وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

شوقی: از طرفداران قدیمی سپیدرود هستم / اعلام آمادگی شهردار رشت برای کمک

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – شهردار رشت خود را از طرفداران قدیمی سپیدرود عنوان کرد و گفت: به داماشیان هم عشق می ورزم اما در حال حاضر نمی توانم عددی را ذکر کنم اما مطمئنا کمک های مالی شهرداری از سال های گذشته بیشتر خواهد بود.

به گزارش سایت سپیدرود، رحیم شوقی در گفتگو با برنامه “یار دوازدهم” با بیان اینکه شهرداری وظایفی در حوزه حمایت از ورزش همگانی دارد، اظهار کرد: سعی می کنیم تا حد ممکن هم به سپیدرود و هم به داماشیان کمک کنیم.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه شهرداری در کنار این تیم ها هست و همانند سابق به آنها کمک می کند، یادآور شد: بحث تیم داری اما مستلزم شرایط خاصی است.

شوقی در پاسخ به این سوال که میزان کمک های شهرداری به سپیدرود و داماشیان چه مقداری خواهد بود، بیان کرد: با مدیریت یک شهر یک میلیون نفری طرف هستیم که دارای مشکلات مختلفی در حوزه پسماند و ترافیک است اما ورزش هم قطعا برای ما دغدغه است.

شهردار رشت خود را از طرفداران قدیمی سپیدرود عنوان کرد و گفت: به داماشیان هم عشق می ورزم اما در حال حاضر نمی توانم عددی را ذکر کنم اما مطمئنا کمک های مالی شهرداری از سال های گذشته بیشتر خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به تصویب بودجه سال جاری گفت: قبل از شروع فصل در این زمینه لایحه‌ای شورا ارسال می شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.