وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

نوشهر و ماهشهر پلی‌آفی شدند: پایان لیگ دو با صعود نیروی زمینی و کویر مقوا

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – فصل ۰۳-۰۲ لیگ دسته دوم امروز با برگزاری مسابقات هفته پایانی گروه دوم به پایان رسید.

در پایان مرحله گروهی فصل ۰۳-۰۲ لیگ دسته دوم کشور دو پایتخت نشین تیم نیروی زمینی تهران و کویر مقوای تهران با قرار گیری در رتبه نخست گروه اول و دوم به صورت مستقیم به فصل آتی لیگ آزادگان صعود کردند تا نمایندگان استان تهران در فصل بعدی این رقابت‌ها به عدد ۴ افزایش یابد.

دو تیم نیروی زمینی و کویر مقوا در کنار دو تیم سایپا تهران و آریو اسلامشهر چهار نماینده‌ پایتخت کشور خواهند بود که در لیگ دسته اول حضور خواهند داشت.

دو تیم‌ شهرداری ماهشهر و شهرداری نوشهر با کسب رتبه‌های دوم گروه اول و دوم به مرحله پلی‌آف صعود کردند و باید برای مشخص شدن تیم سوم صعود کننده به لیگ یک کشور در این مرحله به صورت دو دیدار رفت و برگشت به رقابت بپردازند تا پیروز مجموع دو مسابقه به عنوان تیم سوم راهی فصل آینده لیگ دسته اول کشور شود‌.

۳ تیم شهدای ساری، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس از گروه نخست و سه تیم شاهین تابان بوشهر، آکادمی کیای تهران و ستارگان سرخ تهران ۶ تیم سقوط کرده از لیگ دو به لیگ سه را تشکیل می‌دهند که فصل آینده در مرحله نهایی لیگ دسته سوم حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.