وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کانون سایه روشن مشاور تبلیغاتی باشگاه سپیدرود

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – کانون تبلیغاتی سایه روشن، به صورت رسمی به عنوان مشاور تبلیغاتی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه سپیدرود طی یک تفاهم نامه دو طرفه که بین میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود با مهندس مازیار حسینی مدیرعامل کانون تبلیغاتی سایه روشن، منعقد شد کانون تبلیغاتی سایه روشن در فصل ۹۶-۹۷ به عنوان مشاور رسمی تبلیغاتی سپیدرود به فعالیت خواهد پرداخت.

بنابراین گزارش مازیار حسینی مدیرعامل شرکت سایه روشن که در دو فصل گذشته طراحی و نصب تمامی بنرها و آگهی های تبلیغاتی باشگاه سپیدرود را بدون چشم مالی داشت برعهده داشت، کارشناس مدیریت بازرگانی است و در سوابق خود مدیریت کانون تبلیغاتی سایه روشن و ریاست هیئت مدیره شرکت خوش نویس گسترگیل را نیز دارد.

رزومه ی شرکت سایه روشن بدین شرح می باشد:

این مجموعه کار خود را در سال ۱۳۸۴ و با افراد متخصص و تحصیل کرده در رشته های مربوط با امید به خدا و پتانسیل جوانی آغاز نمود و توانست در زمان کوتاهی نبض بازار تبلیغات شهرمان را در دست بگیرد و در کلیه زمینه های تبلیغات اعم از محیطی ، چند رسانه ای و شخصی تحول بزرگی را در شهرمان ایجاد نماید.

در سال ۱۳۸۷ نیز این مجموعه که تا قبل از آن با نام تجاری خوشنویس فعالیت می نمود، مجوز کانون تبلیغاتی سایه روشن را دریافت نمود و در سال ۱۳۹۱ با احداث شعبه دوم خود در نظر دارد تا با ایجاد نمایشگاهی کاملی از صنعت تبلیغات و همچنین ایجاد فضای آرام برای مشاوره صاحبان صنایع و مشاغل با متخصصان و کارشناسان بازار در راستای برند سازی و افزایش سطح فروش مشتریان محترم اقدام نماید.

این مجموعه در طول سال های حضور خود فعالیتهای بسیاز بزرگی داشته که به اختصار بیان می گردد :

* مشاوره و جذب آگهی تبلیغات محیطی در سطح استان و کشور از سال ۱۳۸۵ تا امروز

* مجری نصب و جذب آگهی بیلبورد های تبلیغاتی وسط بلوار گلسار در سالهای ۱۳۸۵ و ۱۳۸۶

* مجری پروژه نصب استند های وسط بلوار شهرداری رشت در سطح شهر در سال ۱۳۸۹

* مجری کتابهای تبلیغاتی نفیس ، کاری متفاوت ، نقطه و تبریک از سال ۱۳۸۴ الی ۱۳۸۸

* مجری پروژه راهنمای جامع موسسات آموزشی در سال ۱۳۸۷

* مجری اولین پکیج تبلیغاتی ویژه سال نو

* همکاری با بیش از ۵۰۰ عدد از برترین موسسات ، شرکت ها و کارخانجات در استان گیلان

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + هفت =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

0 دیدگاه ارسال شده است

  • میر حسین گفت:

    سایت خبری دیار میرزا خبر جالبی نوشته از درگیری لفظی بین نماینده رشت و انزلی بخاطر سپیدرود؛
    چه عجب جناب اقای کوچکی نژاد.
    رشت کلانشهر مرکز استان هیچ وقت مثل سایر مراکز به حق خودش نرسید.یک میلیون مردم رشت میرن منطقه ازاد جیب خودشونو خالی میکنن و اونوقت دک و پزشو انزلی چی ها میدن.
    مردم رشت باید خرید از منطقه ازاد رو تحریم کنن.
    خیلی کم عوامل ضد توسعه تو شهر خودمون داریم که حالا بعد از چهار دهه از عمر باشگاه سپیدرود که یه قطره بهش کمک شده؛انزلی چیها چه بلوایی راه انداختن.
    چهار دهه ملوان از اسم نیروی دریایی و پارتی و بازیکن سرباز مفت و بودجه نیروی دریایی استفاده کرد؛کسی صداش در نیومد که کلانشهرهای اهواز و تبریز هم که مراکز استانشون هستن دوتا چهارتا تیم دارن تو لیگ برتر؛ولی گیلان اول و اخرش شده ملوان انزلی چیها.