وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری از مراسم معارفه متقاضی خرید باشگاه سپیدود

(عکس ها از: سید احمد کیایی)

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – مراسم معارفه مالک باشگاه سپیدرود رشت ظهر روز سه‌شنبه ۷ آذرماه در سالن اجتماعات مهمانسرای المپیک برگزار شد.

دکتر مسعود رهنما، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان در این مراسم گفت: امروز مقدمات واگذاری باشگاه مردمی و ریشه‌دار سپیدرود انجام‌شده و تا هفته آینده روال اداری نقل‌وانتقال طی می‌شود.

وی افزود: از افتخارات مدیریتی دوران من است که این تیم ریشه‌دار را حفظ و مدیریت کردیم و اکنون در عالی ترین سطح لیگ بازی می‌کند و سپیدرود همواره جزو مطالبات مردم گیلان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته فوتبال یک صنعت محسوب می‌شود، اذعان داشت: در کشورهای پیشرفته حق پخش تلویزیونی به فوتبال تعلق می‌کرد ولی در ایران این موارد انجام نمی‌شود.

رهنما با اشاره به کمک‌های دولت به تیم‌های فوتبال گیلانی ملوان، داماش و سپیدرود ابراز داشت: روز گذشته کمکی از سوی دولت به باشگاه داماش انجام شد و همچنین دکتر نوبخت ۲ میلیارد تومان برای کمک به سپیدرود اختصاص دادند که یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان از آن تزریق‌شده است.

وی بیات، مالک باشگاه سپیدرود را از مدیران توانمند هیات‌های ورزشی و فردی بومی عنوان کرد و افزود: آقای مومنی، نیز انصافا باشگاه را به‌خوبی مدیریت کرد و زحمات زیادی برای این تیم کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بیان داشت: از میان مدیران هیات های ورزشی، آقای بیات تنها مدیری است که مسابقات بین‌المللی را برگزار می‌کند و ان شاالله در سپیدرود هم موفق باشد.

متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت هم در این مراسم گفت: با تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته با هیات فوتبال و باشگاه سپیدرود این تیم عملا واگذار شد و روال اداری و مکاتبات نیز در یک هفته انجام می‌شود.

کیومرث بیات، افزود: از اعتماد آقای رهنما به خود نهایت تشکر و قدردانی را دارم و ان شاالله سپیدرود به جایگاه واقعی خود دست یابد.

متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت افزود: بسیاری از افراد از ته دل به دنبال خرید تیم بودند ولی برخی نقش بازی می‌کردند ولی آقای رهنما مصلحت باشگاه سپیدرود را در اولویت قرار داد.

بیات تصریح کرد: این انتخاب بهترین انتخاب برای مردم شهر رشت بود و هیات فوتبال برای واگذاری و همکاری نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

متقاضی خرید باشگاه سپیدرود رشت تاکید کرد: با تفاهم‌نامه‌های صورت گرفته با هیات فوتبال و باشگاه سپیدرود این تیم عملا واگذار شد و روال اداری و مکاتبات نیز در یک هفته انجام می‌شود.

بیات اذعان داشت: از تحویل گرفتن سپیدرود نمی‌ترسم و قول می‌دهم این تیم را به سرانجام برسانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + یک =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.