وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیام ویژه: من سپیدرودی ام!

فرشاد کاس نژاد

ما صعود می‌کنیم، نه برای رسیدن به لیگ برتر، برای آن حس که با خود بگوییم گور بابای غم‌ها و بی‌غم‌ها.

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – من سپیدرودی‌ام. پیش‌تر اما مرضم این بود که فقط از رخوت سپیدرود خوشم می‌آمد، از اینکه محبوبیتش ساخته‌ی هیچ موفقیتی نبود.

اغراق درباره تاریخش و قهرمانی آگراندیسمان شده‌اش در جام آقاخان بنگلادش که احتمالا مفت نمی‌ارزیده، برایم مضحک بود. سپیدرود جز هوادارانش در همه‌ی تاریخش چیز دیگری نداشته و هنوز هم ندارد.

اگر در شما حوصله‌ای مانده برای اینکه با یک تیم فوتبال حال‌تان را خوب کنید، سپیدرود همه‌ی نشانه‌ها را برای تبدیل شدن به آن مرض تازه‌ی درونی دارد.

بی‌آینده و سربه هواست، فردایی ندارد، نمی‌داند چرا می‌خواهد صعود کند و نمی‌تواند میل جنون‌آمیز صعود را به رغم همه‌ی فلاکت‌های اقتصادی در خود بکشد.

مثل خودمان است. لنگ امروز و بی‌خبر از فردا. مثل ما -لاابالی‌های این زمانه- دنبال ساختن یک حیرت برای متمول‌هاست، برای اینکه بگوید می‌بینی، ما مثل دیوانه‌ها شما را به سخره می‌گیریم و از دل هیچ، شادی بی‌حصر را و همه چیز را بیرون می‌کشیم.

سپیدرود مال ماست و آخرش ما آن کباده‌ی لوگویش را برمی‌داریم و هی می‌کشیم.

دم مردم شهرم گرم که چند دهه تیم‌شان را زنده نگه داشتند. این وفاداری به یک عشق ناکام، به جام‌های دیگران هزار بار می‌ارزد.

ما صعود می‌کنیم، نه برای رسیدن به لیگ برتر، برای آن حس که با خود بگوییم گور بابای غم‌ها و بی‌غم‌ها.

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

12 دیدگاه ارسال شده است

  • دختر سپیدرودی گفت:

    وای اینقد آیه یاس نخونید پسرها چرا اینقد زود نا امید میشن زودم امیدوار؟تو خیلی بازی ها تا یه گل میزنین میاین تو سایت برای هم کری میخونین که ما بردیم تا یه گل میخورین میزنین تو سرتون که وای باختیم.بابا به جهنم این بازیکن ها پول درست و حسابی نگرفتند این مربی یه نفر تو فصل ازش حمایت نکرد تاحالا اینجا خودشونو رسوندن چرا انتقاد؟بدترین حالت ۵۰ ۶۰ درصد شانس دارن

  • دختر سپیدرودی گفت:

    شاید معجزه بشه شاید اس اهواز جلوی پارس رو بگیره شاید یه مسوول گیلانی پیدا بشه به اهوازی ها وعده بده که جلو پارس کم نیارن کی از فردا خبر داره.بخدا اینقد استرس میکشیم میمیرین ها.

  • دختر سپیدرودی گفت:

    گل گهر با تفاضل گلی که داشت وضعش از همه بهتر بود و داشت میومد بالا یهو افت کرد پس طرفدارای اونا چی باید بگن؟!شاید خدا خواست پارسم اینهمه امتیاز که الکی با ناداوری و حمایت های پشت پرده گرفته از دماغش زد بیرون

  • علی (بندرعباس) گفت:

    قرمز فقط “سپیدرود” …

  • سجاد حسینی گفت:

    سلام ما یعنی سپیدرود عشق بی پایان صعود میکنیم چون هردو تیمو میزنیم مطمئنم بازی رو میبریم چون همه تون باغیرتین دم همه شما گرم .تیم ما میبره میبره میبره به امید پیروزی

  • ســــپیدرودی گفت:

    عــشقه سپیدرود تو خونمونـــــه
    عـــالم آآآدم اینو بدونـــــه
    اووول ،آآآآخر بشی یروزیییی ،رشتـــی ها به پات می مونــن

  • فرهاد شعباني گفت:

    درود بر آقای فرشاد کاس نژاد با این ادبیات زیباشون …
    زنده باد رشت ، زنده باد گیلان
    زنده باد سپیدرود قهرمان
    زنده باد رشتی های عزیز و با غیرت
    امیدوارم مردم مظلوم ومتعصب رشت به کوری چشم دشمنانشون روزی برسه که دوباره سرآمد تمام ایران باشند
    باید متحد باشیم و پرتلاش

  • رود خروشان سپید رود در رگ های مردم و استان جاریست گفت:

    تنها چیزی که میتونه تیم رو شارژ کنه یه مشاوره قوی هست که احتمالا جناب آقای نظرمحمدی با هوش و توانمندی بالاشون از پسش بر میان از بس تو بازی با ایران جوان به تیم فشار داشت میومد که صورت هر یازده تا بازیکن مثل لبو از استرس قرمز شده بود اون بنده خـــداها هم (منظور تیم سپیدرود) مثل ما بی پول و بی بضاعت و فقط برای هوادارا می جنگند پس اول یه خورده انتظارات کاذب رو از این تیم بیاریم پایین تا اونا با خیال راحت تر بازی کنن و تو هر دو تا بازی هم پیروز بشن تا بازی برده رو سر یه اشتباهی که از ترس و خوف بود به مساوی تبدیل نکنند همونطور که سپیدرود هزار تومانی (البته از نظز مالی) زمانی که خونه به خونه ملیارد ملیارد تومنی رو تو بابل جلوی اون همه هوادار شکست میده پس هر چیزی ازش بر میاد پس اینقدر آیه یاس نخونید و نا امید نشید مطمئن باشید خــــداوند بزرگ جواب زحمت همه بــازیکنای این تیم رو و ســـرمربی خوب و با تعصبش رو که ایقدر علاقه به رشت و گیلان و شماها داره و همچنین شماها که اینقدر به خـــاطر تیم شهر و استانتون حـــرص می خورید به خوبی هر چه تمام تر خواهد داد به امید اینکه ســــــپیدرود بــــــــزرگ همواره پــــــــیروز و جـــــــــاویــــــد باشد انشاالله ومن الله التوفیق

  • سپیدرود گفت:

    – – – – –

    توجه …. توجه

    دوستان گیلانی و هواداران سپیدرودی شدیداً نیاز به اطلاع رسانی داریم
    (لطفاً آخرین بازی مهم و حساس به مانند بازی با اکسین سپیدرود را تنها نگذاریم)

    عشق بی پایان خودمان را تنها نمیگذاریم

    از تمامی هواداران فهیم و وفادار سپیدرود که تمایل دارند سپیدرود را در آخرین دیدار بیرون از خانه مقابل گل گهر سیرجان همراهی نمایند تقاضا می شود برای ثبت نام با شماره های زیر هماهنگی کنند.

    ۰۹۳۷۶۰۶۹۹۶۲ : هادی
    ۰۹۱۱۸۳۹۴۵۴۰: مسعود

    گفتنی است با مساعدت و هماهنگی شهرداری رشت تعداد ۵ دستگاه اتوبوس پیش بینی شده است و در صورت استقبال این تعداد افزایش خواهد یافت.گفتنی است زمان حرکت روز یکشنبه ساعت ۱۴ و مقابل ورزشگاه عضدی خواهد بود.

    ما به لیگ برتری شدن سپیدرود ایمان داریم✌✌

    – – – – –

  • گیله مرد علوی گفت:

    تبانی خونه به خونه با مول وان هدیه دادن امتیاز و تفاضل باهم بعد میگن ما آبروی گیلانیم بی آبروها

  • منصور گفت:

    آقای فرشاد کاس نژاد همشهری فهیم از خواندن متن زیبایتان بسیار لذت بردم باشد که کیفمان با صعود سپیدرود کامل شود هرچند که اگر غیر از این هم بشود من رشتی وامدار غیرت و تعصب همه بازیکنان و کادر فنی تیم محبوبم سپیدرودم .

  • سهراب گفت:

    سپیدرود قهرمان. امید گیلان به یاری مولا علی به پیش یک قدم تا لیگ برتر. بچه های شهر باران جان هر کیو دوست دارید بازی آخرو محکم و کوبنده و طوفانی باشید بزنید نابود کنید. جان مولا امان ندید . ما همه با تمام وجود با تمام عشق به گیلان دیار میرزا براتون دعا میکنیم. خدا پشت و پناهتون. یا علی مدد یا علی مددد یا علی مدددددی