وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رادنی دیدار: مکتب باشگاه سپیدرود بر فوتبال پاک استوار است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به برگزاری دیدار خانگی برابر ذوب آهن اصفهان گفت: سپیدرود پس از شکست دور از خانه برابر پارس جنوبی تمام عزم خود را جزم کرده است تا با کسب نتیجه مطلوب برابر ذوب آهن به رتبه ای تک رقمی در جدول دست یابد.

به گزارش سایت سپیدرود، رادنی دیدار امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت بابیان اینکه حسین ابراهیمی تنها محروم سپیدرود در مقابل ذوب‌آهن است اظهار کرد: حسین کعبی شرایط بازی در برابر ذوب‌آهن را پیداکرده است و در صورت صلاحدید کادر فنی می تواند در برابر سبزپوشان اصفهانی به میدان برود.

وی شرایط فنی تیم فوتبال سپیدرود را بسیار عالی توصیف کرد و افزود: آنچه که بیش از حد تصور در بین اعضای کادر فنی و بازیکنان دیده می‌شود انگیزه بسیار بالاست و تمرینات در عین اینکه در فضایی شاد و دوستانه برگزار می‌شود اما بسیار جدی است و بازی های تیمی که در پایان هر تمرین برگزار می‌شود جذابیتش کمتر از یک بازی رسمی نمی‌باشد.

مدیر رسانه ای باشگاه سپیدرود در ادامه گفت: آنچه که باعث نگرانی است شرایط مالی باشگاه می‌باشد و امیدوارم مسئولان استانی برای حمایت از تنها تیم لیگ برتری شمال ایران آستین همت بالا بزنند و به یاری تیم ریشه‌دار استان بشتابند. سپیدرود از غرب تا شرق استان گیلان هوادار دارد و اینکه می‌گوییم در رده چهارمین تیم پرهوادار ایران است بار مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند.

وی بابیان اینکه امیدوار است عواید حاصل از بلیط فروشی هفته دوازدهم به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص یابد تصریح کرد: باشگاه سپیدرود رشت پیشنهادی مبنی بر اختصاص درآمد بلیط فروشی حاصل از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر را به فدراسیون فوتبال داده است که امیدواریم مورد موافقت فدراسیون نشین ها قرار بگیرد.

دیدار پیرامون حواشی این روزهای فوتبال ایران مبنی بر جادو و جادوگری بیان کرد: سپیدرود رشت از جمله باشگاه‌های اصیل ایران است که از فوتبال پاک دفاع می‌کند و امیدوار است فوتبال ایران عاری از هرگونه ناپاکی باشد.

مسئول رسانه ای باشگاه سپیدرود در ارتباط با سرنوشت غلامرضا رضایی و رای کمیته انضباطی گفت: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای صادره خود مسئولیت تصمیم‌گیری را به باشگاه سپیدرود واگذار کرد و کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود در طول هفته پیش رو رای خود را صادر و به رضایی ابلاغ خواهد نمود.

دیدار با تشکر از حمایت اصحاب رسانه، نسبت به کینه‌توزی‌های بعضی از اشخاص با کارنامه‌های سیاه هشدار داد و افزود: از زمان صعود سپیدرود به لیگ دسته اول و سپس لیگ برتر تا امروز اکثریت نزدیک به اتفاق همکاران رسانه ای چه در سطح کشور و چه داخل استان با استقبال از صعود سپیدرود همراه همیشگی تیم محبوب شمال ایران بودند و من نه به عنوان یک همکار روزنامه‌نگار که به عنوان یک هوادار فوتبال دست تک‌تکشان را به نشانه قدرشناسی می‌فشارم.

اما در روزهای اخیر متاسفانه شاهد هستیم که بعضی از آدم‌های منفعت طلب که اتفاقا به عنوان مهمان در استان ما حضور دارند و ظاهرا کار اصلی شان باج‌گیری رسانه ای است می خواهند بر سر سپیدرود و عشق صدها هزار هوادار عاشق با منافع شخصی شان معامله کنند و اگر رفتارهای پلیدشان ادامه یابد مجبور خواهیم بود شفاف‌تر با هواداران صحبت نماییم.

وی با دعوت از هواداران سپیدرود برای حضور حداکثری شان در روز بازی مقابل ذوب‌آهن، تصریح کرد: ما چهار هفته‌ بسیار سخت در پیش داریم و آغاز این چهار هفته با مسابقه ذوب‌آهن کلید می‌خورد و برای نتیجه‌گیری مناسب به حمایت و حضور تک‌تک هوادارانمان نیاز داریم. علاوه بر آن، هواداران با حضور در ورزشگاه در کار خیر باشگاه سپیدرود برای کمک به زلزله‌زدگان شریک خواهند شد.

گفتنی است دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج پارس روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه و از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.