وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

پیروزی سپیدرود بر حریف هم گروهی در سومین مسابقه دوستانه + عکس

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت موفق شد تا در سومین مسابقه دوستانه خود در اردوی تداکاتی تهران، تیم فرد البرز (شهدای رزکان) را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، این مسابقه عصر روز یکشنبه در ورزشگاه کرج برگزار شد و سپیدرود با دو گل سعید دلاور در دقیقه ۲۹ و میلاد پورصف شکن از روی نقطه پنالتی (به دلیل خطایی که داخل محوطه هجده قدم بر روی امید نافذ شده بود)، موفق شد تا تیم میزبان را شکست دهد.

سپیدرود در نیمه نخست با ترکیب شهاب عادلی، بهروز افشار، سعید دلاور، مهرام دامادی، راستین تنهای، میلاد سیار (محمدرضا حیدری)، میلاد قربانزاده، امید نافذ، دانیال کردستانی، علی رضا مصطفایی و میلاد پورصف شکن به میدان رفتند و در نیمه دوم نیز اکبر میثاقیان سرمربی سپیدرود؛ حسین ناییجی، سعید دلاور، مهرام دامادی، حسین خیری، بهتاش میثاقیان، میلاد قربانزاده، سیامک علیزاده، محمدرضا حیدری، امید نافذ، دانیال کردستانی و میلاد پورصف شکن را مورد ارزیابی قرار داد.

خبر بد برای سپیدرودی ها مصدومیت شدید میلاد سیار از بازیکنان آینده ساز و تاثیرگذار سپیدرود در نیمه نخست بود که به دلیل شکستگی گونه راهی بیمارستان شد!

نکته جالب اردوی تهران این بود که سه بازی دوستانه تدارک دیده برای سپیدرود پیش از قرعه کشی انتخاب شده بود و در میانه های بازی امروز مشخص شد که دو تیم در یک گروه لیگ دسته دوم قرار خواهند گرفت و دو حریف تدارکاتی قبلی سپیدرود (شاهین بندرعامری و فولاد هرمزگان) در گروهی دیگر به میدان می روند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.