وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود؛ چهارمین تیم پر طرفدار ایران

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – برنامه پرمخاطب نود در یک نظر سنجی اقدام به انتخاب پرهوادار ترین تیم های ایران نمود که در پایان تیم سپیدرود رشت موفق شد در رتبه چهارم پر هوادار ترین تیم ایران قرار بگیرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، این نظر سنجی در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار شد که در مرحله مقدماتی تیم سپیدرود در رقابت با ۱۷ تیم لیگ دسته اول و ۱۲ تیم لیگ برتر موفق شد با کسب بیش از ۱۹ درصد آرا به مرحله نهایی راه پیدا نماید.

در برنامه دوشنبه شب این هفته نود تیم سپیدرود با تیم های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، سپاهان، ذوب آهن، ملوان، نساجی و فجر سپاسی به رقابت پرداخت که در پایان بیش از ۳ میلیون نفر شرکت نمودند و سپیدرود با ۸۵ هزار رای و ۲.۸ درصد آرا پس از سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور در رتبه چهارم این نظر سنجی قرار گرفت.

پس از سپیدرود، تیم سپاهان یا ۲.۵ درصد آرا، نساجی با ۱.۲ درصد، فجرسپاسی با ۱.۱ درصد، سایر تیم ها با ۰.۷ درصد، ملوان با ۰.۵ درصد و ذوب آهن با ۰.۳ درصد در رتبه های پنجم تا دهم قرار گرفتند.

نکته جالب اینکه در رتبه بندی سال گذشته سایت مرجع الکسا به سایت های رسمی باشگاه های کشور و در زمانی که سپیدرود در لیگ دسته اول حضور داشت، سایت رسمی باشگاه سپیدرود پس از سایت های سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی نیز در رتبه چهارم سایت های پربازدید کننده کشور قرار گرفته بود.

لازم به ذکر است که این نظرسنجی همچنان فعال است و می توانید از طریق اپلیکشین برنامه نود و یا با فرستادن عدد ۶ به شماره اس ام اسی ۲۰۰۰۹۰ به تیم سپیدرود رای دهید.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

18 دیدگاه ارسال شده است

  • وحید گفت:

    نکته جالب اینکه برخلاف تصور برنامه نود و هادیرعقیلی تیم سپیدرود از سپاهان با آن همه تبلیغات محبوب تر است
    ضمنا این نظر که سپیدرود می تواند قطب چهارم فوتبال ایران باشد تایید شد

  • آرمان گفت:

    زنده باد سپیدرود

    چه سالهایی که این تیم به ناحق در فراموشخانه های زیر گروه سپری کرد و چه ظلمهاکه نشد. حیفِ سالهایی که بیهوده گذشت و کسی حرفِ دلِ مارو نفهمید که تیم ما پرهوادارترین تیمِ شمال هست و چه بسا اکنون ثابت شد که یکی از پر هوادار ترین های کشوریم!

  • مهدی گفت:

    سال ۱۳۵۵ اولین تقابل جدی فوتبال رشت و انزلی با رویارویی سپیدرود و ملوان در “جام حذفی ایران” در “تک بازی ورزشگاه انزلی” رقم خورد. این بازی با تمام حواشی به وجود آمده با دو گل غفور جهانی و عزیز اسپندار در مقابل تک گل حسین کامیاب به سود شاگردان صالح نیا خاتمه یافت و این اولین شکست فوتبال رشت در نخستین دربی گیلان بود.
    سال ۱۳۶۱ یکی از طلاییترین سالهای فوتبال رشت در تقابل با انزلی بود، در این سال سپیدرود در یک بازی نفس گیر با دو گل، ملوان را مغلوب کرد. گل اول بازی را مرحوم مهردادهوشنگی و گل دوم را حمیدرضامنصوری بثمر رساندند. این بازی رفت دو تیم بود و ملوان با ترکیب رمضان احمدپور، منوچهر درجزی، محمود پیشگاه هادیان، محمد قدیر بحری، مرحوم فرخ جهانی، حمید محمدیان، کهن قنبریان، عزیز اسپندار، غفور جهانی و علی علافی با سرمربیگری بهمن صالح نیا برای اولین بار برابر سپیدرود شکست خورد و در بازی برگشت نیز دیدار دو تیم با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.
    در سال 1362 مرحوم ایرج زهرابی رئیس هیات فوتبال گیلان بود، وی در “نیمه نهایی لیگ گیلان” تک بازی پر التهاب ملوان و سپیدرود را در “انزلی” برگزار کرد تا برنده بازی به دیدار پایانی راه یابد.
    در آن دیدار، سپیدرود خیلی خوب شروع کرد و شوت محمداحمدپور از فاصله ۴۰ متری دروازه ملوان را باز کرد، اما ملوان قدرتمند آن زمان فشار عجیبی روی دروازه سپیدرود وارد کرد تا سرانجام در دقیقه ۷۰ به یک “پنالتی” برای ملوان منجر شود که این پنالتی توسد محمدقدیر بحری به گل تساوی ملوان تبدیل شد.
    بازی به وقت های اضافه کشیده شد و ملوانان همچنان فشار را روی دروازه حریف حفظ کردند، در حالی که بازی به دقیقه ۱۲۰ و شروع ماراتن پنالتیها نزدیک می شد ناگهان مرحوم قایقران با یک شوت راه دور، استادیوم را منفجر کرد و ملوان را به دیدار پایانی لیگ گیلان فرستاد.
    اما مهمترین اتفاقی که بعد از انقلاب، آتش حاشیه‌های نبرد تیم‌های رشت و انزلی را شعله‌ورتر کرد، دیدار دو تیم سپیدرود و ملوان در فینال مسابقات لیگ قهرمانی استان گیلان در سال ۶۳ بود. بازی رفت این دو تیم در رشت برگزار شد که به دلیل ازدحام تماشاگران و حضورشان در کنار زمین، نیمه کاره ماند. چند روز بعد این بازی تکرار شد و با تساوی بدون گل به پایان رسید.
    بازی برگشت در انزلی برگزار شد و درحالیکه سپیدرودی‌ها با یک گل پیش بودند، تیم ملوان توانست توسط قایقران در دقایق پایانی بازی گل تساوی را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد. سپیدرودیها و طرفدارانش با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، غرق در شادی قهرمانی بودند که در کمال تعجب دیدند مسئولان برگزاری مسابقه در اقدامی بی سابقه اعلام کردند برنده در وقت اضافه مشخص خواهد شد و قانون گل زده در خانه حریف که همیشه انجام میشد، در این بازی لحاظ نمیگردد!!
    اجرا نشدن دقیق قانون که بسیار تعجب آور و آنی بود و از “نفوذ عجیب نیروی دریایی” حکایت داشت، باعث ایجاد درگیری‌هایی شد اما در نهایت با برقراری آرامش نسبی، مسابقه ادامه یافت. در دقیقه ۷ وقت اضافه، داور یک ضربه پنالتی به سود ملوان اعلام کرد که ضربه غفور جهانی توسط مصطفی خمامی مهار شد اما باز هم در عین ناباوری، داور رای به تجدید این ضربه داد که اینبار با تغییر زننده ضربه، قایقران آن توپ را به گل تبدیل کرد تا با همین گل در نهایت ملوان با نتیجه دو بر یک پیروز شده و به قهرمانی دست یابد!!
    پس از پایان مسابقه ابتدا بازیکنان دو تیم درگیر شدند که این درگیریها به سکوی تماشاگران کشید و در این شرایط و با تصمیمات بسیار بحث برانگیز داور و مسئولین برگزاری مسابقه، بازیکنان و خیل هواداران رشتی به هیچ وجه قادر به کنترل خود نبودند! این آغاز دوباره‌ای بود در تنش‌ها و حاشیه‌های شهرآورد استان گیلان.
    در سال ۱۳۶۴ سپیدرود، رفت و برگشت ملوان را شکست داد و یک “دبل تاریخی” را رقم زد. قرمزپوشان دیدار رفت را در انزلی(۲برصفر) و بازی برگشت را با گل حسن حاجی پور معروف به حسن منجیلی، (یک بر صفر) به سود خود به پایان رساندند. در این سال سپیدرود قهرمان گیلان شد و صالح نیا در ملوان جوانگرایی را استارت زد تا به ملوان روح دوباره ببخشد.
    در سال ۶۶ مرحوم قایقران با۲۶ سال سن با دو شوت راه دور و استفاده از ضعف سنگربان سپیدرود (مسعودی) دروازه سپیدرود را گشود تا ملوان آن دیدار را به نفع خود به پایان ببرد.
    اما یکی از مهمترین دلایل دلگیری فوتبالیهای رشت از هم صنفهای انزلیچی به دهه هفتاد برمیگردد که در لیگ دسته دوم آن زمان که برابر با لیگ دسته اول آزادگان امروزی است، سه تیم ملوان و استقلال رشت و ابومسلم مشهد در کورس صعود به لیگ دسته اول (لیگ برتر فعلی) بودند. صعود ملوان بعنوان تیم اول، یک هفته قبل از پایان فصل قطعی شده بود و در هفته پایانی باید از بین استقلال رشت و ابومسلم مشهد، یک تیم صعود میکرد. برنامه هفته پایانی بگونه ای بود که ابومسلم میزبان ملوان صعود کرده بود و استقلال رشت هم در خانه بازی داشت و شرایط جدول بگونه ای بود که اگر ابومسلم فقط یک مساوی در مشهد از ملوان میگرفت، استقلال رشت حتی با پیروزی هم صعود نمیکرد و ملوان و ابومسلم صعود میکردند. فاضل قدیری، کاپیتان آن روز ملوان در محفلی دوستانه نقل کرد که در آن مسابقه و در مشهد، ملوان تا بعد از دقیقه 80 یک بر صفر پیروز میدان بود و همزمان استقلال رشت در خانه، حریفش را شکست داده بود و این دو نتیجه یعنی صعود دو تیم گیلانی!! اما بنقل از فاضل قدیری، در دقایق پایانی، محمداحمدزاده، سرمربی وقت ملوان، کاپیتان قدیری را به نزد خویش خواند و درخواست کرد که با توجه به اینکه اکبرمیثاقیان، مربی آنروز ابومسلم، در سالهای دور در ملوان بازی میکرد، ترتیبی داده شود تا بازی مساوی به اتمام برسد و با این تک امتیاز، ابومسلم علیرغم برد همزمان استقلال رشت در رشت، بهمراه ملوان به لیگ بالاتر صعود کند و اینچنین شد که در دقایق پایانی، بازی ملوان و ابومسلم یک یک شد و تیم بسیار خوب استقلال رشت در آن سال با سرمربیگری فرهاد کاظمی از صعود بازماند و این فوتبال ناجوانمردانه هم استانیهای ما همیشه در ذهن رشتیها باقی ماند.

  • سجاد سپیدرودی گفت:

    تبریک این نظر سنجی همچنان ادامه داره رای بدین که رده 4 ما تسبیت بشه هم از طریق آپ هم اس ام اس 6 رو به 200090 ارسال کنید. سپیدرود عشق بی پایان

  • فرهاد گفت:

    سپیدرود با پنالتی بالا آمده !!
    حق تیم ما پایمال شده!!!
    خدا جای حق نشسته، خواهیم دید که سپیدرود در لیگ برتر چه می کند !!!!! و ……!!!!!!!!
    این خزعبلاتی بود که مدیرعامل تازه به دوران رسیده تیم بی ریشه ….. ه گهر در مصاحبه با برنامه لیگ یک پخش شد.
    این آدم نو کیسه بی ریشه، زد به جاده خاکی و مظلوم نمایی که وامصیبتا، دیدید که چطور تیم متمول سپیدرود تمام داوران و اعضای فدراسیون را خرید و تیم ….ه گهر را در عین شایستگی !!! نگذاشت به لیگ برتر بیاید ؟!!!!
    خیلی راحت و شیک در برنامه لیگ یک گفت سپیدرود با پارتی بازی به لیگ برتر آمده !!!!
    آخر مرتیکه نوکیسه تازه به دوران رسیده، …ه گهر کجا و سپیدرود کجا؟!
    آخر نا انسان، سپیدرود چگونه می تواند پارتی بازی کند و برای صعود از داوران پنالتی بگیرد؟!!
    پول دارد؟! که همه می دانیم ندارد.
    مالک دارد؟! که ندارد.
    مدیرعامل دارد؟! که ندارد.
    این تیم یک ساختمان اداری ندارد.
    بازیکنان تا حال 30 درصد قرار داد خود را گرفتند و 70 درصد طلبکارند حال آنکه فصل تمام شد و تیم به لیگ برتر صعود کرد.
    از فصل گذشته نیز 80 درصد طلبکارند.
    تیمی که پارتی بازی می کند باید پول داشته باشد تا بقول شما پارتی بگیرد. خوب اگر پول داشت قرداد بازیکن خود را پرداخت می کرد نه اینکه بازیکن با کمترین دریافتی فصل را به پایان برساند. شما تیمهای خلق الساعه بی ریشه تازه به دوران رسیده هستید که میلیارد میلیارد خرج می کنید و هیچ …..هی هم نشدید ما اگر پارتی داشتیم چهل سال قبل به لیگ برتر صعود کرده بودیم. آخر چقدر چفنگ گفتن شعر و ور بافتن و اتهام به تیم مظلوم اما توانمند و ریشه دار سپیدرود زدن. بر پدر آدم دروغگو لعنت !!!
    روز روشن دروغ گفتن فقط در کشور ما اتفاق می افتد اگر جای دیگری بود الآن بخاطر همین اتهام زدن به سپیدرود باید محاکمه می شدی.
    دو روز وارد فوتبال شدی سرت را گذاشتی به … ن سپیدرود؟!!
    سپیدرودی که یک تاریخ است، سپیدرودی که یک ریشه و قدمت است، سپیدرودی که نزدیک به نیم قرن در عرصه فوتبال ملی بوده اما در برابر تیمهای دولتی همواره با مشکل برخورد کرده و سالها تحت تاثیر فوتبال دولتی ایران در خاموشی و مظلومیت به سر برده. سپیدرود یک عشق است بی سواد!
    چشم نداری ببینی که یک تیم مردمی به سطح اول فوتبال کشور بیاید. همیشه باید تیمهای دولتی و کارخانه ای باشند. سپیدرود تیم مردم است و اینجا شهر فوتبال است. سپیدرود برخلاف همه تیمهای حاضر در سطح اول فوتبال کشور که توسط نهادهای نظامی یا دولتی یا کارخانه ای، تیمی است که توسط مردم تاسیس گردید و توسط مردم اداره شد و همین مردم نگذاشتند که از بین برود و به کوری چشم امثال تو آدم دروغ زن، سالهای سال زنده خواهد ماند و شما هم هیچ …هی هم نمی توانید بخورید. سپیدرود را اگر نمی شناسی برو از علی پروین بپرس که همان شب برای صعود سپیدرود پیام تبریک فرستاد و خودت را معرفی کن و بگو مدیر عامل ….ه گهر هستی اگر تیم تحت مدیریت تو را شناخت من اسمم را عوض می کنم.
    من بنا نداشتم اینجور ادبیات به کار ببرم اما در برابر اتهام زنی این آدم یک کاره بی وجود، ناچار شدم این مطالب را بنویسم.
    تو و امثال تو در حدی نیستی که راجعبه تیمی حرف بزنی که در تاریخ خود همواره این استادیوم را پر می کرد و مردم عاشقانه برای تشویق این تیم به استادیوم هجوم می آوردند. فکر دو چشم بابا غولی تو از گیرنده های تلویزیونی دیده باشد برای دیدن بازی این تیم هفت ساعت قبل از بازی در استادیوم حاضر بودند. به چشم خود پیرمردهایی را دیدم که در پایان بازی گریه می کردند.اینها عمر خود را برای تیم گذاشته بودند اینها تیم را به لیگ برتر بردند نه پول دولت و امکانات دولتی که اکثر تیمهایی که سالها در سطح اول فوتبال کشور هستند از آن برخوردار بودند. آقایی که مظلوم نمایی می کنی برو، برو آب بکش!!!!
    سپیدرود مایه مباهات لیگ برتر است، فوتبال ایران به وجود تیمی به نام سپیدرود افتخار خواهد کرد.لیگ برتر با نام سپیدرود مزین خواهد شد.
    بخاطر مظلومیت سپیدرود که با حمایت تماشاگرانش در میان یک تعداد هیولای مافیا و دروغ زن. شماها فکر می کنید این تیم با پول به لیگ برتر آمده ؟!!
    بدبخت این تیم ریشه دارد، این تیم را تماشاگران و عاشقانش به لیگ برت آوردند نه چیز دیگری.
    این تیم مال دولت یا فلان ارگان و یا فلان کارخانه دولتی نبوده، تیم مال مردم است و مردم هم از این تیم حمایت خواهند کرد.
    خسته شدیم از بس نام این تیمهای دولتی و کارخانه ای را شنیدیم!! ماشین، ذوب، سیمان، تراکتور، فولاد و…. بعدش هم لابد گچ و خاک و میله گرد !!!!!

  • فراز گفت:

    سپیدرود = پرطرفدارترین و محبوب ترین تیم شمال کشور

  • فرهاد گفت:

    مدیر عامل …ه گهر بخواند

  • مهدی گفت:

    جناب ادمین محترم سایت، لطفا مطلب منو درباره تاریخچه دیدارهای دربی گیلان که مستند و با اشاره به تاریخها و نامها مطرح شده بدون ترس چاپ کنید تا جوانان شهرمان از تاریخچه دهه 60 مطلع باشند.

  • سپیدرود شهر باران گفت:

    سپیدرود از هر نظر یعنی از لحاظ قدمت و اسم و لوگو (هرچند که باید دور لوگو یه حاشیه مشکی بزنن تا توی متن پیراهن محو نشه ) و تعداد طرفدار (طرفداران فوتبال رشت) و زالوی بیت المال نبودن و از اول تاسیس خصوصی بودن و اویزون سپاه و ارتش نبودن توی ایران خاصه پس باید بنر تبریکی هم که براش زده میشه با کلاس باشه نه مثل بنری که جلوی ورودی عضدی زدن که بیشتر شبیه پوستر فیلم های ژانر وحشته

  • فرهاد گفت:

    جالب است بعضی تیمهای تازه به دوران رسیده که اساسا” فوتبال فهم نیستند برای سپیدرود کبیر جو سازی می کنند. سپیدرود با پارتی بازی بالا آمده !!!!
    خوب مرد نادان، سپیدرود که هیچ امکاناتی ندارد اگر توانسته فدراسیون را بخرد پس تکلیف تیمهای کارخانه ای مثل شما چیست؟! شما لابد آسیا را می خرید!!!!
    واقعا” جفنگ گفتن هم حد و مرزی دارد.

  • علی گفت:

    برای حمایت و امتیاز بیشتر برای سپیدرود کبیر در برنامه 90 عدد 6 را به 200090 پیامک کنید.لطفا توییت کنید و در اینستاگرام منتشر کنید.

  • علی گفت:

    برای حمایت و امتیاز بیشتر برای سپیدرود کبیر در برنامه 90 عدد 6 را به 200090 پیامک کنید.لطفا توییت کنید و در اینستاگرام منتشر کنید.سایت برای رای گیری تا چند روز دیگر باز است.

  • سیمبر گفت:

    دروداقافرهادقابل توجه مدیرعامل تیم بی اصل نسب گل گهرسیرجان…….

  • Nassaji Tifoosi گفت:

    زنده باد نساجی

  • رانکوه گفت:

    زنده باد قول خفته فوتبال ایران “سپیدرود”

  • مجتبی ( اصفهان گفت:

    اگه پول به به باشگاه تزریق نشه سپیدرود میشه داماش فعلی
    ولی اگه پول باشه و اسپانسر قوی سپاهان و تهرانی ها هم جلو دارش نیستن
    اگه …….

  • بهرام گفت:

    میگن شیرکه توقفس باشه سگ پارس میکنه…..

    زیادی دیگه دارین توهم میزنین آب همیشه سربالا
    نمیره!!!

  • صدرا گفت:

    مدیر عامل پیپی گهر سیرجان ببین چشمت در بیاد بی شعور نفهم