وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شنبه، تصمیم گیری نهایی درباره تعویق مسابقات / لیگ یک؛ ۲ آذر شروع می شود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودسخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرده موضع این وزارتخانه تعطیلی تمامی لیگ های ورزشی در دو هفته آینده است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، در شرایطی که طی یکی، دو روز اخیر اخبار ضدونقیضی پیرامون احتمال تعطیلی لیگ های ورزشی در دو هفته ابتدایی آذرماه به دلیل ایجاد محدودیت های سراسری مطرح شده، امروز سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری خود به سوالی در این باره پاسخ داده است.

دکتر سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت و درمان در نشست خبری خود درباره احتمال تعطیلی لیگ های برتر گفت: «موضع ما با توجه به شرایط موجود، تعطیلی لیگ‌های برتر است و این کار قطعا باید انجام شود، اما هنوز اطلاعات دقیقی در این مورد ندارم و اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد. پیشنهاد تعطیلی لیگ‌های برتر از قرارگاه کرونا به ستادملی کرونا ارسال شده و شنبه در این خصوص تصمیم‌گیری خواهد شد.»

در حالی موضع وزارت بهداشت تعطیلی لیگ برتر فوتبال و سایر رشته ها اعلام شده که هنوز هیچ اطلاعیه ای مبنی بر به تعویق افتادن مسابقات در رشته های مختلف منتشر نشده است.

حتی مسجدی، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرده لیگ هایی که از گذشته مجوز گرفتند، می توانند به فعالیت خود در تعطیلات دو هفته ابتدایی آذرماه ادامه دهند.

باید دید تا پایان هفته جاری و در نهایت روز شنبه چه تصمیمی در خصوص ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال و سایر رشته ها مثل والیبال و کشتی گرفته خواهد شد.

لیگ یک؛ ۲ آذر شروع می شود

بر اساس اعلام فریبرز محمود زاده – مسئول برگزاری بازی های لیگ یک کشور فصل جدید بازی ها طبق برنامه از پیش تعیین شده یعنی دوم آذر آغاز خواهد شد.

او در این باره می گوید: یکی از شروط اصلی برگزاری بازی های لیگ یک در فصل جدید حضور همه تیم ها در تست پزشکی ایفمارک و هم چنین تست کرونا است که خوشبختانه همه تیم ها در این زمینه در حال همکاری با سازمان لیگ هستند که این جای تقدیر و تشکر از مدیران عامل و سرپرست تیم ها دارد. سخت گیری روی این دو موضوع در راستای منافع باشگاه ها و هم چنین سلامت اعضای تیم ها است.

بر این اساس ۴۸ ساعت پیش از شروع بازی ها تست منفی کرونا همه بازیکنان به باید در اختیار ستاد پزشکی سازمان لیگ و ایفمارک قرار بگیرد در غیر اینصورت بازیکن با وجود ارایه همه مدارک به سازمان لیگ حق ورود به زمین را نخواهد داشت و قصور آن متوجه مدیر عامل – سرمربی و بازیکن خواهد بود. اینجا من باید از دوستان در ستاد پزشکی سازمان لیگ و هم چنین ایفمارک هم تشکر کنم که در حال همکاری با همه تیم های حاضر در لیگ یک هستند.

به دنبال این هستیم بازی های فصل جدید در سلامت و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود. حضور در تست پزشکی پیش از شروع فصل که سال های سال است در فوتبال حرفه ای مرسوم شده در جهت اهداف باشگاه ها است و خدا رو شکر باشگاه ها به اهمیت این موضوع پی برده اند و این امر مهم را به خوبی درک کرده اند.

در سایه این موضوع پشت سر گذاشتن تست های کرونا هم در این دوره برای ما اهمیت وِیژه ای دارد چرا که در سازمان لیگ نسبت به سلامت همه اعضای تیم ها حساسیت خاصی وجود دارد. تلاش خواهیم کرد که به کمک باشگاه ها بازی های این فصل هم طبق برنامه پیش رود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.