وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مخالفت باشگاه سپیدرود با درخواست پدیده / کاپیتان سپیدرود مصاف مهم با پدیده را از دست داد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – باشگاه سپیدرود با درخواست مسؤولان پدیده مبنی بر تعویق یک روزه دیدار دو تیم مخالفت کرد.

شاگردان یحیی گل‌محمدی که فردا دوشنبه در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باید به مصاف پرسپولیس بروند، به دلیل فاصله زمانی کم تا روز جمعه و دیدار با سپیدرود، درخواست تعویض یک روزه مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر برابر رشتی‌ها را داشتند.

در حالی که باشگاه پدیده از سازمان لیگ درخواست کرده بود به دلیل فاصله زمانی کم و حساسیت دیدار مقابل پرسپولیس، مسابقه لیگ برتر برابر سپیدرود با یک روز تعویض در روز شنبه برگزار شود، این درخواست از سوی باشگاه سپیدرود رد شد.

باشگاه سپیدرود رشت به دلیل خرید بلیت هواپیما در روز پنج شنبه و از آنجایی که در صورت کنسل کردن بلیت هواپیما خسارت نسبتا زیادی را متحمل می شد، با تعویق بازی مقابل پدیده مخالفت کرد تا بدین ترتیب دیدار دو تیم در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، بدون تغییر زمان و از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه سوم اسفندماه در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار شود.

کاپیتان سپیدرود مصاف مهم با پدیده را از دست داد

میثم تهیدست با کسب کارت زرد برابر ماشین سازی تبریز، دیدار حساس تیمش با پدیده مشهد در لیگ برتر را از دست داد.

میثم تهیدست که بعد از محمدرضا مهدوی و میثم فردوسی به عنوان سومین کاپیتان تیم سپیدرود رشت شناخته می‌شود در دقایق انتهایی مسابقه با شوتی زیبا نتیجه را به تساوی کشاند و نجات بخش تیمش شد تا علی کریمی را از شکستی دیگر نجات دهد.

اما این بازیکن در دقیقه ۹۲ کارت زردی را دریافت کرد تا چهارکارته شود و بازی با پدیده مشهد را از دست بدهد. تهیدست که جزء بازیکنان ثابت کریمی در لیگ هجدهم بوده است حالا باید این جدال نفسگیر و حساس را خارج از ترکیب تماشا کند.

با این اوصاف باید شاهد بازگشت دوباره نورمحمدی به ترکیب باشیم و او را در کنار نوزادزه گرچی تماشا کنیم. دیدار پدیده و سپیدرود از هفته نوزدهم لیگ برتر، روز آدینه در مشهد مقدس برگزار می‌شود. البته احتمال تعویق یک روزه آن وجود دارد و باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند.

علی کریمی، همه اعضا تیمش را ممنوع المصاحبه کرد

مالک و سرمربی سپیدرود رشت تا بعد از انجام مسابقات حساس تیمش، تمامی اعضا باشگاه را ممنوع المصاحبه کرده است.

سپیدرود با کسب یک تساوی خانگی برابر ماشین سازی تبریز و از دست دادن دو امتیاز دیگر به سقوط نزدیک تر شد تا در ادامه لیگ شرایط بدی داشته باشد.

حالا با تصمیم علی کریمی تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی سپیدرود از انجام مصاحبه با رسانه‌های مختلف منع شدند تا این اولین اقدام سرمربی برای جمع کردن اوضاع و نظم دادن به تیمش باشد. سرخ‌های گیلانی هفته نوزدهم را با سفر به مشهد و بازی با پدیده می‌گذارنند و به نظر کار سختی برای کسب امتیاز خواهند داشت.

سپس در خانه و ورزشگاه سردار جنگل با استقلال خوزستان بازی می‌کنند و این دیدار می‌تواند کلید آن‌ها برای فرار از سقوط و ماندن در لیگ برتر باشد. به همین دلیل کریمی تصمیم گرفته آرامش را به بازیکنان تیمش بازگردانده و نتایج مورد نظرش را به دست آورد.

سپیدرود در حال حاضر با ۱۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد و با ذوب‌آهن که تیم بالای سر آن‌ها است دو امتیاز فاصله دارد. هر چند که ذوبی‌ها به علت شرکت در پلی آف آسیا دو بازی کمتر دارند و به احتمال فراوان این فاصله افزایش پیدا می‌کند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.