وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سام کن: تنها چند بازیکن از فصل گذشته پول گرفتند

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکن تیم فوتبال سپیدرود گفت: پول برخی بازیکنانی که همان روز‌های اول با باشگاه تمدید کردند پرداخت شده و هنوز چند نفری از بازیکنان فصل قبل مثل من پول نگرفتند.

به گزارش سایت سپیدرود، امید سام کن در گفت و گو با خبرگزاری میزان، در خصوص بازی تیم‎های فوتبال سپیدرود و سپاهان اظهارداشت: بازی با سپاهان بدون شک سخت خواهد بود، چرا که این تیم هزینه خوبی کرده و علاوه بر سرمربی چند بازیکن خوب جذب کرده است.

از این رو حریف سرسختی است و با وجود آن که در خانه و در بین هواداران‌مان بازی می‌کنیم کار راحتی نخواهیم داشت.

وی افزود: بازی با سپاهان اولین بازی خانگی ما است و امیدوارم هواداران از ما حمایت کنند. ما می‌دانیم که کار سختی برابر سپاهان داریم ولی برای ۳ امتیاز به میدان می‌رویم.

نمی‌خواهیم امتیاز از دست دهیم و قصد داریم از همین ابتدای لیگ بار خود را ببندیم. فصل قبل ما در هفته‌های اول خیلی امتیاز از دست دادیم و در نیم فصل دوم در پی جبران بودیم ولی این فصل نمی‌خواهیم در روز‌های پایانی برای بقا بجنگیم.

این بازیکن به وضعیت سپیدرود اشاره کرد و گفت: سپیدرود بعد از دعوای مالکیتی که داشت به ثبات رسیده ولی به هر حال از این موضوع صدمه دیدیم و چون تمرینات را دیر آغاز کردیم، بدنسازی را از دست دادیم و طبیعتا تیم‌مان از این لحاظ آسیب پذیر است.

البته مربیان سعی دارند هفته به هفته با تمریناتی که در نظر می‌گیرند از این نظر هم ما را به شرایط ایده آل برسانند، ولی کار سختی است.

سام‌کن تصریح کرد: بازیکنانی که لازم بود جذب کردیم، ولی هنوز فهرست ما خالی است. امیدوارم بازیکنانی که نیاز داریم هر چه سریع‌تر جذب کنیم چرا که تیم ما رفته رفته به هماهنگی می‌رسد و هر چه نفرات جدید زودتر اضافه شوند بهتر است.

وی با اشاره به مسائل مالی که همواره گریبان‌گیر تیم سپیدرود بوده است گفت: من هم مثل بازیکنان جدید پول نگرفتم. پول برخی بازیکنانی که همان روز‌های اول تمدید کردند پرداخت شده است و هنوز چند نفری از بازیکنان فصل قبل هستند که پول نگرفتند.

البته گویا لیست جا به جا شده و به مشکل خورده بودند و در صحبتی هم که با آنها داشتیم قول دادند به زودی به ما هم پول بدهند.

وی ادامه داد: البته آنها هم خیلی مقصر نیستند. چرا که بدهی زیاد بود و برخی پرونده‌ها در فدراسیون باز بود. از این رو اولویت با بدهی‌های قبل بود چرا که اگر این بدهی‌ها پرداخت نمی‌شد، کارت بازیکنان هم صادر نمی‌شد.

این بازیکن در مورد خداد عزیزی و مربیگری وی در تیم سپیدرود خاطرنشان کرد: خداداد از بزرگان فوتبال ما است. از نظر فنی هم روز به روز بهتر شدیم و اگر مشکل بدنی نبود خیلی زودتر به شرایط مطلوب می‌رسیدیم ولی بیشتر توجه مربیان به کار‌های بدنی.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.