وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

روز عکاس شاد باش باد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود امروز برابر با ۱۹ آگوست (۲۸ امرداد) در تقویم کشورهای جهان به عنوان روز جهانی عکاسی نامگذاری شده است.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود، پیشنهاد نامگذاری ۱۹ آگوست – زمان نخستین رونمایی عکاسی برای عموم – بعنوان روز جهانی عکاسی نخستین بار در سال ۱۹۹۱ توسط شورای عکاسی بین‌المللی هند اعلام شد و از آن هنگام تا امروز هر سال کشورهای بیشتری این تاریخ را بعنوان «روز جهانی عکاسی» در تقویم های خود ‌گنجانده اند.

روابط عمومی باشگاه سپیدرود، (روز جهانی عکاسی) را به همه ی هنرمندان عکاس و به ویژه عکاس های ورزشی ایران و گیلان زمین، که در تمامی مسابقات همراه و یاری رسان باشگاه سپیدرود بودند، شاد باش می گوید.

یک تشکر و خسته نباشید ویژه می گوییم به؛ سرویس عکس باشگاه سپیدرود به سرپرستی سید احمد کیایی عکاس دوست داشتنی و محبوب باشگاه سپیدرود، آقای کامبیز نورزوی تصویربردار، عکاس و کارگردان هنری و دستیارشان آفای علی محمدپور، آقای شروین جامعی تصویربردار افتخاری باشگاه و عکاسان جوان و تازه نفس آقایان آرین علیزاده و حامی سهرابی، که مسئولیت ثبت لحظه های ماندگار رودخروشان را در فصل گذشته برعهده داشتند و ضمن شادباش و خدا قوت به این عزیزان، امیدواریم در پایان فصل تازه فوتبال ایران زیباترین تصاویر را از جشن صعود سپیدرود بزرگ ثبت نمایند.

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 7 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.