وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد تیم سپیدرود رشت / تست کرونای اعضای تیم منفی شد

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرودمدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت ضمن اعلام منفی شدن تست کرونای اعضای باشگاه سپیدرود رشت گفت: بخشی از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شد.

رادنی دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: نتیجه تست کرونای تمامی اعضای کادر فنی و بازیکنان سپیدرود منفی شد و این تیم برای ادامه حضور در مسابقات مشکلی نخواهد داشت.

مدیرروابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت ابراز داشت: این تست پس از پایان تمرین روز سه‌شنبه زیر نظر پزشک باشگاه و نماینده مرکز بهداشت استان گیلان انجام شد و تمامی اعضای کادر فنی و اداری و بازیکنان سپیدرود تست «پی سی آر» دادند.

دیدار گفت باشگاه سپیدرود از ابتدای بروز همه‌گیری کرونا یکی از منظم‌ترین باشگاه‌ها در انجام این تست بوده و تا امروز تعداد این تست‌ها دو رقمی شده و در حد بضاعت مالی، پروتکل‌های ابلاغی را رعایت کرده‌ایم که نقش کادر پزشکی باشگاه در این امر غیر قابل انکار است و باید از کادر پزشکی باشگاه سپیدرود تشکر ویژه کرد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه سپیدرود رشت عنوان داشت: با مساعدت شهردار کلانشهر رشت قسط نخست کمک مالی شهرداری و شورای شهر رشت به حساب باشگاه واریز شد تا پیش از سفر تیم به اهواز بخشی از قرارداد فصل جاری کادر فنی و بازیکنان سپیدرود رشت توسط مدیرعامل باشگاه پرداخت شود.

وی گفت: سید مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود با حضور در تمرین با بازیکنان و اعضای کادر فنی به گفت‌وگو پرداخت و در ارتباط با مسایل باشگاه سپیدرود و پرداخت بخش دوم کمک شهرداری به سپیدرود در هفته آینده توسط احمدی شهردار رشت با اعضای تیم سپیدرود سخن گفت.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: کاروان سپیدرود صبح پنجشنبه، رشت را به مقصد اهواز ترک کرد که ابتدا تیم به تهران می‌رود و سپس با پرواز تهران – اهواز راهی این شهر می‌شود تا روز جمعه برابر تیم ملی حفاری اهواز به میدان برود.

وی افزود: این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی حفاری اهواز برگزار می‌شود را رضا کریمی از استان فارس قضاوت خواهد کرد و کمک‌های وی در این مسابقه محمدرضا بیژنی و رضا لیلامی از استان فارس هستند و حسین شفیعی از همین استان داور چهارم خواهد بود و نظارت داوری هم برعهده روح الله ارشادی از استان بوشهر است.

دیدار با دعوت از تمامی مسئولان سیاسی و ورزشی گیلان برای کمک به حل مشکلات این باشگاه گفت: سپیدرود رشت بخشی از هویت و شناسنامه مردم رشت است و اگر امروز برای کمک به این تیم اقدام نشود در آینده باید از خاطره ای تلخ از این کم‌کاری‌ها سخن بگوییم.

مدیررسانه باشگاه سپیدرود رشت افزود: برای هواداران پرتعداد سپیدرود قابل باور نیست که این تیم با قدمتی بیش از نیم قرن چشم انتظار دریافت ارقامی است که در تبریز و اصفهان و اهواز و تهران به شوخی می‌ماند و در رقم یک قرارداد بازیکنان آنها برابر با کل بودجه یک فصل سپیدرود است و عدم تحقق وعده‌های مسئولان برای حل مشکلات سپیدرود تعجب آور است.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + هشت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.