وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

هیچ امیدی به بازگشت علی کریمی نیست / چهار هفته سرنوشت ساز در انتظار سپیدرود

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودرامین رضایی می گوید تصمیم‌گیری برای آینده باشگاه سپیدرود برعهده اداره کل وزارت ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان گیلان است.

امروز تمرین تیم سپیدرود رشت که قرار بود ساعت ۱۱ امروز برگزار شود، به علت نبود علی کریمی برگزار نشد. بازیکنان و تعدادی از هواداران سپیدرود رشت خواستار بازگشت علی کریمی به تیم بودند.

رامین رضایی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت در گفت و گو با ایسنا، در این رابطه اظهار کرد: آقای کریمی تیم را به اداره کل وزارت ورزش و جوانان استان گیلان واگذار کرده و مسؤولیتی در باشگاه ندارد. دیگر اداره کردن باشگاه با اداره کل وزارت ورزش است و تصمیم‌گیری این مساله بر عهده هیأت فوتبال و اداره کل وزارت ورزش استان گیلان.

او ادامه داد: من از تمرین نکردن امروز تیم به خاطر نبود علی کریمی با خبر شدم اما این را باید دانست که هیچ امیدی برای بازگشت علی کریمی به سپیدرود وجود ندارد.

چهار هفته سرنوشت ساز در انتظار سپیدرود

سپیدرود در ادامه لیگ برتر چهار بازی بسیار سرنوشت ساز برگزار می‌کند که تا حدودی تکلیف آنها در لیگ برتر را مشخص می‌کند. سپیدرود در حال حاضر رده یکی مانده به آخر جدول را در اختیار دارد و با توجه به نتایج کسب شده کار سختی برای بقا در لیگ برتر خواهد داشت.

با این حال تماشاگران و بازیکنان این تیم امید زیادی به چهار بازی آینده سپیدرود دارند. از این چهار دیدار، سه مسابقه در ورزشگاه سردار جنگل و یک مسابقه هم در آبادان برگزار می‌شود که کسب نتیجه معقول توسط بازیکنان می‌تواند به ماندن آن‌ها در لیگ برتر کمک زیادی کند.

سرخ‌های گیلانی جمعه هفته جاری در خانه برابر استقلال خوزستان پایین جدولی قرار می‌گیرند. دربی سرنوشت ساز بین شمال و جنوب که تیم بازنده راه زیادی برای سقوط طی خواهد کرد. اما تیمی که بتواند برنده از زمین خارج شود امید زیادی برای ماندگاری در لیگ برتر خواهد داشت.

آن‌ها در ادامه با سفر به آبادان برابر صنعت نفت آبادان قرار خواهند گرفت. تیمی که رکورد دار کسب تساوی در لیگ برتر است و سپیدرود هم می‌تواند با به دست آوردن این نتیجه روز ایده‌آلی را طی کرده و به آینده امیدوار شود.

اما بعد از این، دو هفته بسیار حساس سپیدرودی‌ها فرا می‌‎رسد. این تیم در دو دیدار متوالی خانگی ابتدا مقابل پرسپولیس تهران بازی می‌کند. تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد و به شکست تیم‌هایی مانند سپیدرود فکر می‌کند.

بلافاصله آن‌ها برابر پیکان قرار می‌گیرند. تیمی که نه شانس قهرمانی دارد و نه خطری برای سقوط را احساس می‌کند و میزبان می‌تواند با کسب یک برد شیرین گام مهمی برای بقا در لیگ بردارد. البته تا به اینجا تکلیف کادر فنی تیم مشخص نیست و باید دید چه کسی در نهایت سکاندار هدایت سپیدرود خواهند شد.

سفر به تهران برای راضی کردن جادوگر / بازیکنان سپیدرود به خاطر غیبت کریمی تمرین نکردند

بازیکنان تیم فوتبال سپیدرود رشت در حمایت از علی کریمی امروز حاضر به تمرین نشدند. تیم سپیدرود رشت که از روز گذشته به دلیل اعلام استعفای علی کریمی وارد مرحله جدیدی از مشکلات و حاشیه‌ها شده است، امروز نیز با تصمیم بازیکنان این تیم نشان داد که این مشکلات فعلاً ادامه‌دار خواهند بود.

شب گذشته در فضای مجازی اکثر بازیکنان سپیدرود با حمایت از علی کریمی نشان دادند که می خواهند سرمربی تیمشان به تمرینات بازگردد اما ظاهرا تصمیم کریمی برای کناره گیری از سرمربیگری تیم جدی است و امروز هم در رشت حاضر نشد.

 امروز صبح نیز در حالی که قرار بود تمرینات از ساعت ۱۱ صبح آغاز شود، بازیکنان بر سر محل تمرین حاضر شدند اما به خاطر نبود علی کریمی از انجام تمرینات خودداری کردند و وارد زمین چمن نشدند.

بازیکنان در محل تمرین اعلام کردند که میخواهند به تهران بروند تا علی کریمی را برای بازگشت به تیم راضی کنند.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × پنج =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.