وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

دعوت مازیار نوری به تیم ملی دانشجویان ایران

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مازیار نوری دروازه بان جوان تیم فوتبال سپیدرود رشت، به تیم ملی دانشجویان ایران دعوت شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود،مازیار نوری توسط شهاب کرمی سرمربی تیم ملی دانشجویان ایران به منظور شرکت در مسابقات بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان به تیم ملی ایران دعوت شد.

مازیار نوری عضو تیم دانشگاه گیلان در مسابقات قهرمانی دانشجویان ایران بود که هفته ی گذشته این مسابقات با حضور ٢۴ تیم به مدت ١٠ روز به میزبانی دانشگاه تهران و هیئت فوتبال کرج برگزار شد و هدف از برگزاری مسابقات انتخاب بازیکنان برای تیم ملی دانشجویان برای حضور در مسابقات آسیایی و جهانی بود.

تیم دانشگاه گیلان در این بازی ها با درخشش مازیار نوری پس از دانشگاه اصفهان به مقام نایب قهرمانی رسید. نوری موفق شد تا علاوه بر کلین شیت در چند مسابقه، در مسابقه یک چهارم نهایی برابر دانشگاه خوارزمی با درخشش در ضربات پنالتی موجب صعود گیلان به مرحله بعدی گردد.

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۸ مرداد لغایت ۸ شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.

باشگاه سپیدرود رشت، برای دروازه بان جوان و با آتیه اش برای درخشش در اردوی انتخابی تیم ملی دانشجویان ایران آرزوی موفقیت می نماید.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.