وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مروری بر اتفاقات پیرامون پیام وحدت: حریف مشهدی یا کاشمری سپیدرود به رشت نمی آید؟

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکنان ارتش سرخ در حالی باید در رشت برابر تیم پیام وحدت قرار بگیرند که تا این لحظه هنوز مشخص نیست که نام این تیم پیام کاشمر خواهد بود یا پیام مشهد و از همه مهمتر به دلیل مشکلات مالی و اختلافات کلان مدیریتی و مالکیتی آمدن این تیم به رشت در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

در زیر مروری خواهیم داشت بر اتفاقات چند روز گذشته این تیم که منبع آن خبرگزاری ایسنا و روزنامه خراسان می باشد:

پیام وحدت دو نیمه شد!

در حالی که تیم پیام وحدت پس از گذشت هفت هفته از لیگ دسته دو، به دلیل تصمیم هیات مدیره کاشمری تیم پیام وحدت مبنی بر تغییر سرمربی و نیز مدیرعامل تیم، شیخ الاسلامی مالک باشگاه بر اساس بندی از پیش نویس قرارداد، یک طرفه تمامی اعضاء هیات مدیره را برکنار کرد و به مشهد آمد. در حالی که قرار بود امروز تمرینات تیم با حضور آرمین رهبر در مشهد برگزار شود، اما در زمان تمرین تنها سه بازیکن بزرگسال تیم و مابقی بازیکنان امید پیام وحدت بدون حضور سرمربی تیم در محل حاضر شدند و از کادر فنی نیز مربی دروازه‌بانان حضور داشت.

اما در سمتی دیگر در زمین کارگران قاسم آباد، تیم پیام وحدت کاشمر با حضور تمامی بازیکنان، مجید حسینی پور مربی مشهدی تیم پیام وحدت، اسفندیاری مدیرعامل جدید و پیمان طباطبایی سرپرست تیم پیام وحدت در چند سال گذشته به تمرین پرداختند. شیخ الاسلامی در واکنش به این موضوع عنوان کرد که قرارداد تمامی بازیکنان با وی بوده است و آن‌ها حق چنین کاری نداشته‌اند. آرمین رهبر نیز تلفن خود را خاموش کرده و برای پاسخگویی در دسترس خبرنگار ایسنا نیست.

با این شرایط، تیم پیام وحدت نیز در آستانه مسیر تیم منحل شده ابومسلم است که  به دلیل مشکلات مدیریتی به دو نیم شد و با حضور عزیزی و چمنیان در دو زمین مجزا به تمرین می‌پرداخت، حالا پیام وحدت نیز به مشکلات مالکیتی برخورده است. شنیده می‌شود علی شیخ الاسلامی بابت گرفتن امتیاز تیم پیام وحدت باید مبلغی نزدیک به 140 میلیون تومان به مجید خرمی که در حدود 3 سال پیش با وی همکاری داشته است، پرداخت کند تا سهام باشگاه به طور کامل به نام شیخ الاسلامی شود.

انشقاق در پیام وحدت!

حرف های مسئولان کاشمری ومشهدی این تیم با یکدیگر متناقض است. فرماندار کاشمر روز گذشته درباره ادعای مالک باشگاه درباره عمل نکردن مسئولان کاشمری به تعهداتشان گفت: برابر بررسی و استعلام انجام شده، شهرستان تاکنون به تعهدات خودش در قبال تیم “پیام وحدت” در حد توان عمل کرده است و در این زمینه مشکلی وجود نداشته است.

“مهدی فروزان” در گفتگو با “خراسان رضوی” اظهار داشت: تاکنون 150 میلیون تومان بابت هزینه های غذا، لباس، ایاب و ذهاب تیم و خروجی بازیکنان پرداخت شده است. وی با بیان این که بر اساس توافق انجام شده با مالک باشگاه، کاشمر در قبال دریافت40 درصد سهام باشگاه متعهدبه پرداخت  هزینه های تیم در فصل جاری شده است، خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم گرفته شده در نخستین جلسه ای که با حضور مالک باشگاه در اداره ورزش و جوانان شهرستان برای انتخاب هیئت مدیره برگزار شد، مصوب شد تا هزینه های تیم با تصویب هیئت مدیره پرداخت شود و تا کنون نیز شهرستان به تعهداتش عمل کرده است.

فرماندار کاشمر ابراز داشت: قبل از بازی هفته هفتم نیز 15 میلیون تومان به بازیکنان پرداخت شده است. در عین حال، به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ، در حالی که قرار بود روز گذشته تمرینات تیم با حضور” آرمین رهبر” در مشهد برگزار شود، اما در زمان تمرین تنها 3 بازیکن بزرگسال اعضای تیم و مابقی بازیکنان “امید پیام وحدت” بدون حضور سرمربی تیم در محل حاضر شدند و از کادر فنی نیز مربی دروازه‌بانان حضور داشت.

اما در سمتی دیگر بازیکنان تیم پیام وحدت با حضور “مجید حسینی پور” مربی مشهدی به تمرین پرداختند. مالک باشگاه در واکنش به این موضوع عنوان کرد که قرارداد تمامی بازیکنان با وی منعقد شده است و آن‌ها حق چنین کاری را نداشته‌اند. “آرمین رهبر” نیز تلفن خود را خاموش کرده و برای پاسخگویی در دسترس نبود.با این شرایط، تیم پیام وحدت نیز در آستانه مسیر تیم منحل شده “ابومسلم” است که  به دلیل مشکلات مدیریتی  زمانی به دو نیم شده و با حضور عزیزی و چمنیان در دو زمین مجزا به تمرین می‌پرداخت.

شنیده می‌شود “علی شیخ الاسلامی” بابت گرفتن امتیاز تیم پیام وحدت باید مبلغی نزدیک به 140 میلیون تومان به “مجید خرمی” که حدود 3 سال پیش با وی همکاری داشته است، پرداخت کند تا سهام باشگاه به طور کامل به نام شیخ الاسلامی شود. حالا کاشمری‌ها با اطلاع از این موضوع، می‌خواهند طوری اقدام کنند که از این پس آن‌ها ،طرف حساب شیخ الاسلامی باشند ونشان دادند برای داشتن تیم در شهرستان کاشمر عزم جدی دارند.

رییس هیئت فوتبال استان چه می گوید؟

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی درباره برکناری ناگهانی اعضای هیئت مدیره این باشگاه توسط مالک گفت: در باشگاه “پیام وحدت” هیئت مدیره ای شکل نگرفته که حال بخواهد برکنار شود.”محمد مهدی برادران”  به ایرنا افزود: تمامی توافقات یک باشگاه باید به صورت مکتوب به هیئت فوتبال استان ابلاغ شود ولی در مورد دو باشگاه “پیام وحدت “و “نسل ابومسلم” این اتفاق نیفتاده است.

اسفندیاری مدعی شد: مدیر عامل من هستم!

تیم فوتبال پیام وحدت در حالی امروز تمرینات خود را در زمین کارگران پیگیری کرد که اسفندیاری، خود را مدیر عامل جدید پیام معرفی کرد. اسفندیاری  اظهار کرد: بنا به صورت‌جلسه هیات مدیره پیام وحدت کاشمر، به عنوان مدیرعامل جدید پیام وحدت انتخاب شدم و در این خصوص جلساتی را در هیات فوتبال با حضور رییس هیات و سایر افراد مسوول برگزار خواهیم‌کرد.وی افزود: مهم اتحادی است که در نام پیام وحدت نیز بدان اشاره شده و حتی در گفت و گو با پیشکسوتان و سایر افراد، مثل خسرومنش، رییس کمیته پیشکسوتان هیات نیز به این موضوع اشاره کردم که نباید حاشیه‌ها را با دستان خود به این تیم وارد کنیم.

اسفندیاری در خصوص برکناری آرمین رهبر تصریح کرد: همچون برکناری‌های دیگر، تصمیم به ایجاد تغییر در کادرفنی پیام گرفتیم و این موضوع را به اطلاع رهبر رساندیم، تغییر در هر تیمی مثل سپاهان هم انجام می‌شود و اتفاق عجیبی نیست، رهبر را به دلیل نتایج گرفته‌شده برکنار کردیم و مجید حسینی‌پور، را به عنوان سرمربی جدید تیم منصوب کردیم.وی تصریح کرد: بازی‌های پیام در کاشمر برگزار خواهدشد و در امر بودجه، تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون پرداخت کرده‌ایم.

پول‌هایی از نهادهای دولتی شهرستان کاشمر گرفته‌ایم و به بازیکنان هم گفتیم که رقم قراردادهایی که با شیخ‌الاسلامی بسته‌اند  دستخوش تغییر خواهدشد. می‌خواهیم اگر ۱۵ میلیون با بازیکنی قرارداد می‌بندیم ۱۵ میلیون را به آنها پرداخت کنیم، نه اینکه ۳۰ تا ۴۰ میلیون ببندیم و در نهایت بازیکن به پولش نرسد. از همان ابتدا به دوستان گفته‌بودیم که به جیب خود نگاه کنیم و پس از آن به بستن قرارداد بپردازیم.

اسفندیاری درخصوص مذاکرات کاشمری‌ها با خرمی، مالک ثبتی پیام تاکید کرد: با خرمی صحبت‌هایی داشته‌ایم و جلساتی را در هیات فوتبال برگزار می‌کنیم تا در نهایت بهترین تصمیم برای فوتبال استان گرفته‌شود. باید ابتدا مشخص شود که مالک واقعی تیم پیام وحدت کیست؟ زیرا اگر خرمی، مالک باشد، شیخ‌الاسلامی فروش مال غیر کرده و اصلا صلاحیت فروش هر میزان درصد از سهام تیم را نداشته‌است.

وی همچنین در خصوص صحبت‌هایی که راجع به مسائل مربوط به رفت و آمد پیام وحدت به شهرستان‌ها و بازی‌های خارج از خانه وجود داشته، تاکید کرد: با توجه به بضاعت تیم خرج کرده‌ایم و همواره به دوستان گفته‌بودیم که اگر خواستند می‌توانند جای اتوبوس با قطار بروند و انتخاب بر عهده خودشان بود.گفتنی است ایجاد تغییر در کادرفنی پیام وحدت در حالی رخ داد که تیم پیام وحدت، با وجود بازی‌های خارج از خانه زیادی که داشته‌است نتایج ضعیفی نگرفته‌بود و جزو مدعیان صعود به لیگ دسته یک قرار داشت.

تمامی ادعاها کذب است / گفتن حقایق بماند برای بعد از بازی

مدیرعامل تیم پیام وحدت درپاسخ به ادعاهای اسفندیاری درخصوص مدیرعاملی تیم و برکناری آرمین رهبر گفت: رهبر به عنوان سرمربی قانونی تیم می‌باشد و تمامی صحبت‌های هیات مدیره کذب می‌باشد.علی شیخ السلامی در گفت وگو با ایسنا خراسان، اظهارکرد: طبق صحبت‌هایی که با هیات فوتبال استان داشتیم، باید تا بعد از بازی تیم پیام مقابل سپید رود رشت صحبتی دراین باره نکنم، پیام تیم من است و نمی‌خواهم وارد حاشیه شود.وی تاکید کرد: کلیه صحبت‌های هیات مدیره در این مورد و آن‌هایی که خودشان را صاحب تیم می‌دانند کذب محض است.

وی ادامه داد: حقایق بعد از بازی مقابل سپید رود رشت مشخص می‌شود، آرمین رهبر سرمربی قانونی تیم می‌باشد و تیم را نیز هدایت خواهد کرد.شیخ السلامی درخصوص بازیکنانی که در تمرین تیم پیام با حضور کاشمری‌ها و هدایت حسینی پور بودند خاطرنشان کرد: قطعا این کار برای این بازیکنان تبعاتی دارد زیرا بازیکنان بدون اجازه سرمربی و مدیرعامل اصلی تیم در این تمرین حضور داشتند.وی افزود: تمام تلاشمان را برای نابود نشدن تیم پیام انجام خواهیم داد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    دوستان٬ما خبرهای موثقی از اردوی خراسانی ها داریم که حاکی از بحران شدید مالی و مدیریتی است.شک نکنید که ما فرزندان آل زیار(سپیدرود رشت)بر فرزندان نادر شاه افشار(پیام وحدت مشهد یا کاشمر) با بردی قاطع و پرگل پیروز خواهیم شد.
    پس همه با هم به درگاه فقط خداوند و نه غیر او برای پیروزی تیم محبوبمان دعا می کنیم و ورزشگاه را مملو از جمعیت خواهیم نمود.امیدوارم یک صندلی را به یاد من در ورزشگاه خالی بگذارید.از راه دور برای همه ی شما شادی ارزومندم و امیدوارم روزی به رشت زیبا و دلربا با آن باران بیمانند و هوای خوش و مردمان دوست داشتنی اش بیایم.
    آبانماه۳۷۵۳ ایرانی برابر۲۲۵۴اشکانی و ۱۰۳۳ رشتی

  • كامران ارتش سرخي گفت:

    انشاالله اشكان جان
    بچه ها تمام توانتون بذاريد واسه 3امتياز
    بتركونيد

  • گیله مرد گفت:

    آقا اشکان خان
    برادر من
    بزرگوار
    این حرفا چیه میزنی؟
    فرزندان آل زیار،نادرشاه
    بابا فوتباله این حرفا چیه میزنی اخه
    میترسم این تیم ی روزی برسه لیگ برتر
    اونوقت حرفای خنده دار شما آبروی هر چی رشتی رو ببره
    مثل اون هوادارای تراکتور ک بالای 100 درصد بودن
    آبرار مارو سوژه نکن لطفا
    ب امید سربلندی سپیدرود و داماش

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    خب برخی هم میگن فرزندان میرزا کوچک.آیا اون ایرادی نداره جناب گیله مرد؟

  • اشکان غایبی ساسانی/مژده ی صعود سپیدرود و داماش رشت در پایان فصل/Www.nasha.blogfa.com گفت:

    آیا اینکه رشتی ها رو منتسب به سلسله ای پر قدرت در تاریخ ایران میکنم از نظر شما باعث تمسخره؟سلسله ای که از قدرتش همین بس که اصفهان پایتخش بود و بارها بغداد پایتخت خلفای عباسی رو بارها تهدید کرد.مطمئنا جتابعالی بسیار باهوش هستید که از ناآگاه بودن مردم رشت با تاریخشان در صدد سوء استفاده هستید.وگرنه چه دلیلی دارد که بخواهید در صدد گسستن پیوند مردم با تاریخ شکوهمندشان باشید؟
    در شگفتم کسی نیست تا آگاه به مسایل تاریخی باشد‌
    دوستان علت اصلی ضعف اجتماعی و فقر فرهنگی مردم رشت بالاخص و مردم ایران به ویژه همین نا آشنایی با تاریخ انسان ساز و والای خویش است.

  • فرهادسپيدرود گفت:

    اقاي اشكان مردم رشت فقر فرهنگي دارن؟؟!! پس شما كه ابرار گيله مرد رو به نااگاه بودن به مسايل تاريخي و فرهنگي متهم ميكني خودت نميدوني كه اولين كتابخانه (مظهر فرهنگ و دانش) تو ايران تاسيسش تو رشت بوده..يكمي تحقيق كن بعد …تلاوت كن

  • میلاد ق گفت:

    مرسی ابرار فرهاد دمت گرم. جناب آقای اشکان خان برادر بزگوار ی لطفی کن بخاطر رضای دل هواداران سپیدرود رشت دیگه برای همیشه از سایت برو بیرون. یعنی واقعا خوشحال میشیم . برو رشت هم که نیستی بگم بیا ورزشگاه ببینمت.برو برادر دیگه لطف کن کامنت نذار .باتشکر.چون کم کم داری هوادارن رو به جان هم میندازی . بهترین کاری که از دست تو بر میاد برای تیم عزیزمون انجام بدی اینه که بری بیرون.بازم تشکر

  • هوشیار گفت:

    سپیدرود برد . تبریک به همه هوادران . اما جای خالی دو مدافع اصلی تیم تامینی و موسوی واقعا خالی بود.نیم فصل یه بازیکن مثل عماد لازمه حتی واجب