وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود باز گشته است!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – کلانشهر رشت با یک میلیون نفر جمعیت، پر جمعیت ترین شهر شمال کشور است. در این شهر زیبا فوتبال مهم ترین ورزش مردم است. فوتبال برای اهالی این شهر خیلی بیشتر از کری خواندن با هواداران سایر تیم های دیگر مفهوم دارد، اینجا فوتبال برای مردم یعنی، زندگی!

مردم رشت فوتبال را برای سلامت، نشاط، رقابت مثبت و توسعه اجتماعی می خواهند. در رشت، فوتبال به اندازه سرمایه گذاری و اشتغال و پیشرفت و امنیت و رفاه اصالت دارد.

سپیدرود رشت در فصل تازه لیگ آزادگان، پس از سال ها، خیزش دوباره ای داشته و البته مشکلات سال های سخت گذشته را فراموش نکرده است. در این فصل سپیدرود توانست با سازماندهی مناسب و خریدهای خوب بازیکنان و یک مربی اخلاق مدار و فنی لیگ برتری، یعنی افشین خان ناظمی مرحله اول گروهی را با قدرت طی نماید و به دور دوم صعود کند و تا اینجای فصل در رده دوم گروه خود قرار دارد.

همه چیز به نظر خوب می رسد. سریال پیروزی ها و روند رو به رشد سپیدرود امیدهای زیادی را ایجاد کرده است. هواداران با عشق فراوانی اخبار و گزارش های تیم را پی گیری می کنند و عطش صعود شعله ور شده است تا به انتظارات همیشگی مردم پایان دهد. مردم از سرمربی محبوب سپیدرود انتظارات زیادی دارند تا بر روند تلخ گذشته، خط بطلان بکشند.

مردم از سپیدرود چه در بازی با اراک و دیگر تیم های همگروه انتظار پیروزی دارند تا به هر طریق، به لیگ یک صعود کنند هواداران که به برد قاطع برابر خیبر خرم آباد را به خاطر داشتند، در عضدی در برابر بعثت کرمانشاه از تیم محبوبشان برد می خواستند. بردی که به معنای نزدیک تر شدن به لیگ یک بود.

اما باد و باران و داور و … این انتظار را محقق نساخت و شاید بازیکنان بعثت می دانستند که در عضدی چه چیزی انتظارشان را می کشد و از همان آغاز، بازی بسته ای را آغاز کردند و در نهایت با یک پنالتی در دقیقه ۸۰ از شکست گریختند و ارتش سرخ رشت صدر جدول را از دست داد.

بازی دوشنبه با آلومینیوم اراک و نتیجه دلخواهی که رقم خواهد خورد، سپیدرود را به صدر جدول گروه باز می گرداند و با یک برد شیرین، مسیر صعود هموارتر خواهد شد و در بازی برگشت، آلومینیوم در عضدی نخواهد توانست، جان سالم بدر ببرد.

آلومینیوم هم تیم خوبی است و هم مربی خوبی دارد اما سپیدرود، سپیدرود است یک تیم منسجم، با بازیکنان توانا و یک مربی نام آشنا که می تواند از آوردگاه اراک با دستان پر باز گردد.

سپیدرود در بازی فردا منطقی، محکم و تهاجمی بازی خواهد کرد. افشین خان ناظمی خوب می داند که این بازی چقدر اهمیت دارد و باید چگونه عناصر دفاعی و تهاجمی تیم را برای پیروزی ساماندهی کند. شادی زاید الوصفی در بین مردم ایجاد شده است و همه منتظر خبر خوش پیروزی هستند و این پیروزی سرنوشت ساز می تواند به آرزوی هواداران ارتش سرخ جامع عمل بپوشاند. آرزویی که می تواند مرهمی بر زخم های گذشته باشد. مردم رشت قهرمانی ارتش سرخ را حق خود می دانند.

پشتیبانی هواداران از مربی جوان و خوش فکر سپیدرود و بازیکنان با انگیزه و آینده دار آن، روزهای بهتری را نوید می دهد.

سپیدرود باز گشته است و به روزهای بهتر فکر می کند، شاید روزهایی شبیه روزهای دهه ۵۰ و ۶۰٫ ممکن است مقایسه این سپیدرود با سپیدرود دهه ۵۰ و ۶۰ منطقی به نظر نرسد، اما مسلما امید به بازگشت سپیدرود به اوج و عظمت گذشته، شدنی و ممکن است.

این روزها، سمفونی سپیدرود، در قلب رشت زیباتر از همیشه می نوازد!

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + پانزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

11 دیدگاه ارسال شده است

  • عالمی گفت:

    بسیار زیبا بود درود بر رادنی عزیز

  • فرید گفت:

    من این قلم و صاحب آن را می ستایم چه زیبا نوشته شده است امیدوارم بازیکنان و مربیان سپیدرود از آزمون اراک سربلند بیرون بیایند .

  • لیلا صالحی گفت:

    برای پیروزی فرزندان شهر باران دعا می کنم باور کنید من پیروزی سپیدرود را در رویای خودم می بینم و امیدوارم تبدیل به واقعیت شود.

  • غفار گفت:

    سلام باید به گذشت افتخار کرد و گذشته مسیر پیروزی آینده را به ما نشانی می دهد اما پیروزی و موفقیت را باید بدست آورد و نباید در باد گذشته خوابید ما برای ماندن ناگزیزیم بپاخیزیم

  • سروش گفت:

    واقعا سپیدرود امسال یک بوی دیگری می دهد بوی غرور و بوی انگیزه بوی قدرت و از خدای مهربان می خواهم که با پیروزی این جوانان به مردم ما عزت و غرور بیشتری بدهد

  • فلیحی گفت:

    بوی پیروزی به مشام می رسد فردا اگر بچه ها بخواهند معجزه ای رخ خواهد داد و خیبر دیگری گشوده خواهد شد!.

  • تابش گفت:

    اراک قوی تر از ما نیست و ما همین بس که سپیدرودیم با 50 سال پیشینه پر افتخار . پول صنعت و دولتی هم نداریم متکی به خودمانیم . تاکنون لرزه بر تن همه تیم ها انداخته ایم دیگران باید از رویارویی با ما بترسند و تیم های دیگر این را از ما بهتر می دانند. مصاحبه محسن گروسی را خواندید که چه گفت ما مقابل سپیدرود بازی می کردیم .

  • Mammad_Ba گفت:

    سپیدرود عشق بی پایان

  • مورینیو // "خدای ورزش جهان". گفت:

    “مرگ بر عربستان”…

    مرگ بر قاتل…. دشمن

  • فرهاد گفت:

    تشکر می کنم از آقای رادنی دیدار بخاطر این متن زیبا، بله حریفان باید از سپیدرود بترسند بواسطه نزدیک به 45 سال تیمداری خصوصی و رنج و مشکلات فراوان و البته پایداری و استقامت و حفظ هویت امیدوارم امروز پسران شهر باران های نقره ای بتوانند ما را رو سفید کنند از زمین برنده خارج شوند. برای دیگر تیم شهرباران داماش گیلان در بازی امروز آرزوی موفقیت داریم.

  • مصطفی نیک ...الومینیوم اراک گفت:

    کوروش شمارت رایجوربریان بهم