وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نود/ سپیدرود – پارس، دو روی یک سکه + عکس

(نود / عکس ها از: خشایار هدانی)

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود در هفته بیست و ششم موفق شد با یک گل صدرنشین هفته های ابتدایی لیگ برتر را شکست دهد تا نبرد تازه واردان لیگ برتر هفدهم با برتری شاگردان علی کریمی به پایان برسد.

به گزارش سایت سپیدرود و به نقل از وب سایت نود، سپیدرود در این هفته به هفتمین برد خود دست یافت تا در کنار تیم های استقلال خوزستان و پدیده مشهد با ۲۶ امتیاز همچنان برای فرار از سقوط به دسته پائین تر رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

در این هفته سپیدرود باز هم گلزنی کرد تا روند جالبی را که در این تیم ایجاد شده، همچنان پابرجا باشد. سپیدرود رشت از هفته چهاردهم لیگ برتر به بعد، در تمامی هفته های زوج برابر حریفانش گلزنی کرده اما در هفته های فرد در گلزنی ناکام بوده و دروازه هیچ حریفی را باز نکرده است.

پارس جنوبی جم که در هفته های ابتدایی لیگ برتر صدرنشین بود و رقیبی جدی برای پرسپولیس به حساب می آمد، هفته هاست که رنگ پیروزی را ندیده و در حسرت کسب ۳ امتیاز بازی مانده است.

این تیم در یازده بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک برد به دست آورده که عملکردی کاملاً متفاوت با نیم فصل اول این تیم را نشان می دهد. البته شاگردان مهدی تارتار در نیم فصل اول آنقدر خوب نتیجه گرفتند که با وجود عدم نتیجه گیری مطلوب در هفته های اخیر، همچنان با ۳۹ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.