وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مخالفت اعضای هیات مدیره سپیدرود با استعفای نظرمحمدی

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در جلسه ای که شامگاه یکشنبه با حضور اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، سرپرست و سرمربی سپیدرود برگزار شد، استعفا علی نظر محمدی مورد موافقت قرار گرفته نشد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، این جلسه فوق العاده هیات مدیره که از ساعت ۲۱ شب تا ساعت های بامداد روز دوشنبه ادامه پیدا کرد، در ابتدا علی نظرمحمدی به بیان نقطه نظرات و دلایل استعفای خود پرداخت و در ادامه میرشهاب مومنی مدیرعامل و علی بهارمست سرپرست تیم سخن گفتند.

سپس در ادامه حاضرین در جلسه در خصوص مسایل مطرح شده به گفتگو و تبادل نظر پرداختند و در پایان با اعلام مخالفت با استعفای سرمربی سپیدرد، صورتجلسه ای به شرح زیر را اعلام نمودند:

۱- اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه سپیدرود ضمن مخالفت با استعفای علی نظرمحمدی با اعلام حمایت همه جانبه از وی و کادرفنی خواهان ادامه ی همکاری و حضور پرقدرت سرمربی و کادرفنی سپیدرود در فصل جاری شدند.

۲- درخواست سرمربی سپیدرود برای تقویت کادرفنی، مورد موافقت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره واقع شد و مقرر گردید سرمربی سپیدرود نسبت به تقویت کادرفنی در آینده ای نزدیک اقدام به عمل آورد.

۳- اعضای هیات مدیره با اعلام حمایت مالی و لجستیکی از تنها تیم لیگ برتری شمال ایران، بر تلاش مستمر و مضاعف در جهت جذب منابع مالی پایدار و کمک های اقتصادی تاکید نمودند.

۴- اعضای هیات مدیره با اعلام رضایت از روند رو به رشد سپیدرود در لیگ برتر در هفته های اخیر با اعلام هدف گذاری باشگاه مبنی بر ماندگاری مقتدرانه سپیدرود در لیگ برتر از خانواده بزرگ سپیدرود و به ویژه هواداران به عنوان اصلی ترین سرمایه این تیم ریشه دار درخواست نمودند تا با صبوری پیشه کردن به مانند همیشه از تیم محبوب خود حمایت نمایند و در برابر مشکلات با اتحاد و همدلی پشتیبان سپیدرود بزرگ باشند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + سیزده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

11 دیدگاه ارسال شده است

  • Milad_777 گفت:

    علی نظر !
    چه بری ! چه بمونی !
    ما بهت مدیونیم !
    میدونیم که خون به جگر شدی ! میدونیم به خاطر سپیدرود سختی تحمل کردی !
    عشقی پیله برار!
    چه بری ! چه بمونی!
    ولی نیازه که با تجربه تر بشی !

  • کوروش گفت:

    حمایت بی چون چرا از علی نظر محمدی یعنی سقوط به رده پایین .
    مسولین از حضور سپیدرود تو لیگ برتر پشیمانن وگرنه از این تیم حمایت میکردن. علی نظر به هیچ عنوان دانش لیگ برتر رو نداره فقط داریم فرصت سوزی میکنیم.
    رادنیی عزیز دلیل پاک کردن کامنت ها رو نمیدونم . فقط میدونم هرکی عشقش سپیدرود هستش جونشم براش میزاره و سپیدرود رو به هر شخصی ترجیح میده.

  • امین (سپیدرود) گفت:

    سلام
    دوستانی مانند آقای حق شناس فراموش کردن آقای نظرمحمدی اونارو دوباره احیا کرد و شروع کردن به حاشیه سازی برای تیم … الان تنها نیاز سپیدرود آرامش و حمایته

  • مظاهر گفت:

    ازت ممنون هستیم اقای نظر محمدی که تیم رو به لیگ برتر آوردی ولی هیئت مدیره به زودی از این تصمیم پشیمان میشوند چون شما در سطح لیگ برتر نیستی گیلان باسابقه ای که در فوتبال داره کسی بهتر از شما رو نداره مربی سپید رود بذاره این چهار امتیازی رو که از لیگ برتر گرفتی کاملا اتفاقی بود شما حتی وقتی از بازی خانگی .که از پیکان 3 امتیاز گرفتی چیزی برا گفتن نداشتی بهتر اینه قبل از اینکه تیم دچار بهران بشه استعفا بدی البته نه سوری

  • مظاهر گفت:

    بحران

  • کوروش گفت:

    آقای امین سپیدرودی!!!
    حق شناس رو علی نظر احیا کرد!!!!!
    برادر یکم اطاعاتتون رو زیاد کنید حق شناس عمرش رو برای سپیدرود گذاشت اون موقع که تیم تو لیگ گیلان بود .
    بعدشم امثال حق شناس – منصوری- ناصح – خوالی – سید علی محمدی وچندتا عزیز دیگه جدا از اسطور بودن از جنس سپیدرودن تو سپیدرود حق آب وگل دارن بودنشون در کنار سپیدرود افتخاری برای ما.
    کاش مسولین سپیدرود تصمیم درست بگیرن تا تیم از این وضیعت خارج بشه تا طرفداران پرشمارمون رو که سرمایه این تیم هستن رو از دست ندیم .

  • کورش گفت:

    اینکه آقای نظر محمدی برای تیم زحمت کشیده حرفی نیست ولی ایشون برای لیگ برتر چیزی در چنته نداره با ارسال توپ از جناحین و ارسال توپ از دفاع به حمله تو لیگ برتر نمیشه جواب گرفت به هر حال هیئت مدیره عواقب تصمیم هایی که میگیره رو تو بازی با صنعت نفت در صورت نتیجه نگرفتن می بینهاین بازی که من دیدم خیلی باید خوش شانس باشیم جلویه نفت یه مساوی بگیریم تو تمم خطوط ناهماهنگ هستیم ملوان تو بازی قشنگ بازی کرد و ادم لذت می برد سپیدرود کدوم تاکتیک و پاس رو به جلو داشت؟!!!امیدورام به هرحال سپیدرود موفق باشه چه با نظر چه بی نظر مهم سپیدرود هست .تو نگاه کلی بازیکنایه خوبی داریم ولی درست استفاده ازشون نمیشه

  • علی گفت:

    سلام،این پیامم رومنتشرکنین،بامرامتر ازنظرمحمدی پیدانمیشه،،،،این اقای حق شناس هرچی داره از علی نظرداره،همه جوره نظرمحمدی،بهش فرصت دادچه توبازی،چه توبیرون بازی،ولی این اقای حق شناس فقط دنبال،سرمربیگریه سپیدروده،فقط همین،من توتستهای سال قبل سپیدرود،به کرات دیدم که این اقای حق شناس توکار کادرفنی دخالت میکنه،خودشو سرمربی میدونست،اگه ادمایی مثل حق شناس والماس خاله که یامیچسبه به داماش یاسپیدرودکه پسرش که از فوتبال هیچی نمیدونه،بیادبازی کنه،وعلی نظر رو راحت بزارن،مطمعن باشین،علی اقا وسپیدرود،حتمانتیجه میگیرن،،،خداییش تیزروچقد ازالماس خاله بهتره،ولی چون پارتی داره،بایدپسرش فیکس بازی کنه،که همه بازیها تعویض میشه،ایناروباید ازتیم دورکرد.میدونم منتشرش نمیکنید،ولی به عشق علی نظرمحمدی منتشرش کنین،،،،یاعلی

  • علی1 گفت:

    جناب نظرمحمدی کاری که شما با لیگ برتری کردن سپیدرود انجام دادید بعنوان افتخاری در ذهن طرفداران حال وآینده ماندگار خواهدشد و باعلم به همه کاستیها و کارشکنیهای اطراف تیم و عدم پشتیبانی مسؤلین استان ازجمله استاندار ‘ چندنکته را بعنوان پیشکسوت و دوستدارتان یادآوری می نمایم:تیم فعلی انسجام حتی تیم لیگ دو ما را ندارد تیم بصورت جزایر گوناگون عمل میکند دفاعهای وسط ما هر دو جلوزن هستند و وفاع پوشش ندارد قبلا اینکار را تامینی و قبل تر جبار دادفر انجام میدادند با این دو دفاع موازی ‘ هرآن بیم فروریختن دروازه ما وجود دارد مثل دو گل آخر ملوان و گل اول نفت تهران که اصلا خطرات چندانی نبودندکه منجر به گل بشوند صرفا بخاطر نداشتن دفاع پوششی بود .. درهافبکها میثم فردوسی جز دویدن چکار میکند؟ پاس گل میسازد؟ در جنگ هوایی و زمینی موفق است؟ شوت میزند؟ جاماندن دفاع را ترمیم میکند؟ پاسخ : هیچکدام . لذا یک پست کلیدی و مؤثر ما کلا از جریان بازی خارج است.. عماد میرجوان هرجا باشد بوی گل میدهد در این چند بازی نگاه کنید آیا دو تا سانتر روی دروازه یا پاس گل به او رسیده ؟!.. مهرداد جماعتی در تیمهای دیگر موتور محرک سمت چپ بوده چرا باید اینقدر از دفاع مان بی اطمینانی وجودداشته باشد که او جرأت تکان خوردن را نداشته باشد؟..در تیم آن انگیزه و از جان مایه گذاشتن قبلی دیده نمیشود جز پویا نزهتی و کعبی و موسوی که معلوم است با دل وجان می جنگند چنین انگیزه بالایی در دیگران آنچنان مشاهده نمیشود .. ایمان صادقی دروازه بانی است که علاوه بر دروازه بانی’ روی پا و زمین و پاسکاری او خیلی میشود حساب کرد بهتراست در بازیهایی که نیاز به پوشش بیشتر دفاع و گردش توپ بین دفاع و دروازه بان داریم از وجودش استفاده بشود

  • علی1 گفت:

    به دوستان هوادار دوآتشه مژده میدهم که قطعا سپیدرود در میانه جدول لیگ برتر ماندگارمیشود و قطعا باتوجه سرمایه گذاری عجیب تیمهای لیگ یک ‘ ملوان نمیتواند به لیگ برتر صعود نماید(اگرچه هرچه تعداد تیمهای گیلانی در لیگ برتر بیشتربشود مایه دلگرمی وافتخار است) ولی تاسف از شخص استاندار است که حالاکه شما نمی توانید برای جوانان شغل’ شادی’تولید و روحیه ایجاد بکنید چرا از این پتانسیل و این لقمه آماده( حداقل سی هزار جوان هوادار سپیدرود) که موجب غرور و نشاط یک استان هستند با دل و جان حمایت نمی کنید .آیا فکر کردید که اگر این پتانسیل سرکوب بشود آثارش در اجتماع ‘ خانواده’و فرهنگ جامعه رشت وگیلان چیست ؟ آقایان استاندار فرماندار شهردار نماینده ولی فقیه هیچ ایرادی ندارد که خودتان یا نمایندگانتان به این تیم نزدیک بشوید و از نظر روحی و مالی و لجستیکی باعث تقویت تیم بشوید . ببینید مسؤلین اصفهان و تبریز با این پتانسیل مثبت استانشان چطوری رفتار میکنند شماهم اندکی راه آنها را بروید

  • آرش گفت:

    ابقای نظرمحمدی بهترین تصمیم بود. سپیدرود نیاز به ثبات و ارامش داره. هماهنگی بازیکنان جدید با شرایط و تاکتیک تیم یکم زمان میبره. قطعا اگه استادیوم عضدی این وضع تاسف بارو نداشت هیچ تیمی با حضور ١۵ تا ٢٠ هزار طرفدار ٢ آتیشه تو رشت نمی تونست نفس بکشه.