم این منطقه دفاع کنند.

  • قلب لشت نشا به عشق سیاه جامگان میزند گفت:

    ما مردمان زحمتکش لشت نشا چون پارسال شالوده سیاه جامگان را تشکیل داده بودیم و داغ ماندن در لیگ برتر را به ملوان گذاشتیم از مسولین خواهشمندیم خداداد عزیزی پرحاشیه را از تیم برکنار و یک لشت نشایی را سرمربی تیم کند تا اگر ملوان دوباره هوس لیگ برتر کرد یک درس لشت نشایی به انها بدهیم خواهشا همه حمایت کنید

  • ملوان را به لشت نشا برگردانید گفت:

    فقط و فقط لشت نشا

  • مهدی گفت:

    قربان وجود و مردانگی و تعصب پنجاه سال ت برم منصوری اسطوره ملوان سوراخ کن. تو در تاریخ پنجاه ساله فوتبال گیلان بهترین مهاجم بودی ولی نامردا نذاشتن به حقت که حداقل پنجاه بازی ملی بود برسی. تو اگه امروز فوتبال میکردی قراردادت زیر یک میلیارد نبود. تو همیشه در لیگ قدس آقای گل و رقیب شانه به شانه حمید علیدوستی بودی. بچه هاییکه از شهرک همسایه میان اینجا کامنت میذارن و متاسفانه ادمین سایت ما همه فحشها و چرندیاتشونو تایید میکنه سنشون نمیرسه ۸ گل تو به ملوان رو به یاد بیارن و یاد داشته باشن که احمدزاده توی منتخب گیلان زیر سایه تو محو بود و از عابدزاده سوال شده بود که از کدام مهاجم در فوتبال ایران بیشتر میترسی، در جواب گفت: فقط از حمیدرضا منصوری میترسم که با چشم باز سر میزنه و ضربات سر و پاش خیلی دقیقه. سلامت و موفق باشی اسطوره

  • پدرام گفت:

    آقا مهدی خیلی مردی دمت گرم