وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نظرمحمدی: نساجی را با دو گل شکست می‌دهیم / بعد از قهرمانی به مزار مادرم می‌روم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – فردا برای تیم سپیدرود و مردم فوتبال‌دوست رشت و گیلان یک روز مهم است.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از “ورزش سه”، دو تیم گل‌گهر سیرجان و ملوان در تعقیب سپیدرود هستند تا به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کنند. علی نظرمحمدی و بازیکنانش تا همین جا کار بزرگی انجام داده‌اند. او شاید این روزها به اندازه تمام فصل فشار روحی و استرس را تحمل می‌کند. ۹۰ دقیقه‌ای که می‌تواند برای مجموعه آنها تاریخ‌ساز باشد. سپیدرود روز دوشنبه میزبان نساجی مازندران است و پیروزی در این بازی سخت آنها را به هدفشان می‌رساند. اگر هر نتیجه‌ای غیر از این به دست آید آن وقت باید منتظر نتیجه بازی دو رقیب دیگرشان باشند.

فردا می‌تواند برای سپیدرود، شما و هواداران تیم‌تان یک روز خاص باشد؛ اگر به لیگ برتر صعود کنید.

من اعتقاد دارم که هواداران سپیدرود خیلی بیشتر از قبل استقبال خواهند کرد به طوری که ۳-۲ ساعت مانده به شروع بازی درهای استادیوم را ببندند.

با اینکه نسبت به ملوان و گل‌گهر یک امتیاز بیشتر دارید اما بپذیرید که مثل همیشه بازی‌های تیم‌های گیلانی و مازندرانی حساسیت و سختی‌های خودش را دارد.

قطعا همینطور است. به اعتقاد من دو تیم شباهت‌های بسیاری دارند. هر دو ریشه‌دار و قدیمی، با هویت، درگیر مشکلات عدیده مالی، مظلوم و پرتماشاگر که البته تماشاگران سپیدرود بیشتر هستند. فقط امیدوارم بازیکنان ما بدون استرس و در آرامش کامل بازی خودشان را انجام دهند. خیلی خوشحالم که از بهترین داور فوتبال کشورمان برای این مسابقه استفاده خواهد شد.

به مشکلات مالی اشاره کردید. به نظرتان در صورت صعود این مشکلات شما و تیم‌تان را بیشتر اذیت نخواهد کرد.

من امیدوارم که صعود کنیم چون حق مردم خطه شمال است که حداقل یک تیم در لیگ برتر داشته باشند. چرا استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل و… فاقد یک تیم لیگ برتری باشند. به امید خدا ما صعود می‌کنیم تا مردم گیلان و تمام استان‌های شمالی از این مساله احساس غرور کرده و به خود ببالند. اما درباره مشکلات باید بگویم جذب اسپانسر و سرمایه‌گذار برای تیم‌های خصوصی مثل ما در لیگ برتر تا حدودی میسر و شدنی نیست.

چرا؟

چون انگیزه‌های سرمایه‌گذاران برای لیگ برتر فرق می‌کند. به هرحال تبلیغات دور زمین، پخش تلویزیونی، توجه بیشتر رسانه‌ و… همه اینها باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای اسپانسرها خواهد شد. ضمن اینکه سازمان لیگ هم در همین راستا به تیم‌های لیگ برتری کمک می‌کند.

البته به همان نسبت و شاید هم بیشتر هزینه زیاد خواهد بود.

صددرصد. به همین دلیل اگر شرایط به همین منوال باشد به مشکل می‌خوریم. به هرحال تیم‌ها قبل از ورود به لیگ برتر باید با بازیکنان‌شان تسویه حساب کنند و کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال هم در همین راستا خیلی موشکافانه شکایات را بررسی می‌کند. من امیدوارم سرمایه‌گذاری که برای سپیدرود می‌آید با فراغ بال کار کند. ما در حال حاضر مشکلات تیم خوب نفت تهران را می‌بینیم و معتقدم اگر شخصیت بزرگی مثل علی دایی بالای سر آنها نبود تا الان شرایط به مراتب سخت‌تری داشتند.

حال و هوای این روزهای خودتان در آستانه بازی با نساجی چگونه است؟

حقیقتش را بخواهید بعد از باخت به گل‌گهر در سیرجان اصلا اوضاع و احوال خوبی نداشتم چون باورم نمی‌شد که باخته باشیم. اما بعد از ۴۸ ساعت فراموشش کردم و زمانی که دیدم بچه‌های تیم با انگیزه مضاعف تمرین می‌کنند روحیه‌ام کاملا تغییر کرد. شاید باور نکنید اما تمرین روز جمعه ما در حضور هواداران‌مان از بهترین جلسات تمرینی در این فصل بود.

بازی را پیش‌بینی می‌کنید؟

ببینید بازی بسیار سنگینی است اما من فکر می‌کنم با اختلاف دو گل تیم خوب نساجی را شکست می‌دهیم.

برای بعد از بازی و در صورت صعود برنامه‌ای ندارید؟

ما به امید خدا بعد از صعود نماز شکر می‌خوانیم و من بلافاصله بر مزار مادرم حاضر می‌شوم تا از او تشکر کنم. چون بچه‌های تیم می‌دانند که چقدر برای ما دعا می‌کرد و شک ندارم یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت ما دعای مادرم بوده است. البته نذری هم دارم که باید ادا شود. ضمن اینکه باید به پابوس آقا امام رضا(ع) هم بروم.

بازیکن مصدوم دارید؟

تنها نگرانی ما هادی تامینی است که من درود می‌فرستم به شرف هادی و بقیه بچه‌ها که با تمام مشکلات و مصدومیت‌ها یک قدم عقب نگذاشتند تا شادی را به هواداران هدیه کنند.

انصافا هواداران سپیدرود همیشه کنار تیم‌شان بودند.

شما می‌دانید که استقلال و پرسپولیس در همه شهرها هوادار دارند و نیازی نیست برای بازی‌های خارج از خانه‌شان هوادار ببرند. اما هواداران سپیدرود که مالکان اصلی این تیم هستند رنج سفر ۲۲ ساعته تا سیرجان را برای حمایت از تیم محبوب‌شان به جان خریدند. واقعا دمشان گرم و من دست تک‌تک‌شان را می‌بوسم.

بازی با نساجی سرنوشت صعود را مشخص می‌کند. به دلیل حساسیت این بازی بازیکنان شما شارژ روحی نشده‌اند؟

ما از ابتدای فصل تنها بودیم چون یک تیم خصوصی هستیم. اما در همین مسیر سخت بزرگان زیادی همراهمان و همدردمان بودند. شهردار محترم رشت و مدیرکل اداره ورزش و جوانان که نقش غیرقابل انکاری داشتند و اگر نبودند ادامه راه برای ما میسر نبود. همچنین استاندار محترم که عنایت ویژه‌ای به ما داشتند و در چند نوبت به بازیکنان پاداش دادند. ضمن اینکه باید از حسین هدایتی و مالک هتل کادوس هم نام ببریم.

صحبتی مانده؟

من می‌خواهم از هواداران سپیدرود یک بار دیگر تشکر کنم و به آنها اطمینان می‌دهم که در آخرین بازی با همه توان برای پیروزی و شاد کردن دل‌شان به زمین می‌رویم.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.