وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود نایب قهرمان دور رفت لیگ برتر فوتسال شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت، در چارچوب بازی های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور و از مسابقات عقب افتاده هفته هشتم این مسابقات، تیم بانوان سپیدرود رشت موفق شدند تا در نوشهر برابر بازرگانی امیر نوشهر پیروزی شوند.

بنابراین گزارش این بازی که راس ساعت 11 صبح روز پنجشنبه در سالن رنگرز نوشهر برگزار شده بود بانوان سپیدرودی توانستند با نتیجه 7 بر 3 برابر بازرگانی امیر نوشهر به پیروزی دست یابند.

گل های سپیدرود را در این بازیسارا شیربیگی (5 گل ) و فاطمه شریف ( 2 گل ) به ثمر رساندند.

داوری این دیدار بر عهده: سمیرا بیگدلی، مائده علینقی حسین، زینت صداقت و سمر احمدی بود.

سپیدرودی ها با این پیروزی صاحب هشت برد از ده بازی شدند و با تفاضل گل مثبت چهل و جمع آوری بیست و چهار امتیاز پس از ملی حفاری سی امتیازی در رتبه دوم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفتند.

لازم به توضیح است که در جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور یازده تیم حضور دارند و تاریخ برگزاری دور برگشت این مسابقات تاکنون از سوی فدراسیون فوتبال ایران اعلام نشده است.

ترکیب سپیدرود:

فاطمه شریف، فهیمه فروهر، نسیمه سادات غلامی، سید مرضیه توفیقی، شیما کریمی، سارا شیربیگی، لیلا خدابنده لو، زهرا صفایی، طوبی باقرزاده، هانیه ایمانی، فاطمه حسنی نیا.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

9 دیدگاه ارسال شده است

  • ساسان گفت:

    مبارک است خواهران غیور

  • مجتبی گفت:

    تبریک به بانوان با غیرت سپیدرودی
    من مجبور شدم به خاطر اینکه ایمیل باشگاه در دسترس نبود ؛ این مطلب و اینجا بنویسم ؛ امیدوارم آقا رادنی این کامنت منو تأیید کنه …
    ( محمد جعفرزاده ایمن آبادی ؛ دبیر سرویس ورزشی سایت دیار میرزا در تاریخ 15/9/1393 طی مطلبی تحت عنوان( قهر مسئولان با پر طرفدارترین تیم شمال کشور ( داماش) و آشتی ناگهانی با سپیدرود !!! )آتش به قلب هواداران سپیدرود کبیر زد …
    اولا این بی سواد و دعوت میکنم به تحقیق بیشتر در مورد ورزش فوتبال … .و در ادامه به این بی سواد میگم ؛ سالیان ساله که برند معتبر فوتبال رشت مثل یه بچه یتیم داره باهاش رفتار میشده ! و کسی به کسی نبود ؛ و فقط هر از چندگاهی همین آقا رادنی ( مدیر سایت سپیدرود ) و آرتین زهرابی از فرصت های رسانه ای خودشون استفاده می کردند و نمی ذاشتند اسم سپیدرود،هم در رسانه ها به فراموشی سپرده بشه ! این آقایان کجا بودند ؟
    موقعی که بازی های سپیدرود رو به تبعیدگاه سردارجنگل برده بودند ؛ و هیچکی به هیچکی نبود ؛ این آقایان کجا بودند ؟!!!!! اون روزها که عضدی فقط یه شعار داشت ( ایران , آسیا , امیرعابدینی ) این به اصطلاح روزنامه نگارها کجا بودند ؟!!!!!
    آقای ایمن آبادی :
    ما فقط به حرفت می خندیم و ارزش زیادی هم نداره که بیشتر از این جواب بدیم …
    سپیدرود جایگاه خودشو داره و این جایگاه مردمی سپیدروده که تونست هنوز هم که هنوزه تو بازی های لیگ دو سه هزار نفر بکشه ورزشگاه !!!! ما مدیون هیچ مسئولی نیستیم به جزء (سنسی) مسعود رهنما ( مدیرکل سازمان ورزش .و جوانان استان) البته مدیون که چه عرض کنم , ازش متشکریم !!!! البته انتظاری هم بیش از این از متولی ورزش استان نمی ره ( حمایت تیم های ورزشی )
    آقای با سواد : سپیدرود توسط بخش خصوصی اداره میشه …
    سپیدرود هنوز اون طوری که باید و شاید بلند نشده ؛ و فقط از جای خودش نیم خیز شده ؛ و اون مسئولانی که می بینی امروز میان بازی های سپیدرود رو می بینند ؛ یه جورایی دوس دارن خودشونو به این ( برند ) وصل کنند , چون به سن شما نمی خوره که بدونید , ولی بهت میگم که بدونی! انقد جذبه داره این سپید دوست داشتنی وقتی سر پا باشه که دیگه نگو و نپرس … ضمناً این تازه یه نمه از محبوبیت سپیدرود هستش و در ادامه بیشتر هم می بینی !
    برادر با سواد !!!! برق شیراز یک فصل مشکل مالی داشت ؛ رفت به حافظه تاریخ ! شاهین بوشهر هم همینطور ؛ ابومسلم هم همینطور ؛ البدر هم … شموشک هم … پلی اکریل هم … شهرداری رشت هم … صنعت چای لاهیجان هم … همای تهران هم … و خیلی از این اسامی عریض و طویل … ولی سپیدرود موند … به خاطر هوادارن خون گرمش ؛ به خاطر پدرانی که امروز نیستند اما میراث گرانبهای خودشون و برای ما گذاشتند …
    برادر پر طرفدار ترین تیم شمال هم بر خلاف میل باطنی ما سپیدرودی ها ؛ نساجی مازندرانه …نه داماش …
    قلم رو بذار زمین ؛ و بلند فریاد بزن ( سپیدرود میراث بزرگ آب و اجدادی مان )… بعد یه نفس عمیق بکش . و به درگاه خدا توبه کن …

  • مجتبی گفت:

    …به نقل از سایت باشگاه خونه به خونه ( فرشاد پیوس با موافقت مدیرعامل ؛ از سمت خود استعفاء داد ؛ ضمناً با استعفاء اون موافقت شد)

  • داماش=سپیدرود=♥ گفت:

    متاسفم واسه این دوست عزیز مجتبی
    شما هیچی از عشق به این تیمای شهر نمیفهمی که این حرف رو میزنی
    داماش و سپیدرود فرقی نمیکنن هردو عزیز ما هستن
    شما با حرفاتون میخواین بین هوادارا تفرقه بندازید
    هردو تیم مال این شهرن و دوستش داریم
    من از هوادارا خواهش میکنم هوشیار باشن ، این کارها برنامه ریزی شدست که جنگ رو بندازن طرف هواداری فوتبال رشت و در آخر….

    درضمن پُرطرفدارترین تیم شمال نساجی هم فکرمیکنم کاندید جوک دهه اخیر بشه!!

    موفق باشی

  • كوروش گفت:

    مرسي مجتبي جان دست درد نكنه.
    اميدواريم بعضي ها كه حسادت دارن به تيم محبوب سپيدرود با اختلاف بين طرفداران خوب سپيدرود وداماش به آرزوشون نرسند.

  • علی عابد گفت:

    دوست عزیز لطفا با نظرات خودخواهانه مسبب ایجاد تفرقه در بین همشهری هامون نشید
    سپیدرود و داماش هر دو عزیز ما هستند با هر شکلی و به هر نحوی

  • داماشی گفت:

    واست متاسفم
    اون روزنامه نگاری که میگه قهر مسئولان با داماش و آشتی ناگهانی با سپیدرود حق داره دیگه
    وقتی تو بازیهای داماش جایگاه ویژه خالیه و تو بازیهای سپیدرود جایگاه ویژه صندلی خالی نداره, اسمشو چی میشه گذاشت…
    شما راست میگی سن ما نمیکشه, ما از نسل داماشیم, ولی طرفدار سپیدرود هم هستیم و واسش آرزوی موفقیت میکنیم و پشت هر دو تا تیممون هم هستیم, نه مثل شما که بگیم نساجی پرطرفدارترین تیم شماله نه داماش…
    با این حرفت نشون دادی که هیچ تعصبی به شهرت نداری(البته اگه رشتی باشی)

  • محمود گفت:

    ادمين عزيز ازتون خواهش ميكنم موضوعات تفرقه افكن و تمام طنز و مذخرف رو تاييد نكنيد
    ما رشتيها داماش و سپيدرود رو با هم ميخواهيم و مطمئن باشيد كه امثال اين افراد رو كه تعدادشون فكر نميكنم به 50 نفر هم برسه رو تو خودمون هضم ميكنيم
    ما براي اعتلاي نام رشت عزيزمان از جان خود نيز ميگذريم
    ما با سپيدرود خروشان به ساحل بزرگي و بالندگي خواهيم رسيد

  • كوروش گفت:

    سپيدرود وداماش هردو تيمهاي محبوب رشت هستن وطرفداران خاص خودش رو دارن . موفقيت هردو تيم خوشحالي فوتبال رشت رو فراهم ميكنه .