وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سرمربی استقلال اهواز: بازی سختی برابر سپیدرود رشت داشتیم

رشت – ایرنا- سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: بازی سخت و سنگینی را برابر تیم سپیدرود رشت داشتیم.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – حمید رضا علی بابایی عصر روز سه شنبه در پایان دیدار تیم های سپیدرود رشت و استقلال اهواز در مصاحبه پس از بازی در رشت افزود: بازی بسیار سنگین و سختی بود که در نهایت منجر به شکست ما شد.

وی اظهار داشت: البته بازیکنان تیم فوتبال استقلال اهواز در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدند و توانستند بازی قابل قبولی نسبت به دیدارهای گذشته خود نشان دهند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز بیان داشت: امیدوارم که بتوانیم در چند بازی آینده بازی های خوبی را ارایه دهیم و نتیجه نیز بگیریم.

وی تصریح کرد: البته من بازیکنانم گفتم که فقط فوتبال بازی کنند و کاری به جایگاه خود در جدول رده بندی نداشته باشند و با تمام وجود در زمین مسابقه فوتبال زیبایی را ارایه دهند.

وی بیان داشت: البته اشتباهات داوری نیز در این بازی تاثیرگذار بود چون زمانی که گل اول ما به ثمر رسید پس از پنج دقیقه داور یک ضربه پنالتی اعلام کرد که به هیچ وجه توپ به دست بازیکن ما اصابت نکرده بود.

وی اظهار کرد: البته ما این پیروزی را به تیم سپیدرود رشت تبریک می گوییم و امیدواریم که حداقل یک تیم از گیلان به لیگ برتر صعود کند، چون این استان شایستگی دارد که در لیگ برتر نمایندگی ای داشته باشد.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و استقلال اهواز عصر روز سه شنبه در هفته بیست و پنجم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه دو بر یک حریف خود را شکست داد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

10 دیدگاه ارسال شده است

  • علی (بندرعباس) گفت:

    با احترام به آقای سرمربی اس اهواز باید بگم که اشتباه داوری ربطی به جریان و نتیجه بازی نداره ، تیم استقلال اهواز هیچ حرفی برای گفتن نداشت و مطمئن باش اگه پنالتی اول هم گرفته نمیشد پنالتی سوم رو سهیل با دقت بیشتر و بهتر میزد و تازه یک ضربه به تیر دروازه اهواز هم داشتیم و در کل سپیدرود مستحق برد بود…

  • سیمبر گفت:

    اینهمه داوری به ضررسپیدرودشدکسی صداش درنیومداقای میرشادماجدی یادش رفت یک پنالتی به نفع سپیدرودنگرفتند الان دلسوزتیم استقلال اهوازشده شمابه فکدتیم خودت باش…..

  • فرهاد گفت:

    درود
    دوستان من عضو سامانه سپیدرود هستم در روز ۲۰۰ تومان، اگر بخواهم روزی پانصد توان به سپیدرود کمک کنم چه باید بکنم ؟ اگر اطلاع دارید بفرمایند

  • لشت نشا گفت:

    ۵رو بفرست

  • فرهاد گفت:

    درود
    باید اول حذف کرد بعد ۵ را بفرستیم
    روش حذف کردن را بلد نیستم

  • فرهاد گفت:

    درود
    دوستان مدیران سایت لطفا” راهنمایی کنند

  • omid گفت:

    واقعا من موندم سپیدرود چرا انقدر دشمن داره ماجدی حرام لقمه ۴ تا بازی داوری به ضرر ما بود کجا بودی تو که عرضه داشتی تیمت میبرد ۲ ماه تو خونه خودتون چپ و راست قاپاس رو خوردین مرزبان انگاری از دماغ فیل افتاده بود شاخ رو کشید

  • لشت نشا گفت:

    کد های معتبر سامانه حمایتی ۳۰۹۰۱۳
    برای افزایش امتیاز حمایتی:
    حمایتی روزانه دویست تومانی و ۲۰۰ امتیازی: ۲
    حمایتی روزانه پانصد تومانی و ۵۰۰ امتیازی: ۵
    حمایت یکبار ۲۰۰۰ تومان، ۲۰۰۰ امتیازی: عدد ۲۲
    حمایت یکبار ۵۰۰۰ تومان، ۵۰۰۰ امتیازی: عدد ۵۵
    ارسال کنید.

  • لشت نشا گفت:

    فکر کنم برای حذف ۲۰۰ باید off یا خاموش رو به سامانه ۳۰۹۰۱۳ بدی و دوباره ۵ رو بدی امیدوارم کمکت کرده باشم.

  • مهدی گفت:

    omid جان، میدونی ماجدی چرا زر میزنه؟! آخه همیشه درد و بلای سپیدرود و رشتیها سنگین بوده و هست. اونقدر سنگینه که توی سر ویلادارها میخوره هیچ، اضافه هم میاد و بقیه ش مخوره توی سر تیم دوم نیروی دریایی (لونه به لونه) که با بیست میلیارد هزینه و بازیکنان ویلادار که هرکدومشون با یه من فضله از کون فیل افتادن، دهم جدوله و داره تا اعماق وجود میسوزه که چرا یه ارزن از اینهمه غیرت سپیدرودیها رو بازیکنای گران ما ندارن؟!!!