وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رشتی ها همچنان از جادوگر شاکی هستند

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود همچنان با انتقادات شدیدی از سوی هواداران این تیم مواجه است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرورزشی، علی کریمی پس از حدود ۵۰ روز بلاتکلیفی و درگیری شدید با مسئولان باشگاه سپیدرود رشت، به محض آن که چک های خود بابت تسویه حساب را گرفت، بدون توجه به خواسته مردم، قبول کرد از این باشگاه جدا شود.

این در حالی است که هواداران سپیدرود معتقدند برای حفظ کریمی، تلاش های زیادی انجام دادند ولی او به سادگی آب خوردن و پس از تسویه حساب و گرفتن چک از مالک باشگاه، آنها را ترک کرد. از این رو، صفحات مجازی پر شده از انتقادات هواداران سپیدرود را از کریمی.

طرفداران این باشگاه می خواستند کریمی به مبارزه و انتقادات خود آن قدر ادامه بدهد تا فصل آینده، یک تیم پرقدرت را بسازد. کریمی نیز انتقادات را دنبال کرد تا اینکه گفتند چک هایش برای تسویه حساب آماده است و بعد از دریافت این چک ها، کریمی از سپیدرود جدا شد.

تصور عمومی بر این بود که سرمربی سپیدرود تحت هر شرایطی می ماند و پشت مردم را خالی نمی کند اما ماجرای چک و تسویه حساب که پیش آمد، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران قید همه آن حمایت هایی که از سوی هواداران سپیدرود می شد را زد و به تهران برگشت.

همین موضوع باعث عصبانیت رشتی ها شده و انتقادات از کریمی در رشت همچنان در بالاترین حد خود قرار دارد. انتقاداتی که نمود آن را می توان در فضای مجازی نیز لمس کرد.

البته باید به کریمی هم حق داد که وقتی مالکان باشگاه قید ادامه همکاری با او را زده اند، مجبور به ترک سپیدرود شود اما برخی طرفداران سپیدرود می گویند همین مالکان، یک ماه قبل نیز خواهان برکناری و تسویه حساب با کریمی بودند اما او به محل تمرین سپیدرود رفت تا به خواسته هواداران، از بازیکنان جوان، تست بگیرد!

حالا چه اتفاقی افتاده که کریمی بعد از دریافت چک هایش، قید همه چیز را زد و به صورت قطعی و بدون اینکه اعتراضی کند، از سپیدرود جدا شد آن هم در حالی که به احتمال فراوان، تغییرات مدیریتی در این تیم را شاهد خواهیم بود؟

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • احمد رشتی گفت:

    این سیاه بازیها چیه .مردم رو ساده گیر آوردید؟ دارید شرایط بدبینی مردم رشت وطرفداران سپیدرود رو نسبت به علی کریمی آماده میکنید تا بتونید در طول فصل با بحران ها مدیریت کنید . آقای تن زاده برادر بزرگوار شما نتیجه نخواهید گرفت .تو این شرایط علی کریمی هم برگرده نتیجه نمیگیره چه رسد به شما ودست نشان.فقط متاسفم برای ورزش استان خودمان با این همه تماشاگر که میدان دعوا جنابعالی شده با دیگران

  • احمد .ح گفت:

    این سیاه بازیها چیه .مردم رو ساده گیر آوردید؟ دارید شرایط بدبینی مردم رشت وطرفداران سپیدرود رو نسبت به علی کریمی آماده میکنید تا بتونید در طول فصل با بحران ها مدیریت کنید . آقای تن زاده برادر بزرگوار شما نتیجه نخواهید گرفت .تو این شرایط علی کریمی هم برگرده نتیجه نمیگیره چه رسد به شما ودست نشان.فقط متاسفم برای ورزش استان خودمان با این همه تماشاگر که میدان دعوا جنابعالی شده با دیگران

  • احمد .ح گفت:

    این سیاه بازیها چیه آقای تن زاده ؟ داری شرایط رو طوری آماده میکنی که مردم رو نسبت به علی کریمی بد بین کنی . اما واقعا داری اشتباه میکنی .کار کردن در آینده هم برای شما سخت میسه وهم برای دست نشان وکریمی .فاتحه سپیدرود خوانده ست

  • فریبرز گفت:

    آقای تن زاده این حرفها شما از محبوبیت علی کریمی کم نمی کند محبوبتر هم می کنه علی کریمی محبوب ایرانیان

  • سپیدرود کبیر گفت:

    بذار کنار این مسخره بازی رو آقای منفور. منفورترین انسانی هستی که مردم رشت دیدن – واقعا آرزوی بدترین هارو برای شما دارم

  • رضا گفت:

    مگه چک ها قرار است به پول تبدیل شود؟ علی کریمی به 20 یا 300 میلیون واقعا نیاز داره که بخواد با ان مردم و هواداران را بفروشد؟ واقعا این سایت چه هدفی را دنبال می کند مگر خود آقای تن زاده نمی خواست با کریمی شریک شود؟ پس این حرف ها را نزنید که خواجه شیراز هم در قبر خندش می گیره

  • آرمین گفت:

    خوب شد این خائن پرسپولیسی رفت تا یک مشت ساده لو وجود داره امثال مثل کریمی در عشق و حال هستند این ساده لوها در عذاب، کریمی کی به فکر آینده خود باشید اگر مشکلی برای شما پیش بیاد کریمی به داد شما میرسه.

  • دوستدار سپید رود گفت:

    علیرغم اینکه علی کریمی در قلب ما جای دارد . ولی ممکنه یکی بگه که چرا آقای تن زاده منفور است؟ البنه اطلاعات ما از ایشان زیاد نیست. ولی تا جایی که دنبال میکنم ایشان هم یک گیلانی هست و برای عشق مردم رشت( تیم سپید رود ) تلاش می کند. و خواهان ارتقای این تیم هست. اختلاف بین سرمربی و مالک هم طبیعی هست. یعنی منظورم اینه هم کارهای علی کریمی قابل دفاع هست هم کارهای اقای تن زاده. هر کدام باید کمی کوتاه بیان تا سو استفاده گرها از آب گل آلود ماهی نگیرن

  • رضا گفت:

    معلوم شد سایت سپیدرود مطالب ارسال شده را به میل خود سانسور و بعد منتشر می کند لذا هر چه که مطابق میل آقای تن زاده نباشد رد می شود بنده دیگر این سایت را تحریم می کنم و اصلا مطلبی در آن نمی گذارم. لطفا از طرف مردم هم حرف نزنید که کریمی با 300 تومان رشت را رها کرد و رفت!!! می توانید نظر خود را بگویید ولی نظرتان را به کل طرفداران سپیدرود تعمیم ندهید که مثلا رشتی ها از کریمی دلخورند. جادوگر همچنان قلبش با مردم و سپیدرود است. همین