وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

کعبی : برای بازی مقابل استقلال لحظه شماری می‌کنیم / می‌خواهیم در بالای جدول قرار بگیریم

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – بازیکن سپیدرود گفت: برای بازی مقابل استقلال لحظه شماری می‌کنیم و می‌خواهیم جلوی هواداران سپیدرود ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

به گزارش سایت سپیدرود، حسین کعبی در گفت وگو با خبرگزاری آنا، در مورد شرایط سپیدرود برای بازی امروز مقابل استقلال تهران گفت: «بعد از چند هفته ابتدایی که نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم در چهار هفته گذشته لیگ با شکست پیکان، صنعت نفت و کسب تساوی در اصفهان و اهواز به روند مطلوبی رسیدیم.

مهمتر از همه این است که تیم ما در ۴ هفته گذشته گلی دریافت نکرده‌است و این اتفاق می‌تواند برای ما خوشایند باشد. خوشبختانه شخصیت تیمی پیدا کرده‌ایم و همه بازیکنان به خودباور رسیده‌اند و برای بازی مقابل استقلال لحظه شماری می‌کنند.»

وی ادامه داد: «اصلا به جایگاه استقلال نگاه نمی‌کنم و این تیم همیشه بزرگ بوده و خواهد بود. هیچ وقت این تیم را دست کم نمی‌گیریم. بازی خیلی سختی داریم و به طور حتم روی استقلالی‌ها هم فشار زیادی است و برای برد به زمین می‌آیند و همین مساله کار را برای ما سخت می‌کند. اما ما هم می‌خواهیم مقابل هواداران خودمان ۳ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.»

بازیکن سپیدرود در رابطه با حضور این تیم در رده‌های بالای جدول بیان کرد: «روز اولی که بازی‌های را در لیگ برتر آغاز کردیم گفتم که می‌خواهیم در این فصل در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیریم. معمولا تیم‌های لیگ یکی وقتی به لیگ برتر صعود می‌کنند هدفشان بقا در لیگ است اما ما در این فصل می‌خواهیم در بین تیم‌های رده بالای جدول قرار بگیریم و رتبه ما در جدول تک رقمی شود.»

کعبی که در بازی مقابل استقلال محروم است در این مورد گفت: «من به دلیل ۳ کارته بودن این بازی را از دست دادم اما در اردوی پیش از بازی شرکت کردم و اتفاقا بچه‌ها برای من جشن تولد هم گرفتند و همه روحیه خوبی دارند. نبود من در بازی هم تاثیر زیادی ندارد و سایر بازیکنان به خوبی جای من را پر می‌کنند. من هم امروز با حضورم در ورزشگاه از هم تیمی‌های خودم حمایت می‌کنم تا بتوانند استقلال را شکست دهند.»

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − سه =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.