وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: عدم دعوت از جلال حسینی ربطی به اختلاف کی‌روش و برانکو ندارد

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – سرمربی اسبق تیم سپیدرود رشت با اشاره به اعلام لیست نهایی تیم ملی و عدم دعوت از کاپیتان پرسپولیس گفت: عدم دعوت از سید جلال حسینی ربطی به اختلافات کی‌روش و برانکو ندارد.

به گزارش سایت سپیدرود، علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در رشت در ارتباط با انتشار لیست ۲۴ نفره تیم ملی اظهار کرد: تجربه نشان داده که کی‌روش تصمیمات درستی برای فوتبال ایران گرفته است و باید به سرمربی تیم ملی و کادر فنی وی اعتماد کرد؛ در طول سالیان اخیر فوتبال ایران از تصمیمات کی‌روش ضرر نکرده است.

وی با بیان اینکه هر سرمربی دوست دارد بهترین نفرات را در اختیار داشته باشد، افزود: به اعتقاد بنده با توجه به پست‌های حساس دروازه‌بان و دفاع آخر، حضور بازیکن باتجربه‌ای نظیر سید جلال حسینی که در سالیان اخیر دفاع مطمئنی بوده است به تیم ملی کمک می‌کرد؛ عملکرد مثبت وریا غفوری در دیدارهای اخیر استقلال به‌ ویژه در جام باشگاه‌های آسیا نیز هر سرمربی را مجاب به استفاده از وی می‌کرد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه عدم دعوت از حسینی به اختلاف کی‌روش و برانکو ربطی ندارد، گفت: دعوت از سایر بازیکنان پرسپولیس نشان می‌دهد که اختلافات کی روش و برانکو در عدم دعوت بازیکنان پرسپولیس نقشی ندارد، لیکن نقطه تاریک لیست سرمربی تیم ملی عدم دعوت از سید جلال حسینی و وریا غفوری است.

نظرمحمدی با بیان اینکه ایران شانس صعود به دور دوم جام جهانی را دارد، تصریح کرد: در فوتبال روز دنیا هیچ حریفی از پیش بازنده نیست و با وجود اینکه ایران در گروه دشواری قرار گرفته است، شانس صعود به دور دوم را دارد، در صورت عدم صعود به دور دوم، چیزی از ارزش‌های تیم ملی کم نمی‌شود، بنابراین با توجه به بازیکنان شایسته‌ای که ایران دارد انتظار بازی‌های قابل‌ قبول از آن را داریم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی کادر فنی تیم ملی آنالیز دقیق حریفان است، تبیین کرد: در یک ماهی که به جام جهانی باقی‌ مانده است، نحوه آماده‌سازی، بازی‌های تدارکاتی و آمادگی ذهنی و روانی تأثیر به‌سزایی در نتایج تیم ملی دارد.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است

  • یازغار گفت:

    چناب نظرمحمدی . به اعتقاد کیروش بیرانوند و امیری از کشف های خودش هستند چون وقتی در نفت بودند دعوتشان کرد به تیم ملی . از بین پرسپولیسی ها کسی را دعوت نکرد محرمی و انصاری رو .چون اینارو برانکو رو کرده اگه کامیابی نیا هم سالم بود دعوتش میکرد شما لازم نیست از این مارمولک دفاع کنی. سعی نکن خودت رو مخاف کریمی نشان بدی