وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مهدی جاوید در لیست نهایی تیم ملی جوانان / یک سپیدرودی سرپرست تیم ملی جوانان شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمهدی جاوید بازیکت تیم جوانان سپیدرود در لیست نهایی تیم ملی جوانان ایران جای گرفت و افشین ناظمی نیز به عنوان سرپرست تیم ملی فوتبال جوانان ایران انتخاب شد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال پس از دو‌ مرحله استعدادیابی و کار با بازیکنان زیر بیست سال در دو‌ گروه ۳۰ نفره، نفرات منتخب تیم ملی جوانان برای اردوی پیش رو که از تاریخ ۱۷ تا ۲۷ تیر برگزار می شود، دعوت شدند که در این میان مهدی جاوید در لیست نهایی بازیکنان تیم ملی برگزیده شد.

تیم ملی جوانان استارت کار خود را با انتخاب ۶۰ نفر آغاز کرد که با نظر صمد مرفاوی سرمربی تیم، این نفرات به دو‌ گروه ۳۰ نفره تقسیم شدند تا کادرفنی با دقت بیشتری روند آمادگی آنان را زیر نظر بگیرند.

گروه اولیه از تاریخ هشتم تا یازدهم تیرماه تمرینات خود را در دو‌‌ نوبت صبح و بعداز ظهر زیر نظر کادرفنی در مرکز ملی فوتبال انجام دادند. سپس نوبت به گروه ثانویه رسید که از تاریخ دوازدهم تا چهاردهم زیر نظر کادرفنی روزی دو نوبت تمرین انجام دهند. آخرین جلسه تمرینی این دوره اردوی تیم ملی جوانان، امروز بعد از ظهر انجام شد.

افشین ناظمی سرپرست تیم ملی جوانان شد

در راستای ساماندهی و تکمیل کادرفنی و مدیریتی تیم ملی جوانان، افشین ناظمی به عنوان مدیر تیم ملی جوانان انتخاب شد.

ناظمی که سابقه بازی در تیم های سپیدرود و داماش گیلان را در کارنامه دارد، مدتی را هم به عنوان مربی در تیم داماش گیلان در لیگ برتر فعالیت داشت.

از جمله سوابق مدیریتی ناظمی می‌توان به مدیرعاملی باشگاه سپیدرود گیلان نیز اشاره کرد. گفتنی است تیم ملی جوانان فوتبال ایران با هدایت صمد مرفاوی جهت حضور در مسابقات مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا آماده می شود.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.