وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

رییس کمیته انضباطی سپیدرود: بی احترامی به هواداران خط قرمز ماست

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – فرهاد خراسانی رییس جدید کمیته انضباطی باشگاه سپیدرود در واکنش به اتفاقات پیش آمده پس از مسابقه سپیدرود با سیاه جامگان ضمن اظهار تاسف از حوادث پیش آمده، قول پیگیری و بررسی فوری آن اتفاقات را به هواداران سپیدرود داد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، خراسانی که مشاور حقوقی و سخنگوی دکتر تن زاده مالک جدید باشگاه سپیدرود نیز می باشد، ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: از طرف مالک جدید و اعضای شورای سیاستگذاری باشگاه سپیدرود از کلیه هواداران عاشق سپیدرود که ممکن است مورد بی مهری قرار گرفته باشند، عذر خواهی می کنیم.

وی در ادامه افزود: تماشاگران سپیدرود مالک اصلی و بزرگترین سرمایه این باشگاه بزرگ هستند و بی احترامی به تماشاگر خط قرمز ماست.

رییس کمیته انضباطی سپیدرود اظهار داشت: همه ما هم در نتایج منجر به برد باشگاه سهیم هستیم و هم در باخت های آن مسئول هستیم و نباید برد را منتسب به خود بدانیم و باخت را گردن طرفداران بیاندازیم.

خراسانی با حمایت از سرمربی تیمش گفت: روانخواه شخصیت آرام و خوبی دارد و حتما تحت فشار بود که در کنفرانس مطبوعاتی چنین سخن گفت و همین مقدار هم برای باشگاه ریشه داری چون سپیدرود پسندیده و قابل قبول نیست و پس از بازگشت ایشان به رشت ما از وی در این مورد توضیح خواهیم خواست.

سخنگوی باشگاه سپیدرود در پایان گفت: این یک پیام روشن و شفاف برای تمام خانواده بزرگ سپیدرود است که بعد از این برای انضباط تیمی و برقراری نظم با هیچ کس تعارف نخواهیم داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − دوازده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    درود بر هوادارانی که زحمت سفربه مشهد را به جان خریدیند ، صدایشان هم واضح از تلویزیون شنیده می شد هر کس نمی دونست انگار جای میزبان و مهمان عوض شده است؛ خجالت خطاب به کادر فنی و بازیکنان تیم که غیرمسئولانه و بی تفاوت از تیم ته جدولی باختند ، تیمی که تاکنون سه سرمربی عوض کرده و هر هفته با یک نام تو بازی ها شرکت می کنند آخه رضا عنایتی مربی هست که شما را آنالیز کنه ؟.
    با توجه با تغییرات اخیر باشگاه و انتخاب مالک و سرمربی جدید بنده و بسیاری از دوستان ، پیامی ارسال نکردیم تا باشگاه در نهایت آرامش تصمیم گیری های خود را انجام دهند چون برای ما نام اشخاص مهم نیست بلکه نام سپیدرود رشت دارای اهمیت است اما مثل اینکه اوضاع بدتر شد ، 6 امتیاز از 12 امتیاز تیم ته جدولی مشهدی از دو بازی با سپیدرود کسب شده است و این جای تاسف دارد.
    این رو هم واقف هستیم که بازی برد وباخت دارد ، بازی با پرسپولیس هم باختیم اما بازی قابل قبولی ارائه کردیم ولی در این بازی دریغ از یک حمله ! ! ! دریغ از یک بازی معمولی !!! انگار برای پیک نیک وارد زمین شده اند !!! گزارشگر مشهدی در پایان نیمه اول عنوان می کرد : حسینی (دروازبان) عجله ای برای شروع بازی نداره !!! دیگه مشکلتان چی هست ؟ تا دیروز با سرمربی مشکل داشتید از عدم مالکیت باشگاه می نالیدید الان چه . . .
    فارغ از اینکه کلیه بازیکنان دور از انتظار ظاهر شدند اما وضعیت تمامی نفرات خط دفاعی ما در حد فاجعه بود ! حسین کعبی در گل اول 15-10 متری از بازیکن حریف عقب بود ! بقیه هم جای خود دارند ، آقایی که متقاضی دریافت رضایتنامه هستی ! یا داره اخطار می گیری ، یا خطا می کنی ، یا توپ رو به مهاجم حریف تقدیم می کنی ! دریغ از یک پاس درست حسابی همش بزن زیر توپ داری ! منتظربودی توپ بباد به سرت بخوره ؟ دیدی که چی شد مهاجم حریف گل دوم رو زد ! واقعاً جای خالی میثم تهی دست ، سام کن و ملکی احساس می شد.
    اگر قصد دارید تو لیگ بمونید علاوه بر خط دفاعی در سایر پست ها هم باید بازیکن جذب کنید

  • فرزاد گفت:

    این بازی بازیکنای سپیدرود خیلی مشکوک بود
    عین یه تیم دسته دویی بازی میکرد!!!!

  • مسلم اكبري گورنداني گفت:

    درود بر شما. فقط این رو میدونم همه عوامل دست به دست هم داد تا مجموعه تیم بهم بریزد. در نیم فصل اول گرچه تیم امتیاز واگذار می کرد ولی در کل بازی خوبی ارائه می داد.تیم در حال رشد بود.در این دوبازی اخیر اصلا بازی خوبی ارائه ندادند.در نیم فصل اول خط دفاعی تیم خوب کار کرد.حداقل اول در فکر گل نخوردن بودو کسب مساوی.آقایان به هوش باشید.تیم سفید رود بعد از چند سال به لیگ برترصعود کرد.خواهشا موقع بی پولی دنبال مربی استانی نروید!!!