وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

عضو شورای شهر رشت: تمام رشت از وضعیت سپیدرود خوشحال است

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – عضو شورای شهر رشت در جلسه شورای شهر گفت: تمام رشت از وضعیت تیم فوتبال سپیدرود خوشحال است و یقینا شهروندان از وقوع بحران در این دو تیم نیز ناراحت می شوند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود و به نقل از سایت شورای شهر رشت، محسن سماکچی با بیان اینکه نباید در کمک های مالی به تیم های ورزشی از ضوابط خارج شویم افزود: سال گذشته شورای رشت یک کار هوشمندانه انجام داد و به سپیدرود اعلام کرده بود که بدهی بازیکنانش را اعلام کند تا اعتبار اختصاص یافته از سوی مدیریت شهری رشت برای رفع همان بدهی هزینه شود.

وی با تاکید به اینکه مدیریت داماش و مالک این باشگاه مشخص نیست تصریح کرد: برخی قصد دارند به بهانه کمک مالی به داماشیان بدهی های شخصی خود را تسویه کنند و ما نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه کمک به تیم های فوتبال باید هوشمندانه انجام شود بیان کرد: سپیدرود با ثبات مدیریتی به صدر جدول رفته است ولی در داماش این مهم مغفول است و سپیدرود از اعتبار مصوب شورا به دنبال پرداخت حقوق بازیکنان است.

در شان شهروند رشت نیست که بر سکوی سیمانی و یا صندلی های شکسته نشسته و از تیم خود حمایت کند.

لزوم بازسازی ورزشگاه عضدی در قالب یک ورزشگاه مسقفِ مدرن هشت هزار نفره

سید حسین رضویان عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به پرداخت های ورزشی شورای اسلامی شهر گفت: در بودجه سال جاری رقمی معادل چهار میلیارد و ششصد میلیون تومان برای حمایت از تیم های ورزشی دیده شده است.

مدیریت شهری تلاش می‌کند تا حامی ورزش که در حقیقت بخشی از جریان نشاط بخشی جامعه است باشد اما علی رغم چنین خرج هایی که طی هر دوره شورا و برای مثال در شورای ششم از ۲۰۰ میلیارد ریال فراتر خواهد رفت باز هم در میزبانی رویدادهای ورزشی و در امر زیرساخت‌ها با نقصها و کاستی هایی روبرو هستیم که بر خلاف هویت شهر تصویر آن را مندرس و فرتوت ساخته.

رئیس کمیسیون توسعه پایدار افزود: چگونه است با حمایت های مالی متعدد هنوز هم دو ورزشگاه اصلی شهر از داشتن بدیهیات و ارایه ابتدایی ترین خدمات محروم است.

ما شان شهروند رشت و آنان که به تماشای مسابقات می روند را بیش از این می‌دانیم که بر سکوی سیمانی و یا صندلی های شکسته نشسته و زیر بارش باران و یا در آفتاب سوزان از تیم خود حمایت کند.

عضو شورای شهر در انتها گفت: یک بار برای همیشه در این باره تصمیمی متفاوت بگیریم و برای رشت ارزش افزوده ایجاد کنیم. پیشنهاد میکنم طی جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و نیز مدیران دو باشگاه سپیدرود و داماش تمهیدی اتخاذ کنیم تا با رفع نقایص نسبت بازسازی ورزشگاه عضدی در قالب یک ورزشگاه مسقفِ مدرن هشت هزار نفره اقدام لازم و متناسب با نام رشت انجام پذیرد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.