وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

میلاد صادقیان از سپیدرود جدا شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – میلاد صادقیان پس از عدم توافق مالی، از سپیدرود جدا شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود، میلاد صادقیان بازیکن خوش اخلاق سیرجانی گلگهر که در ابتدای فصل نقل و انتقالات در تمرینات سرخ پوشان شرکت کرده بود، پس از عدم توافق مالی، از سپیدرود جدا شد.

بنابراین گزارش، سید محسن حسینی، عماد میرجوان، میعاد یزدانی، غلامرضا رضایی، مهرداد جماعتی، حسین ابراهیمی، علی دهقان، سید احمد آهی، ایمان صادقی و توحید غلامی در بازار نقل و انتقالات به عضویت سرخ پوشان درآمده اند.

از بین بازیکنان یاد شده تاکنون ۵ بازیکن سهیمه لیگ برتری سپیدرود بوده اند و هنوز دو سهیمه لیگ برتری سرخ پوشان شهرباران باقی مانده است، که با توجه به تکمیل ظرفیت بازیکنان بزرگسال این دو سهمیه می تواند در بین بازیکنان زیر ۲۳ سال جذب گردد.

سپیدروی ها در حال حاضر در اردوی کردان حضور دارند و شنبه آینده برای پیگری تمرینات شان به رشت باز می گردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

6 دیدگاه ارسال شده است

  • فراز گفت:

    بازم بی پولی کار دستمون داد. مدافع خوب و جوونی بود..
    من موندم این که اینجوری رفته, دیگه جماعتی و رضایی و .. چطوری برخورد می کنن با بی پولی تیم ما؟!!
    خدا بخیر کنه

  • فرهادسپیدرود گفت:

    ممنون از بی وجودی مسئول سایت …چرا اخبار مربوط به حق خواهی نمایندگان رشتی مجلس رو از صفحه سایت حذف کردین؟؟؟ یا خبر رو نمیزاشتین وقتی هم که خبر رو سایت بالا اومد چرا حذفش کردین؟؟؟ این فقط نان به نرخ روز خوری شما رو نشون میده همونجوری که شهرک نشینهای بی وجود تو این سایت لجن پراکنی میکنن و شما نمایش میدین حذف کردن اخبار مربوط به حق خواهی رشتیها از منطقه آزاد کاسپین هم از سوی شما با وجودها دئر از ذهن نبود

    • رادنی دیدار گفت:

      جناب فرهاد خان، شما که از قدیمی ترین خواننده های سایت هستید و رکورد بیشترین انتشار کامنت را در اختیار دارید، از شما بعیدهست که چنین ادبیاتی استفاه نمایید.
      از چهار سال پیش که وب سایت رسمی باشگاه سپیدرود افتتاح شده تا امروز حتا یک خبر حذف نشده!
      اون سه خبر رو که می فرمایید حذف نشدند، بلکه پس از انتشار اخبار تازه به بخش خبرهای ویژه رفتند و از آنجا در آرشیو ذخیره شدند.
      شما با فشردن بر روی دکمه «مشاهده همه اخبار» می توانید خبرهای مورد نظرتان را پیدا نمایید.

  • بهزاد گفت:

    سپیدرود نیازمند به یک هافبک دفاعی قابل اطمینان و یک هافبک بازیساز باتجربه در مرکز زمین است.لطفا تا دیر نشده اقدام کنید. شاید مهدوی یا رستمی بتونن کمک کننده تیم مون باشن.

  • عماد ۱ گفت:

    حدود یکماه قبل زمانی که شهرک نشینان به گرفتن یک عکس ساده با پیرهن شماره ۱۲سپیدرود توسط استاندار چنان بی محابا و گستاخانه تاختند و لجن پراکنی کردند در اینجا التماسانه از طرفداران خواستم که این را ساده انگاری نکرده و پشت مسولین محکم بایستیم و عقب نشینی نکنیم
    انگار ما عادت کردیم که فقط منتظر حمله باشیم و در نهایت بریم تو سنگر…باید رسانه ما قوی تر عمل کنه باید خودیم فعالانه حق و حقوقمون را طلب کنیم..تو تمام سایت های شهرک نشین شما اگر کوچکترین گفتگویی را حتی با نهایت ادب اغاز کنید با شیوه ی گرگ خصلتی وبا حمله دستجمعی و توهین روبرو مواجه میشویید .این شیوه گفتگو و رفتار را هم حتی در به اصطلاح بزرگان و نمایندگان شهرک نشینی ودر برخورد با مسولین شهرمان مشاهده میکنید..یادمان نرود مسویلین گیبانی یک خصوصیت مشترک وبارز دارند که حق را به ارباب رجوع سلیته و بی ادب با درشت گوی میدن در مقایگبل ارباب رجوع ارام و ساکت ومودب..با این سیاست که بزار شر او سلیته کوتاه بشه..‌ما سلیته نیستیم اما ارام نمیشینیم جناب استاندار گویا خواهرزاده شما به بیماری رفع شر سلیته دچار شده ست ..حق ما این نبود…

  • فرهادسپیدرود گفت:

    آقای رادنی من اولین بار نیستش که از سایت تیمم بازدید میکنم و قبل از انتشار کامنت به صفحه اخبار رفتم و دقیقا این خبرهای مربوط به حق خواهی نمایندگان رشت از منطقه آزاد کاسپین از صفحه اخبار هم حذف شده بود..به هرحال از شما تقاضا داریم که لجن پراکنی شهرکنشینها رو که بر ضد مردم رشت و سپیدرود هستش رو توی این سایت نمایش ندید این تقاضای صدها باره من و همه کاربران سایت و هواداران سپیدرود بزرگ از شما هستش ولی کاملا مشخص هستش که نظر هواداران برای شما هیچ اهمیتی نداره و دلیل ادبیات گاها خشن کاربران بی توجهی شما به خواسته هواداران هستش…تنها چیزی که مهم هستش نام بزرگ سپیدرود هستش و بس …دنیا فقط رشت …جانم سپیدرود جانم داماش