وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رییس هییت فوتبال گیلان: اولویت اول واگذاری سپیدرود، شهرداری رشت است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – رییس هییت فوتبال گیلان با بیان اینکه با یک میلیارد کمک شورا، سپیدرود را تا انتهای لیگ دسته اول هدایت می کنیم، گفت: اولویت اول واگذاری سپیدرود، شهرداری رشت است.

به گزارش سایت سپیدرود، فرامرز الماس خاله در گفتگو با کاسپین از رشت در مورد وضعیت تیم سپیدرود، اظهار کرد: سپیدرود علی رغم تمام مشکلات عملکرد خوبی در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور داشته است.

وی افزود: باشگاه سپیدرود این فصل از رقابت های لیگ برتر را با حواشی و مشکلات مالی و مدیریتی بسیار پشت سر گذاشت و چالس های زیادی را پشت سر گذاشت.

رییس هیئت فوتبال گیلان با تأکید بر اینکه تفاهمنامه ای با شورای اسلامی شهر رشت امضاء کرده ایم، اضافه کرد: یک میلیارد تومان مصوبه ای جهت کمک به باشگاه سپیدرود در نظر گرفته شده است که با این مبلغ باشگاه را تا انتهای لیگ هدایت می کنیم.

الماس خاله با تأکید براینکه اولویت اول واگذاری باشگاه سپیدرود با شهرداری رشت است، تصریح کرد: شهرداری رشت در کنار شورای شهر کمک شایانی به باشگاه سپیدرود کردند.

وی با بیان این مطلب که انشاالله با تلاش های صورت گرفته شاهد صعود سپیدرود به لیگ برتر باشیم، اضافه کرد: تنها ششم گام تا صعود به لیگ برتر فاصله داریم، تمامی بازیها حساس و سرنوشت ساز است .

الماس خاله با تأکید بر اینکه حمایت طرفداران از باشگاه سپیدرود تکیه گاهی بسیار ارزشمند برای تیم در لیگ دسته اول بود، اضافه کرد: مردم رشت در سرما و گرما دست از حمایت سپیدرود برنداشتند.

رییس هیئت فوتبال گیلان با بیان این مطلب که ملوان هم عملکرد خوبی در لیگ دسته اول داشته است، تصریح کرد: هر دو تیم با ارایه بازی های خوب لیاقت حضور در لیگ برتر را دارند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • علی گفت:

    اقای الماس خاله کمک شورا نیست که بخواد از جیب خودش ببخشه.کمک شهرداری رشت هست از جیب من و مردم همین شهر که مالیات میپردازیم و با افتخار پشت تیم محبوبمان سپیدرود و شهردار دوست داشتنی مان دکتر ثابت قدم هستیم.