وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

ماشین سازی – سپیدرود: دیدار در وقت اضافی!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سبزپوشان تبریزی در حالی میزبان نماینده شهر رشت هستند که در دو بازی قبلی دو امتیاز گرفتند و حالا می‌خواهند اولین سه امتیاز را در دیداری خانگی دشت کنند.

تیم فیروز کریمی در رده دهم جدول قرار گرفته است. یکی از مشکلات ماشین سازی این است که نامش گسترش فولاد باقی مانده و هنوز تغییر نکرده است. در سمت مقابل سپیدرود هفته پرتلاطم و پر خبری را پشت سر گذاشت.

تیم خداداد عزیزی که در هفته اول سه بر صفر برابر سایپا مغلوب شده بود، در گام دوم در خانه ۶ بر یک برابر سپاهان شکست خورد تا یکی از تلخ ترین نتایج این تیم رقم بخورد.

اعتراض هواداران سپیدرود به خداداد با واکنش های این مربی همراه شد و داور هم او را به دلیل اعتراض به نحوه قضاوتش اخراج کرد. باید دید تیم شانزدهم جدولی سپیدرود می‌تواند با امتیاز به رشت بازگردد یا سومین شکست این تیم رقم می‌خورد.

تیم گسترش فولاد که در دو دیدار قبلی خود به دو تساوی با نتیجه مشابه یک – یک دست یافته بود، حالا به دنبال پیروزی‌اش در لیگ هجدهم است. شاگردان فیروز کریمی در هفته‎ های اول و دوم به ترتیب مقابل استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان به تساوی دست یافتند.

تیم سپیدرود نیز هر دو دیدار قبلی خود را قبل از مصاف مقابل گسترش فولاد واگذار کرده است. این تیم در هفته اول با نتیجه سه بر صفر مغلوب سایپا شد و در هفته دوم نیز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل سپاهان بازی را واگذار کرد.

در جریان دیدار مقابل سپاهان هم هواداران سپیدرود اقدام به سر دادن شعار علیه خداداد عزیزی، سرمربی تیم سپیدرود کردند که او به شدت به این شعارهای هواداران واکنش نشان داد.

سپیدرود در حال حاضر قعرنشین جدول رده‎بندی است و تنها تیم بدون امتیاز لیگ برتر به حساب می‎آید. در سوی مقابل تیم گسترش فولاد با دو امتیاز در رتبه دهم جدول رده‎ بندی قرار گرفته است.

نماینده گیلان در لیگ برتر خیلی زود به بحران خورد. یک باخت سه – صفر مقابل سایپا و در ادامه شکست شش – یک دربرابر سپاهان.

به این ترتیب سپیدرود بدترین شروع تاریخ را به نام خود ثبت کرد. در فصل گذشته هم سپیدرود در خارج از خانه باخت های سنگینی می داد اما در خانه تیم قابل قبولی داشت.

آمار دیدارهای خارج از خانه سپیدرود در لیگ برتر فاجعه بار است. این تیم تا به حال خارج از خانه به پیروزی نرسیده و در ۹ گذشته در بازیهای خارج خانه گل نزده که از این بین در ۶ بازی آخر با باخت سپیدرود همراه بوده است.

خوردن گلهای فراوان در اولین بازی خانگی موجب شد تا خیلی زود صبر رشتی ها به پایان برسد و بین خداداد عزیزی و هواداران درگیری پیش آمد. در ادامه اخراج حسین کعبی از تیم هم شرایط را پیچیده تر کرد.

سپیدرود در این شرایط بحرانی فردا میهمان گسترش فولاد تبریز است. خداداد می داند که در مصاف با سرمربی اسبقش فیروز کریمی باید دست پر از تبریز خارج شود.

فیروز کریمی سال گذشته در تقابل با شاگردان و دستیاران سابقش نتایج بسیار خوبی گرفت و امیدوار است فردا در خانه اولین برد را جشن بگیرد. گسترش فولاد در هر دو بازی قبلی خود مساوی کرده است.

غایبین:

حسین کعبی از سیپدرود محروم

تیم داوری :سیدرضا مهدوی – جواد مداح – امیرمحمد داودزاده – یاسر همرنگ – ناظر: رسول فروغی

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.