وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

مومنی: امتیازسپیدرود را به هرکسی واگذار نمی‌کنیم / حاضرم همین فردا با نظرمحمدی قرارداد ببندم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرورد رشت اعلام کرد مسئولان ورزش استان رشت آمادگی آن را دارند تا امتیاز تیم سپیدرورد را به بهترین خریدار واگذار کنند.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از خبرگزاری آنا، شهاب مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، درباره آحرین وضعیت واگذاری باشگاه سپیدرود رشت گفت: «ما چون تعهداتی به کسانی که به ما رجوع کرده‌اند، داریم به دنبال آن هستیم تا باشگاه را بهترین متقاضی واگذار کنیم. تا اینجا ۴ متقاضی داریم ولی برای آنکه امتیاز باشگاه را به فرد حقیقی یا حقوقی خواهان سپیدرود بدهیم مراتب مهمی را مورد نظر داریم تا هواداران که صاحب اصلی باشگاه هستند متضرر نشوند.»

وی تاکید کرد: «ما از داخل استان به صورت کتبی با اداره کل وزرات ورزش و جوانان در ارتباط هستیم و همچنین با کلیه نهادهای مراقبتی مکاتبه کرده‌ایم تا تیم ریشه‌دار و مردمی سپیدرود به بهترین خواهان خود واگذار شود. اصلا به خودمان فکر نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم چیزی جز منافع مردم علاقه‌مند در بحث واگذاری لحاظ شود.»

مدیرعامل موقت باشگاه سپیدرورد درباره بدهی‌های بازیکنان تیم بیان داشت: «این بدهی‌ها اصلا قابل ملاحظه نیست. امتیاز یک تیم لیگ برتری آن قدر ارزش دارد که بدهی‌های کلی باشگاه که چیزی قریب به ۵ تا ۶ میلیارد تومان است، برای خریدار در اولویت نباشد.

کسی که طالب تیم سپیدرود باشد حاضر است باید کلیه بدهی‌ها را بپردازد و البته به نوعی تیم را بچرخاند که در آینده ۲۵ هزار هواداری که در استادیوم از تیم شهرشان حمایت می کنند، دلسرد نشوند. یقین داشته باشید که سپیدرود به نهادی واگذار می‌شود که خوب هدایت و حمایت شود.»

او در خصوص اینکه عنوان شده بود اولویت واگذاری باشگاه سپیدرود با شهرداری رشت است، اظهار کرد: «ما چندین بار اعلام کرده‌ایم که طبق تفاهم‌نامه‌ای که با شهرداری داریم حاضریم که در وهله اول امتیاز سپیدرود را به شهرداری بدهیم. به مسئولان این نهاد هم گفته‌ایم که بابت ۲ میلیارد تومانی که تا اینجا آنها برای تیم سپیدرود هزینه کردند در مزایده تیم این مبلغ را کم می‌کنیم و به آنها تیم را واگذار کنیم.

حتی به آنها اعلام شده اگر تیم را نخواستند ما به هر کسی که سپیدرود را بدهیم هزینه‌های شهرداری را هم در ردیف بدهی‌ها قرار می‌دهیم تا پول پس داده شود. حالا باید ببینیم پس از انتخابات که شهرداری به شرایط قبلی‌اش برگشته، حاضر است برای تیم اقدامی کند یا نه.»

مومنی درباره تمدید قراردا علی نظرمحمدی هم بیان داشت: «این مربی واقعا زحمت کشید و تیم را پس از سال‌ها به لیگ برتر آورد. من به شخصه اعلام می‌کنم که گزینه اول و اصلی ما برای هدایت تیم سپیدرود علی نظرمحمدی است و حاضرم همین فردا با او قرارداد رسمی امضا کنم.

بالاخره تیم باید کارش را شروع کند تا بتواند با آمادگی لازم وارد لیگ برتر شود. یقین دارم که سرمایه‌گذاری ما روی مربیان جوان استان بی‌نتیجه نخواهد بود و در آینده شاهد درخشش بیشتری از تیم‌ها استان گیلان در لیگ برتر خواهیم بود.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.