وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رقصی چنین میانه میدانم آرزوست …

گفتند یافت می‌نشود جسته‌ایم ما                                     گفت آنکه یافت می‌نشود آنم آرزوست

یک دست جام باده و یک دست جعد یار                                   رقصی چنین میانه میدانم آرزوست

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود دوشنبه این هفته در نبردی انتقامی باید برابر خلخال دشت به میدان برود و از این رو یک دلی و اتحاد بین هوادار و بازیکنان و کادرفنی و مدیریت باشگاه تنها رمز موفقیت و رسیدن به آرمانشهری ست که سال ها سپیدرودی ها منتظر رسیدنش هستند.

در اینجا با اشتراک گذاشتن شادی های هواداران و بازیکنان در پیروزی دلپسب برابر شاهین بوشهر به کامنت یک هوادار دلسوز که از دل آمده و لاجرم بر دل خواهد نشست توجه فرمایید:

در آستانه بازی سرنوشت ساز و حساس با خلخال دشت می خواهم به عنوان یک هوادار ارتش سرخ چند نکته را یادآوری کنم:

1- رقابت در بالای جدول بشدت حساس شده است؛ بنابراین، باید تمامی تلاش های باشگاه، کادرفنی، اجرایی، بازیکنان و هواداران معطوف به این بازی بوده تا بتوانیم با کسب ۳ امتیاز شرایط موجود را تثبیت کنیم و اگر تعقیب کنندگان سپیدرود هم با تساوی و یا باخت متوقف بشوند، نتیجه به نفع ما خواهد بود.

امیدوارم هواداران عاشق سپیدرود با درک شرایط حساس بازی، به ورزشگاه بیایند و با کمک روانی به تیم شرایط برد آن را فراهم کنند.

2- فوتبال یک ابزار است و هدف نیست بلکه وسیله ای برای تحقق اهداف و رسیدن به کمالات اخلاقی و جوانمردی است. متاسفانه شرایط به گونه ای است که بعضی ها اصول اخلاقی را زیرپا می گذارند و دوست دارند رقیب خود را به هر شکلی و تضعیف کنند و برای رسیدن به این هدف حاضرند یک تیم را در پای منافع خود ، ذبح نمایند.

3- سپیدرود برای صعود به دور دوم می جنگد و در این برهه حساس برای فوتبال گیلان و مردم رشت عده ای تلاش می کنند با پخش شایعاتی روحیه تیم را تضعیف کنند.

گاهی می گویند سرمربی تیم در حال اخراج است و زمانی هم با دوستان نزدیک به تیم تماس می گیرند و آنان را تحریک می کنند و از طریق عوامل خود به برخی دیگر از شایعات مانند درگیری بازیکنان، قهر سرمربی و … دامن می زنند. و وقتی هم نتیجه نمی گیرند با قیافه دلسورانه مدعی می شوند که این سرمربی کشش ادامه لیگ را ندارد و وقتی کمیته فنی باشگاه در باره تیم تصمیم می گیرد و به هواداران اطلاع می دهد که ما به خواسته های شما توجه داریم قلم بر دست می گیرند و از بی نتیجه بودن تصمیمات حرف می زنند و برخی هم پا را فراتر گذاشته و به آقایانی پیشنهاد سرمربی گیری می دهند و … نمی دانم اینها دوستان سپیدرودند یا دوست خودشان و سپیدرود تنها زمانی برایشان ارزش دارد که خودشان تصمیم گیرنده باشند.

4- آقایان عزیز شما را بخدا برای تیم حاشیه نسازید و اجازه دهید تیم مسیر خود را طی نماید و با شناختی که بنده از هیات محترم مدیره باشگاه و مدیرعامل محترم و زحمتکشش و هواداران عاشق و دلسوخته و پیشکسوتان فهیم سپیدرود و بازیکنان با شعور و مسئولیت پذیر دارم، اطمینان داشته باشید که این نوع شایعات فقط به تولید کنندگان آن ضرر می زند و در عزم و اراده باشگاه و بازیکنان خللی ایجاد نمی کند.

به یقین اگر باشگاه اراده برای تغییر داشته باشد با تدبیر و عقلانیت و متناسب با منافع باشگاه تصمیم می گیرد اما بدانند باشگاه هم چنان از کادر فنی خود دفاع می کند و مروت و اخلاق و جوانمردی را فدای منافع زودگذر دیگران نمی کند.

5- ما هواداران یک دست و یکدل و یکصدا در بازی با خلخال دشت از تیم محبوب مان دفاع می کنیم و با یک برد شیرین به همه بداندیشی ها پاسخ محکمی خواهیم داد.

پاینده باد سپیدرود

IMG_2470  IMG_2466 IMG_2464  IMG_2433 IMG_2434 IMG_2437 IMG_2439 IMG_2440 IMG_2278 IMG_2423 IMG_2424 IMG_2285 IMG_2417 IMG_2429 IMG_2431 IMG_2418 IMG_2419 IMG_2432

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

7 دیدگاه ارسال شده است

  • سپهر گفت:

    خدای لایک داره

  • گروه63نفره ی علمی و فرهنگی و تاریخی و ورزشی"افرا"به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت،تهران،اصفهان،تبریز و اهوازwww.nasha.blogfa.com گفت:

    ندیریت گروه افرا نیز حمایت همه جانبه خود را از سپیدرود اعلام میدارد

  • براری گفت:

    درود فراوان برهواداران عزیز و پراحساسی که دلشان برای سپیدرود می تپد . خدایا سپیدورد را حفظ کن

  • گروه63نفره ی علمی و فرهنگی و تاریخی و ورزشی"افرا"به مدیریت استاد اشکان غایبی ساسانی پراکنده در رشت،تهران،اصفهان،تبریز و اهوازwww.nasha.blogfa.com گفت:

    آقای دیدار بزار ده روز دیگه متن های ما رو تایید کن.بابا چرا ابنقدر دیر

  • سیامک نقدی سبز میدان رشت گفت:

    اازمدیران باشگاه برای حمایت همه چانبه از تیم تا اخر مسابقات میخواهیم تماشای بازیها را رایکان اعلام گنند

  • سپهر گفت:

    براری سلام معلوم هست کجای

  • رضا رشتی گفت:

    سلام من به همه طرفداران سپیدرود خدا قوت به امید صعود به دور دوم