وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

معرفی اعضای کادرفنی و اجرایی تیم های پایه باشگاه سپیدرود در فصل ۱۴۰۳- ۱۴۰۴

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – در جلسه ای که در دفتر باشگاه سپیدرود برگزار شد اعضای کادرفنی و اجرایی و سرپرستی تیم های پایه باشگاه سپیدرود توسط مدیرعامل باشگاه مشخص و اعلام شدند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود طی جلسه ای با حضور اعضای تیم های امید، جوانان، نوجوانان و نونهالان باشگاه سپیدرود، سرمربیان و سایر ارکان تیم های پایه را اعلام و معرفی کرد.

بنابراین گزارش، در این جلسه مدیرعامل باشگاه سپیدرود ضمن تقدیر از زحمات تمامی کسانی که در سال های گذشته در تیم های پایه حضور داشته اند گفت: در ابتدا باید از مالکین باشگاه سرکار خانوم مهندس کبیری و آقای مهندس مشرفی که نگاهی ویژه به تیم های پایه دارند و این قسمت را از اولویت های اصلی باشگاه می دانند تشکر کنم و همه می دانیم تیمداری بخش خصوصی در فوتبالی که اکثر باشگاه به صورت مستقیم و غیرمستقیم به دولت وابسه هستند چه کار سخت و بزرگی هست و من به نمایندگی از خانواده بزرگ سپیدرود بابت این دغدغه مندی و هزینه ای که برای باشگاه سپیدرود متقبل شده اند سپاسگزاری می کنم.

وی در ادامه افزود: سپیدرود یکی از معدود تیم های خصوصی فوتبال ایران است که دو تیم نونهالان و نوجوانانش در لیگ برتر و دو تیم امید و جوانانش در لیگ دسته اول فوتبال ایران به رقابت می پردازند و در حال حاضر ده ها بازیکن از تیم های پایه سپیدرود به لیگ برتر و دسته اول بزرگسالان ایران معرفی شده اند و مشغول به بازی می باشند.

سید مهدی آقازاده سلامت تیم های پایه سپیدرود را مثال زدنی دانست و اظهار داشت: سرمربیان و سایر اعضای تیم های پایه سپیدرود در این سال ها بدون چشم داشت مالی عاشقانه به معلمی و آموزش پرداخته اند و بدون استثنا هر سال چندین بازیکن طراز اول به تیم رده بعدی تحویل داده اند و این اتفاق یکی از نقاط مثبت باشگاه سپیدرود در سال های اخیر بوده است.

در ادامه این جلسه سرمربیان و مربیان تیم های پایه به بیان مشکلات و مسایل پیرامونی رده های سنی مختلف پرداختند و قرار بر این شد مسئولین تیم های پایه به کمک مالک و مدیرعامل باشگاه برای حل و فصل این مشکلات اقدام نمایند.

مسئول تیم های پایه: مرتضی خرسند

کادر تیم امید سپیدرود:

مرتضی غمناک (سرمربی)، رضا بیتا و میروحید صفوی (مربی)، فرخ فرج الهی (مربی دروازه بانان).

کادر تیم جوانان و ۱۸ سال سپیدرود:

مهدی عابدی (سرمربی)، بهمن نجاتمند، ایمان مهدی نژاد و کیارش سقراطی (مربی)، آیدین عباس زاده (مربی دروازه بانان)، حسین فرحناک (مربی بدنسازی)

کادرفنی نوجوانان سپیدرود:

میلاد گوهری نیا (سرمربی)، میثم فلاحتی (سرپرست)، کیومرث فلاح و مجتبی فتحعلی پور (مربی)، محمدرضا پرند وار (مربی دروازه بانان).

کادرفنی نونهالان سپیدرود:

مجتبی قربانی (سرمربی)، فرزاد شریفی (سرپرست)، مهدی پتکی پور (مربی)، مسعود نعمتی (مربی دروازه بانان)، میلاد دلبندجیرنده (مربی بدنساز).

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.