وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

همدلی رمز پیروزی و بهروزی ماست

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود سپیدرود ما چند سالی است که از اسب افتاده اما به مدد ریشه و هویت و مکتب نیم قرنی اش هرگز از اصل نیفتاده و نخواهد افتاد.

امروز سپیدرود به پشتوانه همدلی و رفاقت و پشت هم ایستادن تمام اعضایش می خواهد هر کار ناممکن را ممکن کند، می خواهد کاری کند کارستان تا دوباره پر آب شود سپیدرود خروشان ما و جاری شود در رگ گیلانیان.

اویس کردجهان در پایان بازی در خلوت رختکن در آغوش سرمربیش علی نظرمحمدی‌، اشک شوق می ریزد

این تصاویر آدم را سر کیف می آورد و ‌سرشار از غرور می کند. جایی که بازیکن بزرگی مثل اویس کردجهان با آن همه رزومه درخشانش وقتی روی نیمکت ذخیره می نشیند و به عنوان یار تعویضی به زمین می رود آنقدر در زمین جان می گذارد که پایان بازی در خلوت رختکن در آغوش سرمربیش علی نظرمحمدی‌، اشک شوق می ریزد و آن طرف تر مصطفی زینعلی متعصب پیش از بازی به مانند یک مربی و رفیق و برادر سید محمد حسینی را آماده رزم می کند.

مصطفی زینعلی متعصب پیش از بازی سید محمد حسینی را آماده رزم می کند

این شادی از ته دل پس از برد فقط یک سلفی ساده نیست، این فریاد همبستگی یک تیم است که قرار است بازهم برای کرور کرور هوادار عاشق سپیدرود افتخار آفرینی کنند.

این شادی از ته دل پس از برد فقط یک سلفی ساده نیست

ما پیش از این در دو اردی بهشت پی در پی و رویایی تجربه این یکدلی و عشق ورزی را داشته ایم و دوباره می خواهیم کاری کنیم کارستان!

#سپیدرود_میراث_گرانبهای_آبااجدادی_ماست

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.