وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری از مسابقه دوستانه سپیدرود رشت – شاهین بندرعامری

وب سایت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود – تیم فوتبال سپیدرود رشت در دومین مسابقه دوستانه خود برابر شاهین بندرعامری با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه سپیدرود رشت، این مسابقه در زمین چمن هتل فردیس کرج برگزار شد و اکبر میثاقیان هر نیمه تیمش را با دو ترکیب کاملا متفاوت به زمین فرستاد که در نیمه نخست سپیدرود با گل دقیقه ۸ دانیال کردستانی به برتری رسید و در نیمه دوم این شاگردان غلامرضا دلگرم سرمربی شاهین بندرعامری بودند که موفق شدند تا با گل های دقایق ۶۱ و ۸۳ محمد نبی دوراهکی و احمدرضا محمدنژاد به پیروزی برسند.

سپیدرود در نیمه نخست با ترکیب شهاب عادلی، سعید دلاور، بهروز افشار، دانیال کردستانی، راستین تنهای، مهرام دامادی، میلاد قربانزاده، علی رضا مصطفایی، میلاد سیار، علی رضا قادری نژاد و میلاد پورصف شکن وارد زمین شدند و در نیمه دوم با ترکیب حسین ناییجی، ماهان سروی، بهتاش میثاقیان، امید نافذ، حسین خیری، علی پرویزی، سیامک علیزاده، بازیکن تستی (علی چوپانی)، محمدرضا حیدری، الیاس صالحی و امیر سیرتی به میدان رفتند.

سپیدرودی ها از روز چهارشنبه در تهران اردو زده اند و در هفته آینده نیز دو مسابقه دوستانه دیگر برگزار خواهند کرد و پایان هفته به رشت باز می گردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.