وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مدیر روابط عمومی سپیدرود: هواداران با حضور پرشور در ورزشگاه برگ برنده سپیدرود خواهند بود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مسئول رسانه‌ای سپیدرود با اشاره به برگزاری اولین دیدار خانگی سپیدرود در ورزشگاه سردار جنگل رشت گفت: هواداران سپیدرود رشت با حضور همه جانبه در ورزشگاه برگ برنده سپیدرود خواهند بود و ازاین‌رو از هواداران دعوت می‌کنیم با حضور پرشور خود، ظرفیت ورزشگاه را تکمیل نمایند.

رادنی دیدار امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در رشت، بابیان اینکه سپیدرود برای دیدار مقابل پدیده محروم و مصدومی ندارد اظهار داشت: جماعتی، فردوسی و موسوی سه بازیکنی که در دیدار مقابل سایپا به دلیل سرماخوردگی غیبت داشتند نیز به دیدار مقابل پدیده می‌رسند. سپیدرود با تمام نفرات و با تمام قوا به مصاف پدیده خواهد رفت.

وی بابیان اینکه با حمایت شهرداری، هواداران برای ایاب و ذهاب مشکلی نخواهند داشت بیان داشت: اتوبوس‌های شهرداری رشت با حضور در ایستگاه میدان انتظام به هواداران سرویس خواهند داد؛ ازاین‌رو هواداران برای ایاب و ذهاب به ورزشگاه سردار جنگل رشت مشکلی نخواهند داشت.

به گزارش فارس دیدار دو تیم سپیدرود رشت و پدیده مشهد از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه سردار جنگل رشت، راس ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

سعید فتاحی صبح روز چهارشنبه (یک روز پیش از آغاز مسابقه) با حضور در ورزشگاه سردار جنگل رشت از امکانات ورزشگاه دیدن کرده و با تایید ورزشگاه به‌ویژه چمن آن، اجازه برگزاری مسابقه را صادر کرد.

مسئول روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان در گفتگو با فارس:

برگزاری دیدار سپیدرود در برابر پدیده در ورزشگاه تجهیز شده سردار جنگل رشت

علیرضا وهابی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از رشت بابیان اینکه سپیدرود در فصل جاری برای نخستین بار در ورزشگاه سردار جنگل به میدان می رود اظهار کرد: پیش از این دیدارهای خانگی سپیدرود در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شد که این ورزشگاه بدلیل بازسازی بخشی از سکوهایش نمی‌توانست با تمام گنجایش پذیرای هواداران پرشور سپیدرود باشد.

وی افزود: با اتمام عملیات بازسازی ورزشگاه سردار جنگل رشت، این ورزشگاه از دیدار مقابل پدیده مشهد آماده میزبانی از بازی های لیگ برتری سپیدرود رشت می باشد و این تیم از این پس می‌تواند با استفاده از ظرفیت کامل ورزشگاه به مصاف رقبای خود برود.

مسئول روابط عمومی هیأت فوتبال گیلان با اشاره به زمان بلیط فروشی مسابقه بیان کرد: بلیط های این مسابقه سه ساعت پیش از آغاز مسابقه و راس ساعت ۱۳:۰۰ در گیشه‌های ورزشگاه عرضه می‌شوند و هواداران از این ساعت می‌توانند با تهیه بلیط وارد ورزشگاه شوند.

وهابی با اذعان به اینکه جایگاه خبرنگاران در ورزشگاه سردار جنگل در شان خبرنگاران تجهیز شده است اگفت: این جایگاه مبلمان شده است و با تعبیه سیستم های سرمایشی گرمایشی، خبرنگاران می‌توانند با خیال آسوده به تهیه و انتشار خبر مبادرت ورزند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است