وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نتایج کامل بازی های تیم بانوان فوتسال سپیدرود: نایب قهرمانی که به قهرمان یازده گل زد!

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم لیگ برتری بانوان فوتسال بانوان سپیدرود رشت در کمال شایستگی در پایان مسابقات لیگ برتر پس از تیم ملی حفاری اهواز به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

نکته جالب و البته کمی تلخ این است که دختران رشتی توانسته بودند تا تیم قهرمان این مسابقات یعنی ملی حفاری را در خانه خودش با نتیجه یازده بر یک تحقیر نمایند.

با هم نگاهی می اندازیم به نتایج کسب شده این تیم از هفته نخست تا هفته بیست و یکم: 

1- تیم سپیدرود در هفته نخست مسابقات با نتیجه پنج بر دو تیم راه آهن را شکست داد. سارا شیربیگی (دو گل) ، فاطمه شریف (دوگل) و مرضیه توفیقی (یک گل) برای سپیدرود رشت گلزنی کردند و نارمیلا فتحی و سوسن رضاپور گل های راه آهن تهران را به ثمر رساندند.

2- در هفته دوم تیم بانوان سپیدرود موفق شد تا با نتیجه 5 بر 3 کاسپین را شکست دهد. سارا شیربیگی (سه گل) ، فاطمه حسینی نیا و مرضیه توفیقی هرکدام یک گل برای سپیدرود به ثمر رساندند.

3- دختران سپیدرودی با نتیجه چهار بر سه تیم پالایش نفت اهواز را در هفته سوم شکست دادند. در این مسابقه برای سپیدرود سارا شیربیگی و مرضیه توفیقی هر کدام دو گل به ثمر رساندند و گلهای تیم مهمان توسط سهیلا ملمولی (۲گل) و زهره میثمی به ثمر رسید.

4- تیم سپیدرود باید در هفته چهارم به مصاف دانیال ایذه می رفت که این بازی به دلیل کناره گیری میزبان از مسابقات برگزار نشد.

5- سپیدرود رشت در هفته پنجم توانست با نتیجه پرگل ۸ بر یک مقابل شهریار به برتری برسد. تیم سپیدرود با گل های فاطمه شریف (۵ گل) و سارا شیربیگی ( ۳ گل ) در برابر تک گل مریم اباذری که برای شهریار کرج به ثمر رساند توانست مهمان خود را شکست دهد.

6- در پر حاشیه ترین مسابقه فصل و در هفته ششم تیم دانشگاه آزاد در تهران با نتیجه 3 بر یک سپیدرود را شکست داد. تک گل سپیدرود توسط فاطمه شریف به ثمر رسید.

7- سپیدرود رشت در هفته هفتم با نتیجه 8 بر 3 تیم انصار ولایت تبریز را در رشت شکست داد. گل های سپیدرود توسط فاطمه شریف (3گل)، نسیمه غلامی و فاطمه حسینی نیا (هرکدام 2 گل) و ساراشیر بیگی (یک گل) به ثمر رسید.

8- سپیدرودی توانستند با نتیجه ۷ بر ۳ برابر بازرگانی امیر نوشهر در هفته هشتم به پیروزی دست یابند. گل های سپیدرود را در این بازی سارا شیربیگی (۵ گل ) و فاطمه شریف ( ۲ گل ) به ثمر رساندند.

9- سپیدرود در رشت در هفته نهم برابر ملی حفاری اهواز با نتیجه سه بر دو شکست خورد. دو گل سپیدرود توسط فاطمه شریف و مرضیه توفیقی به ثمر رسید.

10- در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان تیم سپیدرود در زنجان با نتیجه 7 بر 2 تیم البرز شهرداری زنجان را شکست داد. گل های سپیدرود را در این مسابقه سارا شیربیگی، فاطمه شریف و فاطمه حسینی نیا (هر کدام ۲ گل) و نسیم غلامی به ثمر رساندند.

11- تیم سپیدرود رشت و یاران جوان بندرعباس در هفته یازدهم برابر هم قرار گرفتند که در پایان این مسابقه با نتیجه پر گل ۱۳ بر ۲ به سود سرخ پوشان رشتی خاتمه یافت. گل های سپیدرودی ها را در این بازی سارا شیربیگی (۴گل)، نسیمه غلامی و فاطمه حسینی نیا (هر کدام ۳ گل)، فاطمه شریف (۲گل) و مرضیه توفیقی (۱گل) به ثمر رساندند.

12- در چارچوب هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان کشور و هفته دوازدهم این مسابقات تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه ۶ بر 4 راه آهن را شکست دهند. گل های سپیدرود را در این بازی سارا شیربیگی، نسیمه غلامی و فاطمه حسینی نیا ( هرکدام 2گل) به ثمر رساندند.

13- تیم سپیدرود رشت در هفته سیزدهم و در خانه برابر کاسپین قزوین با تساوی سه بر سه متوقف گردید. گل های سپیدرود را در این مسابقه فاطمه حسینی نیا ( ۲گل) و فاطمه شریف ( ۱ گل ) به ثمر رساندند. برای کاسپین هم اعتدالی (۲گل) و حیدری (۱گل) وارد دروازه سپیدرودی ها کردند.

14- تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در آبادان و در هفته چهاردهم میزبان خود را با نتیجه شش بر چهار با شکست مواجه کند. گل های سپیدرود را در این بازی سارا شیربیگی (سه گل)، فاطمه حسینی نیا، مرضیه توفیقی و نسیمه غلامی (هرکدام یک گل) به ثمر رساندند. برای تیم پالایش و پخش نفت آبادان هم مژده بختیاری، سهیلا ملمولی، زینب جلالی و زهره میثمی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

15- بازی سپیدرود با دانیال ایذه در هفته پانزدهم به دلیل انصزاف تیم مهمان از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان، برگزار نگردید.

16- در هفته شانزدهم تیم بانوان سپیدرود موفق شدند تا میزبان خود شهریار را با یک نتیجه خیره کننده 15 بر یک از پیش رو بردارند. در این مسابقه سارا شیربیگی ( ۵گل)، فاطمه حسینی و فاطمه شریف (هرکدام ۳گل)، نسیمه غلامی (۲گل)، فهیمه فروهر و مرضیه توفیقی نسب (هرکدام یک گل) برای سپیدرود گلزنی کردند.

17- سپیدرود در رشت با نتیجه سه بر دو تیم داشگاه آزاد را در هفته هفدهم شکست داد. دو گل دانشگاه آزاد در دقیقه هشتم توسط سپیده زرینی راد و هجدهم توسط مریم چرخاوی به ثمر رسید و سپیدرود توانست با سه گل دقیقه ۲۰ مرضیه توفیقی، ۲۶ فاطمه حسینی نیا و ۲۹ فاطمه شریف حریف خود را شکست دهد.

18- تیم سپیدرود رشت موفق شد تا در تبریز میزبان خود انصار ولایت را با نتیجه هفده بر سه درهم بکوبد. گل های سپیدرود را سارا شیربیگی (۱۰ گل)، نسیمه غلامی (۳ گل)، مرضیه توفیقی و فاطمه حسینی نیا (هر کدام ۲ گل) در این مسابقه یک طرفه به ثمر رساندند و شهین افلاکی ( ۲ گل) و شیما کریمی دروازه بان سپیدرود ( گل به خودی) سه گل میزبان را وارد دروازه سپیدرودی ها کردند.

19- تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه یازده بر سه مهمان خود تیم شهرداری نوشهر را شکست دهد. گل های سپیدرود را سارا شیربیگی ( ۴ گل)، فاطمه حسنی (۴ گل) و فاطمه شریف (3 گل) در این مسابقه یک طرفه به ثمر رساندند و ژاله قطبی، نسیم نوازنده و گلاره جلیلیان (هر کدام یک گل)، سه گل مهمان را وارد دروازه سپیدرودی ها کردند.

20- در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه دور از انتظار یازده بر یک میزبان خود تیم صدر نشین ملی حفاری اهواز را شکست دهد. گل های سپیدرود را فاطمه شریف (4 گل)، فاطمه حسینی نیا و مرضیه توفیقی (هر کدام 2 گل) سارا شیربیگی و نسیمه غلامی ( هر کدام یک گل)، و فهیمه زارع مدافع ملی حفاری در این مسابقه یک طرفه به ثمر رساندند و زیور بابایی تک گل مهمان را وارد دروازه سپیدرودی ها کردند.

21- در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه جالب توجه شانزده بر دو تیم البرز شهرداری زنجان را شکست دهد. گل های سپیدرود را سارا شیربیگی (10 گل)، فاطمه شریف و فاطمه حسینی نیا (هر کدام 2 گل)، مرضیه توفیقی (یک گل)، و فاطمه رحمتی مدافع البرز شهرداری در این مسابقه یک طرفه به ثمر رساندند و مهدیه عباسی و محدثه محمدی دو گل مهمان را وارد دروازه سپیدرودی ها کردند.

22- در چارچوب هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم سپیدرود رشت موفق شد تا با نتیجه پرگل شانزده بر سه تیم یاران جوان بندرعباس را شکست دهد. در این مسابقه سارا شیربیگی به مانند هفته گذشته ده گل وارد دروازه حریف کرد و نسیمه غلامی، فاطمه حسینی نیا و مرضیه توفیقی نصب هر کدام دو گل برای سپیدرود به ثمر رساندند. برای میزبان هم فاطمه ارژنگی، مریم مرادی و یلدا تاجیک هر کدام یک گل وارد دروازه نایب قهرمان این مسابقات کردند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

3 دیدگاه ارسال شده است