وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مسئولیت سپیدرود به اداره کل ورزش و جوانان رسید / بی تفاوتی بازیکنان نسبت به خداحافظی کریمی

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود پس از استعفای علی کریمی، تصمیم بر این شد که مسئولیت فنی سپیدرودی ها در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان قرار بگیرد.

تیم سپیدرود این روزها با بحران های مختلفی دست و پنجه نرم می کند. پس از این که علی کریمی، سومین سرمربی فصل این تیم از سمت خود استعفا داد حالا آن ها درگیر مشکلات مدیریتی و فنی بیشتری شده اند.

اما تصمیمی که برای این تیم گرفته شده این است که مسئولیت فنی سرخپوشان رشت فعلا در اختیار اداره کل ورزش و جوانان باشد و فرد یا شورای منتخب این نهاد، هدایت سپیدرودی ها را در اختیار بگیرد.

البته به زودی سرمربی این تیم محبوب و دوست داشتنی انتخاب می شود و در نهایت باید دید چه اتفاقاتی برای تیم ریشه دار استان گیلان رخ خواهد داد.

نکتۀ جالب توجه در خصوص حضور نیافتن جادوگر در رشت و تعطیل کردن تمرینات این تیم، بی تفاوتی بازیکنان سپیدرود است که هیچ واکنشی نسبت به کناره‌گیری علی کریمی از مالکیت و سرمربیگری نشان نداده‌اند.

پشت علی کریمی را خالی کردند

گفته می شود بعد از بازی با پدیده علی کریمی در رختکن به نحوۀ بازی بازیکنان خود اعتراض کرده است. همین مشکلات در داخل و خارج از زمین باعث شده تا شاگردانه او هم از این وضعیت خسته شوند و نسبت به ثبات کاری کریمی در تیم مردد شوند.

گفتنی است به جز پیام صادقیان که امروز در اینستاگرام ، تمام قد از سرمربی محبوش  حمایت کرد، بقیۀ بازیکنان این تیم ترجیح دادند تا در این باره سکوت اختیار کنند.

صادقیان از سپیدرود جدا شد

بازیکن مورد علاقه علی کریمی اعلام کرد قراردادش با سپیدرود را فسخ کرده است.

علی کریمی پس از شکست مقابل پدیده مشهد از مالکیت تیم فوتبال سپیدرود رشت استعفا کرد و به دنبال این اتفاق، پیام صادقیان که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با فسخ قرارداد از تیم  به لیگ ایران برگشته بود اعلام کرد از جمع سرخپوشان گیلانی جدا شده است.

صادقیان در این رابطه در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:

” تو این ٢ماهی که اینجا بودم خیلی کم لطفی ها در حق علی آقای کریمی دیدم کسی که میلیاردها از جیب خودش خرج کرد و هر کاری که از دستش بر میومد رو واسه تیم با دل و جان انجام میداد، من به شخصه فقط به خاطر علی آقا قراداد خودمو که ٢سال دیگه ازش مونده بود رو فسخ کردم و اومدم که کنارش باشم و اگه قراره نباشه مسلماً منم نمیتونم ادامه بدم اخلاق منو همه شما میشناسید که این فوتبال بی در و پیکر واسه من هیچ ارزشی نداره، ای کاش مسئولین رشت و استان کمی به فکر تیم و هوادارای خونگرم سپیدرود می بودند، و ای کاش قدر اسطوره هامونو بدونیم ، یاحق”

Untitled

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

5 دیدگاه ارسال شده است

  • آرمان گفت:

    من نمی دونم مسئولین این سایت چرا از این دست کامنتها تو سایت منتشر می کنید !!!
    نمی دونم دنبال چی هستید ؟!
    شما مطمئن هستید بازیکنان بی تفاوت هستند ؟
    داماش رو نابود کردید ، حالا نوبت سپیدرود هست ؟!
    دوست دارید همه بازیکنان توی اینستا پیام بگذارند که ما قرارداد خودمان را فسخ کردیم !!!!

  • رضا گفت:

    همان بهتر که پیام صادقیان از تیم جدا شد این آقا از اولش هم مالی نبود بازیکنی که دنبال مربی این تیم و آن تیم برود بازیکن نیست چنین بازیکنانی نمی توانند روی پای خودشان به ایستند تنها دنبال باند بازی هستند این آقا اگر بازیکن بدرد بخوری بود توی همان پرسپولیس یا تیم های دیگر نگهش می داشتند بیهوده نبود که برانکو با تیپا بیرونش کرد.

  • فرهادسپیدرود گفت:

    اامروز همه بازیکنها و کادر فنی سر تمرین حاضر شدن و بازیکنها اعلام کردن بدون کریمی تمرین نمیکمم و خواستار بازگشت بپکریمی به رشت شدن..حالا این سایت و نگارندگان معلوم الحال شون این خبرهارو از کجاشون درمیارن ما که نمیدونمیم هرکی فهمید به ما هم بگه؟؟ من کاری به کریمی ندارم ولی این سایت هدفش سقوط تیم هستش و بس

  • سایت سپیدرود گفت:

    آقای فرهاد عزیز که از خواننده های قدیمی و در واقع جز نخستین خواننده های سایت هستین که بیش از پانصد کامنت از شما تاکنون در سایت سپیدرود منتشر شده، با چه متر و معرفتی زحمات ۵ ساله کارکنان و مدیریت سایت خودتون رو به این حد تنزل دادید که تنها سایت حامی سپیدرود و سایتی که از فراموشخانه لیگ دو تا امروز همراه و هم گام سپیدرود هست رو خواهان سقوط تیم محبوبش معرفی کردید!؟
    به حرمت و اعتبار همراهی شما به حرفهاتون پاسخ می دیم و گرنه خواننده های گذری زیادی از این اتهام ها زدن و پاسخی ندادیم ما.
    موضوع اول اینه که متاسفانه این روزها هوادارها (که البته این سی نفر به هیچ وجه نماد هواداری نیستن و اکثرشون دغدغه جقوق ماهیانه شون رو دارن) بیشتر از سپیدرود براشون علی کریمی اولویت پیدا کرده وگرنه در فاصله سه روز مونده به بازی حساس جلوی تمرین رو نمی گرفتن که از همین حالا پیش باخته باشیم.
    دومندش خود کریمی علت رفتنش رو خیانت یکی از دستیاراش و بی تفاوتی بازیکنان اعلام کرده و گفته در صورت بازگشت بدون شک چند نفر رو اخراج می کنه که متاسفانه اکثرشون هم بومی هستن و شما بعد داری چیز دیگه ای می گی.
    و آخر هم اینکه این خبر ساعت ۸ شب گذاشته شده و تا اون ساعت و در حالی که بیشتر دو روز از استعفای کریمی می گذشت فقط یکی دو نفر از بازیکن ها واکنش نشون داده بودن و بعد ظاهرا آخر شب دستور رسید که باید تو اینستاگرام پست بگذارن و همه یهو خودجوش!! پست گذاشتن.
    موفق باشید و پر مهر

  • فرهادسپیدرود گفت:

    با سلام و ممنون بابت پاسخگویی شما..سایت همون سایت سپیدرود هستش از لیگ دو تا لیگ برتر همراه تیم بوده و هست ولی از زمان ورود کریمی به رشت عوامل سایت شروع به جبهه گیری و انتشار مطالبی کردن که گاها ایهام داره تیترهایی مثل سپیدرود سیاه بخت..یا جادوگر بدون جادو یا جنگجو سپرانداخت و امثالهم زیبنده نیست..در متن بالا گفتم که من کاری به علی کریمی ندارم و برای من مهم سپیدرود هستش و رشت و صد البته داماش بزرگ…نامها میان و میرن و اون چیزی که میمونه رشت هستش و تیمهای همیشه مظلومش..پاسخی که در بالا دادید تا حدود زیادی برای من قانع کننده بوده ولی کاش این چنین بی رحمانه به کریمی نمیتاختید..بهرحال علی کریمی سپیدرود رو از بلاتکلیفی اول فصل نجات داد مسلما شرایط اول فصل این تیم رو که از یاد نبردید؟؟؟مهم برای همه هوادارهای واقعی تیمهای رشت هست و بس..در اخر یه خواهشی از شما دارم که خواسته بیشتر کاربرای سایت هستش و اونم اینکه کامنتهایی رو که از شهرک بغلی هستش و هدف تخریبی دارن در سایت انتشار ندید لطفا…بابت مطالب متن قبلی که ارسال کردم عذرخواهی میکنم…دنیا فقط رشت