وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود رشت یک – شهرداری زنجان صفر: برد شش امتیازی / نور امید در دل مردمان باران

گل: میعاد یزدانی دقیقه 7 (سپیدرود)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – هفته دهم لیگ دسته دوم آزادگان – دور برگشت

چهارشنبه 19 آذر ماه نود و سه – ساعت 14:15

نتیجه بازی رفت: 0 – 0

ورزشگاه دکتر عضدی رشت – تماشاگر: حدود دو هزار نفر.

داور: مجید پورعلی

کمک داوران: مسلم رحیم خانی و مهدی نور محمدی

کارت زرد: عماد میرجوان دقیقه 15، سید هادی وسوی دقیقه 24، مصطفی حاجتی دقیقه 73، جبار دادفر دقیقه 93 (سپیدرود) – هادی باغانی دقیقه 71، محسن فتحی دقیقه 80 (شهرداری)

سپیدرود رشت:

سید محمد حسینی، سید هادی موسوی، عماد میرجوان ( از دقیقه 78 مجتبی اسماعیل زاده)، جار دادفر، محمدرضا الماسخاله، مصطفی حبیبی، محمد همرنگ، مصطفی حاجتی، مبین رضاپور (از دقیقه 65 سینا عملی)، میعاد یزدانی، میثم فردوسی ( از دقیقه 89 میثم شاکری).

سرمربی: افشین ناظمی.

شهرداری زنجان:

شهروز محمدزاده، محسن فتحی، بهمن محمدی ( از دقیقه 75 اصغر نصیری)، محمدرضا رکنی، داوود احمدی، بهمن یوسفی، امیر محمد عبادزاده (از دقیقه 75 رسول بهاروندی)، حسین حبیبی، مهدی ترکمان، هادی باغانی، نیما پرتوی( از دقیقه 56 رسول ناصر بخت).

سرمربی: محمد ربیعی.

گزارش بازی:

دو تیم اول و چهارم جدول رده بندی گروه چهارم لیگ دسته دوم آزادگان در حالی رو در روی هم قرار گرفتند که نتیجه بازی رفت دو تیم در زنجان با تساوی بدون گل خاتمه یافته بود. زنجان که بعد از پنج برد پیاپی برابر تیم های هف، گرند، بهمن، شهرداری دزفول و خونه به خونه با هفده امتیاز و تفاضل گل مثبت نه در صدر جدول گروه جای گرفته بود، در این بازی آمده بود تا نوار پیروزی هایش پاره نشود.

از سوی دیگر تیم محبوب شمال ایران بعد از سه برد شیرین در هفته گذشته در حالی که مسلط بر توپ و میدان بود در برابر بهمن به تساوی دون گل رضایت داده بود و در این مسابقه تنها پیروزی می توانست آنها را به صعود زودرس به مرحله بعد امیدوار سازد. سپیدرودی که با چهارده امتیاز در رده چهارم جای داشت و برد با تفاضل دو گل می توانست حتی آنها را به صدر هم برساند.

بازی با حملات پرشمار رشتی ها آغاز شد به طوری که در همان دقایق آغازین سپیدرود به گل برتری دست یافت. پس از این گل سپیدرود در نیمه نخست سه موقعیت مسلم گلزنی را از دست دادند. آنها یک توپ را به تیرک کوبیدند و یک دروازه خالی را ّبه اسمان فرستادند.

در نیمه دوم بازی با حملات زنجانی ها آغاز شد. اما هر چه به نیمه های بازی نزدیک تر می شدیم بازی هم رو به تعادل می گرفت.

در ده دقیقه پایانی بازی تقریبا توپ و میدان در دست زنجانی ها بود که خود را برای رسیدن به گل به آب و آتش می زدند. اما در نهایت این بازی شش امتیازی به سود سرخ پوشان خاتمه یافت.

زنجان با این برد و به دلیل تفاضل گل یک گل بیشتر با هفده امتیاز در رده دوم قرار گرفت و سپیدرود هم با هفده امتیاز به رده سوم صعود نمود. تا در هفته آینده در سومین بازی پیاپی شش امتیازی در بابل یه مصاف خونه به خونه برود.

شرح گل:

سپیدرود 1 – 0 شهرداری: در دقیقه 7 نفوذ در عمق میعاد یزدانی با یک ضربه ی داخل پای استادانه پیام آور شادی در اردوی سرخ پوشان شد.

حواشی:

۱) نکته جالب توجه حضور فریدون اصفهانیان رییس زنجانی کمیته داوران در رشت بود که همراه با تیم شهرداری زنجان بود که ظاهرا او با تیم شهرش به همه شهرها سفر می کند و این حضور موجب می شود تا بر عملکرد داوران تاثر منفی بگذارد. در این بازی هم داور با زدن سوت های اشتباه باز هم روی روان بازیکنان و هواداران سپیدرود راه رفته بود.

۲) در پایان بازی بین بازیکنان دو تیم درگیری کلامی روی داد که با ریش سفیدی کادر فنی دو تیم ختم به خیر شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 6 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

22 دیدگاه ارسال شده است

  • pouyan گفت:

    نتیجه عالی بود اون روی سکه رو هم دیدیم.. از بس گفتیم بازی 6 امتیازی بهمون نمیسازه ! بدی این گروه اینه که 4/5 تا تیم اصلا به بقیه تیم ها نه نمی گند و همین حساسیت های بازیهای رو در روی تیم های مدعی رو دو چندان کرده .. به امید پیروزی تو بازی بابل ….ایران سپیدرود

  • هانی گفت:

    تبریککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک به همه ی سپیدرودی ها
    ارتش سرخ گیلان/سپیدرود قهرمان

  • روشنک گفت:

    زنده باد… می دونستم هرجا نویدی هست، موفقیت هم خواهد بود…

  • علی گفت:

    زنجان تیم قدرتمندی داشت خداراشکر که سه امتیاز حساس را گرفتیم.دربازیهای آینده هم باید تمام سعی این باشد که در دقایق اولیه کار تیم مقابل تمام شود. بازیکنان ازنظر روانی باید توجیه شوند که هر بازی حکم صعود و سقوط را داردلذا اراده و انگیزه خود را بطورکامل و90دقیقه تمام دراختیار تیم بگذارند

  • سپیده گفت:

    سپیدرودو عشقه

  • امیرمهدی اعلایی گفت:

    برد شیرینی بود

  • ایمان گفت:

    نتیجه اگر چه به سختی و با مقاومت مثال زدنی بدست آمد اما نشان داد اراده تیمی چقدر مهم است. درود بر غیرتتان

  • محمد راشدی گفت:

    گیلانی ها همیشه از تفرقه و ذهنیت گرایی منفی آسیب دیده اند ؛ بنابر این ، همه باید موفقیت سپیدرود را موفقیت خود بدانند و چون در سخت ترین دوره رقابت قرار داریم هر گونه تنش می تواند به تیم ضربه بزند. حفظ وحدت و روحیه و انسجام مهم است .

  • فرهاد گفت:

    قهرمانی با تلاش و کوشش و پیگیری و سازماندهی بدست می آید و برای قهرمان شدن باید انگیزه ها افزایش یابد خودمحوری و خود خواهی ها به تیم آسیب نزند. بیاییم با همه وجود به سپیدرود کمک کنیم .این پیروزی مبارک

  • عیسی گفت:

    درود و سلام بر ارشیان سرخ

  • کاظم گفت:

    رقابت در جدول خیلی سخته باید با پیروزی از تیم ها فاصله بگیریم تابا اطمیان صعود کنیم خیلی باید مراقب بود و از فرصت بازی های خانگی استفاده کرد . خدا قوت افشین خان و بازیکنان غیور و مدیران پر تلاش

  • زهرا گفت:

    عااااااااااالى بود ارتش سرخ
    اميدوارم بازى بعدى را هم ببريد و به قهرمانى صعود كنيد

  • اسد گفت:

    بردیم ولی مسئولیت های ما بیشتر شد خیلی باید مراقب بود . افشین خان با تمرکز و بدور از حاشیه به پیش

  • حامد گفت:

    حفظ پیروزی سخت است و تنها انگیزه و اقتدار و تمرین و ممارست و اعتماد به نفس و خودآگاهی تیمی می تواند پیروزی ما را رقم بزند.

  • بهروز گفت:

    شایستگی های ما بیش از این هاست ولی شایستگی فقط حرف و ادعا نیست به عمل است باید منطقی بود تا به مقام شایسته رسید . برافراشته باد پرچم سرخ سپیدرود

  • ساسان گفت:

    امروز روز اتحاد برای پیروزی های بیشتراست . این فرصت ها به راحتی بدست نمی آیند بلکه تابع دوراندیشی و آینده نگری مدیران باشگاه است . ارج می نهیم این نوع نگاه به باشگاه داری را

  • مجتبی گفت:

    واقعاً واسه اصفهانیان متأسفم که شخصیت دپارتمان داوری رو برد زیر سؤال …
    به هر حال بردیم خدا رو هزاران بار شکر

  • سعید گفت:

    درود بر بازیکنان و دست اندر کاران غیور تیم مردمی سپیدرود

  • آرمان خشکبیجاری گفت:

    انشالله تیم با وجود بازیکنان لیگ برتری مثل محمدهمرنگ صعود میکنه لیگ یک

  • مرتضی سپیدرودی گفت:

    وقتی اول فصل به قرعه تیمها نگاه کردم گفتم صعود از این گروه خیلی ساده است ولی با دیدن بازیها وتیمهای این گروه میشه اینطور گفت که سپیدرود امسال در سخت ترین گروه این مسابقات قرار گرفته دقیقا مثل دو سال قبل که علی رقم داشتن بازیکنان خوب وشایسته .. همگروه شدن همزمان با دوتیم خوب سیاه جامگان و البدر که اتفا قا اون فصل هر دو تیم به دسته یک صعود کردند مانع صعود ماشد.ولی به هر حال من فکر میکنم والبته امیدوارم که با صعود مقتدرانه از این گروه کار اسانتری در دور بعد داشته باشیم

  • sadegh asheri گفت:

    گیله مردان شیمی غیرت قوربان

  • محمد گفت:

    به همه سپیدرودی ها تبریک میگم
    بابل رو هم تسخیر می کنیم