وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

سپیدرود 3 – 2 دانشگاه آزاد: انتقام دختران سرخ + جدول

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران، تیم سپیدرود موفق شد تا در حساس ترین مسابقه هفته تیم دانشگاه آزاد را با نتیجه 3 بر 2 شکست دهد.

بنابراین گزارش این مسابقه که روز آدینه دهم بهمن راس ساعت 11 صبح و در سالن آتش نشانی رشت برگزار شده و ضاوت آن بر عهده مرجان موحدی، آیدین عامری، ملینا شفیع نژاد و نیلوفر میرکریمی بود و طاهره کشتی رانی نیز ناظر ویژه فدراسیون در این مسابقه حساس بود.

تیم داشگاه آزاد این مسابقه را در ابتدا توفانی شروع کرد و با دو گل دقیقه هشتم سپیده زرینی راد و هجدهم مریم چرخاوی از میزبان پیش افتاد، اما در ادامه این تیم سپیدرود بود که توانست با سه گل دقیقه 20 مرضیه توفیقی، 26 فاطمه حسینی نیا و 29 فاطمه شریف حریف خود را شکست دهد و امیدهایش را برای کسب عنوان قهرمانی پر رنگ تر سازد.

دلیل حساسیت این مسابقه فقط به سبب نبرد تیم های دوم و سوم جدول نبود. مهم ترین انگیزه بازیکنان سپیدرود گرفتن انتقام بازی رفت بود که در تهران به حاشیه کشیده شده بود و داور پس از اعلام قبولی گل سپیدرود که از روی مقطه پنالتی زده شده بود، رای خود را پس از چند دقیقه عوض نمود و رای به شکست سپیدرود داد.

سپیدرود با این پیروزی صاحب 37 امتیاز و تفاضل مثبت 54 شد و با دانشگاه آزاد هم امتیاز گردید و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در رتبه سوم باقی ماند. تیم دانشگاه آزاد با همین امتیاز و تفاضل مثبت 61 در رده دوم باقی ماند و تیم ملی حفاری هم کماکان با 42 امتیاز صدرنشین است.

در جدول بهترین گلزنان این بازی هم همچنان سارا شیربیگی از سپیدرود با ۳۲ گل زده بدون رقیب عنوان خانوم گلی لیگ برتر فوتسال را در اختیار خود دارد.

تیم سپیدرود باید در هفته هجدهم این بازی ها روز جمعه 17 بهمن ماه از ساعت 11:00 صبح در سالن میلاد تبریز به مصاف تیم انصار ولایت تبریز برود.

ترکیب سپیدرود:

فاطمه شریف، فهیمه فروهر، نسیمه سادات غلامی، سید مرضیه توفیقی، شیما کریمی، سارا شیربیگی، لیلا خدابنده لو، زهرا صفایی، طوبی باقرزاده، هانیه ایمانی، فاطمه حسنی نیا.

سرمربی: معصومه جهانچی.

نتایج کامل به شرح زیر است:

سپید رود رشت 3 – دانشگاه آزاد اسلامی 2

هیات فوتبال شهریار 2 – انصار ولایت تبریز 6

پالایش نفت آبادان 2 – ملی حفاری ایران 4

البرز شهرداری زنجان 4 – کاسپین قزوین 4

راه آهن تهران 5 – یاران جوان بندرعباس یک

 

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال بانوان

تیم تعداد بازی برد مساوی باخت تفاضل گل امتیاز
ملی حفاری ایران 15 14 0 1 45 42
دانشگاه آزاد تهران 15 12 1 2 61 37
سپیدرود رشت 15 12 1 2 54 ٣٧
کاسپین قزوین 15 8 4 3 20 28
پالایش نفت آبادان 16 7 2 7 16 23
یاران جوان بندرعباس 15 7 1 7 1 22
راه آهن 16 6 2 8 -6 20
البرز شهرداری زنجان 16 4 2 10 -24 14
بازرگانی امیر نوشهر 15 4 0 11 -37 12
هیات فوتبال شهریار 16 1 3 12 -77 6
انصار ولایت تبریز 16 1 2 13 -53 5

 

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

4 دیدگاه ارسال شده است

  • مورینیو گفت:

    پلیس در خاکریز نخست مقابله با ناهنجاری‌هاست

    فرمانده انتظامی رشت گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی و پیام‌آور امنیت در خاکریز نخست خط مقابله با ناهنجاری‌ها قرار دارد.

    رحیم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت موفقیت پلیس در جامعه را در گرو دوستی و صمیمیت با مردم دانست و اظهار کرد: جایگاه مردم در زمینه‌سازی امنیت جامعه ارزشمند است.

    وی با اشاره به اینکه باید ارتباط با مردم را افزایش دهیم، به نقش مهم جوانان اشاره کرد و گفت: جوانان امروز جامعه به خوبی پی‌‌برده‌اند که برای فردای بهتر باید حرکت جدی از خود نشان دهند.

    این مسئول با بیان اینکه درک احساس امنیت توسط پلیس و مشاوران افتخاری نشانه درایت آنها برای پیشرفت جامعه است، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی و پیام‌آور امنیت در خاکریز نخست خط مقابله با ناهنجاری‌ها قرار دارد.

    فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اهمیت حضور مشاوران افتخاری در پلیس افزود: حضور پلیس و مشاوران افتخاری در مجموعه نیروی انتظامی نشانه شجاعت و جسارت این قشر پویای جامعه برای تامین و حفظ امنیت در جامعه است.

    وی با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی برای برطرف شدن دغدغه‌های مردمی از تمام ظرفیت‌ها به‌ویژه قشر جوان جامعه استفاده می‌کند، خاطرنشان کرد: مشاوران و پلیس افتخاری باید برای هر اقدامی عواقب و آینده آن را پیش‌بینی کنند و مشورت با افراد صلاحیت‌دار را در دستور کار خود قرار دهند.

    شعبانی با بیان اینکه خدمت در نیروی انتظامی اعتقاد قلبی و ایمان راسخ نیاز دارد، خاطرنشان کرد: کوچک‌ترین غفلت و طمع‌ورزی موجب لغزش می‌شود و همواره باید خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانیم.

    وی حفظ امنیت مردم را وظیفه مهم پلیس دانست و یادآور شد: نیروی انتظامی وظیفه خود می‌داند تا اگر در هر نقطه از شهر و روستا مردم احساس خطر کنند در صحنه حاضر باشد و خود را فدای سلامت مردم کند.

    شعبانی با استقبال از پلیس‌های افتخاری متذکر شد: حضور پلیس افتخاری در مجموعه نیروی انتظامی موجب افتخار آن است و به استقبال افرادی که به سلامت و سعادت جامعه می‌اندیشند، می‌رویم.

    دستگیری سارق منازل رشت

    وی در ادامه به عملکرد پلیس شهرستان رشت در زمینه جلوگیری از جرایم اشاره کرد و گفت: موضوع دو فقره سرقت از منازل مسکونی در بخش خمام در دستور کار پلیس گرفت و برای دستگیری سارقان تلاش‌های گسترده‌ای انجام شد.

    فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه شیوه سرقت‌های صورت گرفته با هم مشابهت داشت، اظهار کرد: با تلاش پلیس اموال مسروقه توسط سارق که 300 میلیون ریال شده بود، کشف و متهم دستگیر شد.

    به گفته وی، سارق 28 ساله ساکن خمام در عملیات پلیس دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد و نشانی محل اختفای تعدادی از کالای مسروقه در منزل خود را لو داد.

    شعبانی با بیان اینکه پلیس اکنون مشغول تحقیقات بیشتر و شناسایی مالخر اموال مسروقه است، خاطرنشان کرد: شهروندان برای جلوگیری از سرقت‌، در هنگام مسافرت منازل خود را به تجهیزات ایمنی تجهیز کنند و به اشخاص مطمئن بسپارند.

    کشف 2 میلیون برگه قمار در رشت

    وی کشف حدود 2 میلیون برگه قمار توتو «پیش‌بینی فوتبال» در رشت را از دیگر فعالیت پلیس این شهرستان عنوان کرد و افزود: به دنبال نگرانی مردم مبنی بر اینکه فرزندان آنها با فریب تعدادی از افراد سودجو پول‌های توجیبی خود را صرف پیش‌بینی برگه‌های توتو به احتمال برنده شدن می‌کنند، موضوع مورد پیگیری ماموران انتظامی قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی رشت تردد تعدادی از جوانان به یک دکه نگهبانی ساختمان نیمه‌کاره را مشکوک خواند و تصریح کرد: ماموران پلیس در بررسی‌های خود شده متوجه شدند که این دکه مرکز توزیع برگه‌های توتو در بین جوانان است.

    وی خاطرنشان کرد: پلیس با اخذ مجوز قضایی در عملیاتی وارد این دکه نگهبانی شد و دو گونی بزرگ برگه‌های توتو، دو عدد مهر مربوط به این برگه‌ و حدود دو گرم حشیش را کشف و نگهبان دکه را به اتهام توزیع برگه‌های قمار دستگیر کردند.

    به گفته شعبانی، ماموران اکنون مشغول بررسی پرونده متهم مذکور در کلانتری رشت است.

  • مورینیو گفت:

    تبریک

    بنجامین ولیامز خوب داوری کرد

  • کیوان به گفت:

    شادباش فراوان به دختران شهر باران

  • افسری گفت:

    خدا قوت بانوان سر فراز و پر همت