وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پاسخ عجیب فتاحی: قرار نیست با خواسته هر باشگاه یک بازی را به تعویق بیاندازیم!

وب سایت فرهنگی ورزشی سپیدرودسعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به اظهارات اخیر مالک باشگاه سپیدرود واکنش نشان داد.

باشگاه سپیدرود خواستار برگزاری دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان با دیگر بازی های تیم‌های در خطر سقوط به صورت همزمان شده است، در حالی که طبق برنامه از قبل از اعلام شده از سوی سازمان لیگ فقط دیدارهای دو هفته پایانی این مسابقات به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

با توجه به همین قضیه مالک باشگاه سپیدرود انتقاداتی را متوجه برنامه‌ریزی این مسابقات کرده است که این مسئله با واکنش سعید فتاحی مواجه شد.

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این مورد اظهار داشت: باشگاه سپیدرود درخواست داشته از این هفته دیدار‌های تیمش با بازی‌ دیگر تیم های در خطر سقوط همزمان باشد، در حالی که برابر قانون تنها دو هفته پایانی بازی‌ها همزمان است.

فصل گذشته هم به خاطر اینکه شائبه‌ای نباشد از باشگاه تراکتورسازی خواستیم در هفته بیست‌وهشتم که با سپیدرود بازی داشت یک روز با تأخیر به میدان برود. الان هم اگر باشگاه سپیدرود خواهان جابه جایی بازی اش با فولاد است، باید این مسابقه با دیدار‌  تیم‌هایی که در خطر سقوط هستند در یک زمان برگزار شود، نه اینکه آن بازی‌ها را با بازی سپیدرود و فولاد همزمان کنیم.

وی یادآور شد: قرار نیست به خواسته هر باشگاه دیدارش به زمان دیگری موکول شود، بلکه رضایت حریفش هم مهم است. در حال حاضر هم تغییر زمان بازی سپیدرود هم ملزم به موافقت باشگاه فولاد است.

اگر این تیم مشکلی برای بازی در روز شنبه مقابل سپیدرود نداشته باشد آن وقت این مسابقه را در این روز همزمان با بازی نفت مسجدسلیمان و صنعت نفت آبادان برگزار خواهیم کرد، دقیقاً مثل سال قبل که بازی سپیدرود و تراکتورسازی را به جای پنجشنبه در روز آدینه برگزار کردیم و برای این کار موافقت باشگاه تبریزی را گرفتیم.

درخواست سپیدرود در گرو موافقت فولاد

سعید فتاحی می گوید که درخواست سپیدرودی ها برای انجام بازی همزمان با نفت مسجد سلیمان تنها در صورت موافقت فولادی ها قابل انجام است.

چهار هفته تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و این در شرایطی است که علاوه بر وجود رقابت سنگین در رده های بالایی جدول رده بندی، در رتبه های پایین جدول هم حساسیت با توجه به نمایش های خوب سپیدرود با نادر دست نشان و افتی که نفت مسجد سلیمان تجربه کرد، بسیار بالاتر رفته.

در پایان هفته ۲۶ ام، سپیدرود ۱۹ امتیازی است و نفت مسجد سلیمان با ۲۰ امتیاز یک رده بالاتر از این تیم در رتبه چهاردهم قرار گرفته است. سپیدرود این هفته طبق برنامه روز جمعه باید با فولادخوزستان در رشت بازی کند و تیم نفت مسجد سلیمان یک روز بعد یعنی روز شنبه در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان می رود؛ باشگاه سپیدرود اما در این بین خواهان برگزاری بازی در ساعت همزمان شده است.

سعید فتاحی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در واکنش به درخواست سپیدرودی ها به ورزش سه می گوید : « طبق قانون دو هفته پایانی مسابقات فقط همزمان است. سال گذشته هفته بیست و هشتم بازی سپیدرود پنج شنبه بود و با رقیبانش صحبت کردیم که بازی جابجا شود و این کار انجام شد.»

فتاحی حرف هایش را ادامه داد و بیان کرد: « در مجموع درخواست سپیدرودی ها معقول نیست. ما می توانیم بازی سپیدرود را یک روز  تغییر بدهیم ولی آنها باید با تیم فولادخوزستان هماهنگ شوند و موافقت باشگاه را بگیرند.»

درخواست سپیدرود برای همزمانی بازی نفت مسجدسلیمان

باشگاه سپیدرود طی نامه‌ای از مسوولان سازمان لیگ خواسته با توجه به اهمیت دیدارهای باقیمانده، بازی‌های این تیم و نفت مسجد سلیمان همزمان برگزار شود.

سپیدرود رشت با کسب نتیجه مناسب طی سه هفته اخیر، اکنون از امید زیادی برای بقا برخوردار است و این در حالی است که بزرگترین رقابت آنها با نفت مسجد سلیمان در راه کسب سهمیه بقا است.

بر این اساس مسوولان سپیدرود طی نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار برگزاری دیدارهای همزمان برای دو تیم طی ۴ هفته باقیمانده شده‌اند.

طبق برنامه فعلی، سپیدرود یک روز جلوتر از نفت مسجد سلیمان برابر رقیب قرار خواهد گرفت و روز جمعه میزبان تیم فولاد خوزستان است و نفت مسجد سلیمان روز شنبه برابر نفت در آبادان قرار خواهد گرفت.

باید دید با توجه به حساسیت های شکل گرفته و اهمیت نتایج دو تیم برای دستیابی به کسب سهمیه بقا، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − چهارده =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

1 دیدگاه ارسال شده است