وبسایت باشگاه سپیدرود رشت

گزارش تصویری از یادبود مرحوم غلامرضا صومی

وب سایت رسمی فرهنگی ورزشی سپیدرود – چهاردهمین سالگرد درگذشت مرحوم غلامرضا صومی موسس باشگاه سپیدرود رشت عصر پنجشنبه بیست و سوم بهمن ماه بر سر مزار آن مرحوم واقع در تازه آباد رشت برگزار شد.

image

در این مراسم مهندس رضا رسولی از اعضای شورای شهر رشت، بهمن صالح نیا، رسول حقدوست، محسن نصر، مهدی خباز، علی رضا هوشنگی از پیشکسوتان فوتبال گیلان و سپیدرود، محمد پورمحسن مدیرعامل و افشین ناظمی سرمربی باشگاه سپیدرود، اعضای هیئت فوتبال گیلان، کادر فنی تیم، بازیکنان بزرگسال و جوانان سپیدرود و فرزندان آن مرحوم و جمعی از هواداران این تیم حضور داشتند.

image

در این مراسم مهدی خباز، علی رضا هوشنگی، بهمن صالح نیا و محمد پورمحسن برای حاضرین سخنرانی نمودند.

image

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی سپیدرود رشت با اشاره به وجود نخبه های بسیار در تاریخ گیلان گفت: استان ما یکی از نخبه پرور ترین مناطق کشور است. وجود بزرگانی مانند میزرا کوچک خان، آیت الله بهجت، پرفسور سمیعی و رضا و هزاران بزرگ دیگر حاکی از آن است که گیلان همیشه انسان های بزرگ را در دامن خود پرورش داده است.

image

وی در ادامه افزود: در ورزش هم به مانند عرصه های دیگر ما انسان های بزرگ و شریف بسیاری به مانند پهلوان محمود نامجو و مرحوم غلامرضا صومی را به جامعه قهرمانی و پهلوانی کشور تقدیم کرده ایم.

image

پورمحسن با اشاره به وجود فرهنگ خاص جوانمردی در باشگاه سپیدرود، گفت: این روح پاکی که از سوی مرحوم صومی در سپیدرود جاری شده، همچنان وجود دارد و و با اینجا بر سر مزار ایشان پیمان می بندیم که همچنان با تکیه بر اخلاق و اصول جوانمردی باشگاه سپیدرود را با کمک هواداران، پیشکسوتان و بازیکنان و کادر فنی به بالاترین سطح فوتبال ایران بازگردانیم.

image

مدیرعامل سپیدرود وجود همدلی را عامل موفقیت و پایداری این باشگاه دانست و گفت: با حمایتی که از سوی پیشکسوتان و هواداران این باشگاه مردمی و ریشه دار تاکنون از سپیدرود شده، ما توانسته ایم که تا امروز به راه سخت و پر خطر خود با امید و سربلندی ادامه دهیم.

image  image image

اخبار مرتبط با خبر بالا را از دست ندهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

8 دیدگاه ارسال شده است

  • مورینیو // “خدای ورزش جهان” گفت:

    شيوه بزرگان بخشندگي است

  • امیرمهدی اعلایی گفت:

    کاش قبلش اطلاع رسانی میکردین علاقه مندان هم حاضر میشدن

  • مجتبی گفت:

    آقا امیر مهدی این سایت کم کم داره بی اعتبار میشه , هر کی بلند میشه هر چی دلش میخواد می نویسه و بی ربط به موضوع و بعد هم تأیید میشه و سوهان …روی مغز … انگار هیچ گوشی هم بدهکار نیست …اسطوره فوتبال سپیدرود مراسمش بود ؛ بعداً سایت ما تازه رفته عکسهاش و گذاشته … از اون طرف مصاحبه بهروان رو میذارن … ولی …
    ولش کن بابا بی خیال

  • سپیده گفت:

    تو بعضی وب سایت ها ( مثله گیل خبرو دیار میرزا و… ) نوشته شده بود که علی پروین قراره 23 بهمن بیاد و یه یاد بود بگیرن ولی وقتی خبری از علی پروین نشدو وب سایت رسمی سپیدرودمکه شما باشین هیچ خبری مبنی بر اینکه کی بزرگداشت میگیرن منتشر نکردین هوادارا از کجا مطلع بشن؟! واقعا برای جای تعجب داره که چرا وب سایت سپیدرود قبل برگزاری مراسم چیزی ننوشت؟! یعنی خانواده ی آقای صومی تمایل نداشتن تا هوادارا تو مراسم حضور داشته باشن یا کم کاری این وب سایت بود؟

  • محمود گفت:

    به عكاس اين مراسم هم يه دست مريزاد بگين كه همه عكسهارو از پشت گرفته ،سپاس از اطلاع رساني

  • کوروش گفت:

    این چه عکاسی بود همه رو از پشت انداخته

  • بابک گفت:

    رسولی! واقعا جالبه برام. کسی که سر کلاساش همیشه از فوتبال و فوتبالی ها فرار میکرد، جهت کسب محبوبیت و تو چشم بودن چه کارا که نمیکنه.

  • حامد گفت:

    مثل اینکه عکاس محترم خیلی خجالتی بوده