وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

لیگ دو و سه معطل کمیته انضباطی است!

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – زمان برگزاری مسابقات لیگ دو و سه در گروی مشخص شدن وضعیت پرونده های تیم های این رقابت ها خواهد بود.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از ورزش سه، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران آغاز شده است و تیم ها پس از سپری کردن تعطیلات تابستانی، دوباره به میادین بازکشتند و طبق اعلام رسمی سازمان لیگ، مسابقات لیگ آزادگان کشور هم از اوایل شهریور ماه شروع می‌شود.

با این موضوع یکی از ابهامات، شرایط شروع مسابقات لیگ دو و سه بود که در نشست خبری ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی با خبرنگاران مطرح شد و او در پاسخ به زمان آغاز این رقابت ها گفت: پیش بینی من این است که در فصل جدید شاهد کم شدن تخلفات خواهیم بود.

درمورد سفارشات اگر هم سفارشی شده باید ببینیم پذیرفته شده یا نه؟ خیلی اوقات تماس هایی برای اینکه سرعت در رسیدگی باشد و… داشتیم. الان لیگ ۳ به خاطر ۲ پرونده انضباطی متوقف شده و معلوم نیست این دو شکایت چه زمانی به سرانجام می رسد. چون بحث جعل مطرح است و تحقیقات متعددی لازم است.

او ادامه داد: تماس زیاد داریم که لیگ معطل است و تکلیف ما باید مشخص شد، این توصیه ها هست ولی قطعا هیچ تأثیری ندارد و تشخیص اعضا است که به صورت حکم بدوی صادر می‌شود. نهایتا اعضای کمیته استیناف رأی قطعی را صادر می‌کنند.

بلا تکلیفی در تاریخ فینال لیگ دو!

همچنان زمان دیدار تیم دوم سپاهان و مهر خلیج‌فارس مشخص نیست و این موضوع باعث ناراحتی اصفهانی‌ها شده است.

در حالی که قرار بود دیدار دو تیم سپاهان ب با مهر خلیج تهران از مرحله پلی آف صعود به لیگ دو روز چهارشنبه ۱۸ مرداد برگزار شود، به‌خاطر گرمای شدید در اصفهان و تعطیلی ارگان‌ها به تاریخ جمعه موکول شد.

اما این پایان ماجرا نبود و درحالی که قرار بود بازی ساعت ۱۹ آغاز شود در اقدامی عجیب حدود ساعت ۱۳ بازی به دلیل شکایت تیم گلچین رباط کریم از تیم مهر خلیج به‌خاطر استفاده از بازیکن غیرمجاز مجددا لغو شد.

بعد از گذشت سه روز از لغو دیدار هنوز نه رایی صادر شده نه تاریخ برگزاری مشخص شده و مسئولان تیم سپاهان ب به شدت نسبت به این موضوع و ناهماهنگی ایجاد شده که برنامه آنها را مختل کرده اعتراض دارند.

در واقع این روزها شاگردان جهانگیری در انتظار اعلام رای نهایی درباره شکایت گلچین رباط کریم از مهر خلیج فارس و مشخص شدن تاریخ مسابقه هستند که باید دید درنهایت چه تصمیمی درباره این مسابقه مهم اتخاذ خواهد شد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − شش =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.