وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود اول نباید گل بخورد! / دست نشان – جلالی؛ نبرد مرگ و زندگی دربی شمال

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سپیدرود رشت این هفته مهمترین بازی فصلش را پیش رو دارد. بازی حساسی که دربی شمال نام دارد و برای ماندن در لیگ برتر باید در آن به پیروزی برسد. قرمزپوشان رشتی میزبان نساجی مازندران هستند.

میزبان تیمی که نه خطر سقوط را حس می‌کند و نه شانسی برای رسیدن به سهمیه آسیا دارد. اگرچه خیلی‌ها فکر می‌کنند با این شرایط، سپیدرود کار آسانی دارد اما اینچنین نیست چون دربی شمال، همیشه حساس بوده و بدون شک هر ۲ تیم به دنبال پیروزی خواهند بود.

بازی سپیدرود رشت و نساجی مازندران امروز ساعت ۲۱:۳۰ با قضاوت مهدی سیدعلی و کمک‌های رضا سخندان و سعید علی‌نژادیان در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت همیشه دروازه‌اش را برابر نساجی باز شده دیده است.

در چارچوب هفته ماقبل پایانی لیگ برتر در یکی از حساس ترین دیدارها شاهد جدال شمالی ها خواهیم بود. نساجی به رشت سفر کرده تا برابر سپیدرودی صف آرایی کند که آخرین تلاش های خود را برای بقا انجام می‌دهد‌.

این دو تیم تاکنون پنج بار به مصاف یکدیگر رفته اند که چهار بار از این جدال ها در لیگ یک صورت گرفته است. ماحصل رشتی ها تنها یک برد و در مقابل ماحصل مازنی ها سه برد بوده و تنها یک بازی با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

اما آماری که می تواند سرخپوشان رشتی را نگران کند این است که در طول تاریخ سپیدرود برابر این تیم مازندرانی کلین شیت نکرده است و همیشه دروازه اش را باز شده دیده است و در پنج دیدار برابر نساجی ۱۲ گل دریافت کرده اند که می تواند یک آمار ضعیف و نگران کننده باشد.

در مقابل نیز اوضاع نساج ها هم جالب نیست آن ها فقط یک بار موفق شدند برابر این تیم گیلانی دروازه‌شان را بسته نگه دارند آن هم در اولین مصاف این دو تیم در سال ۸۹ صورت گرفته است. با این اوصاف می توان گفت دیدار امروز حتما یک دیدار جذاب و همراه با گل خواهد بود.

دست نشان – جلالی؛ نبرد مرگ و زندگی دربی شمال

سپیدرود حفظ شانس بقا در لیگ برتر نیاز به ۳ امتیاز بازی حساس امروز دارد.

سپیدرود رشت در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر تا ساعاتی دیگر در خانه میزبان نساجی مازندران است و در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که برای باقی ماندن شانس بقا در لیگ برتر باید هر ۳ امتیاز دربی شمالی‌ها را به خود اختصاص دهد.

این بازی حساسیت‌ زیادی دارد و تماشاگران دو تیم اهمیت زیادی به آن می‌دهند و باید دید کدام یک موفق‌تر عمل خواهند کرد. آمار دو تیم نشان از این دارد که با آمدن دست نشان به سپیدرود در برخی از آیتم‌ها این تیم نسبت به نساجی برتری دارد.

photo_2019-05-11_10-31-42

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.